Страница 1 от 1
голям разход на бензин фокус 1.6/1999
Публикувано: 09 мар 2012, 09:01
от dvalchev
дава грешка в компютъра и показва,че влиза студен въздух...харчи 12-13/100 бензин,как да го оправя?
Re: голям разход на бензин фокус 1.6/1999
Публикувано: 09 мар 2012, 11:05
от ceco georev
Колега как я установи тази грешка?На диагностика ли ходи или с тест режима на таблото?
Дай кода на грешката.Иначе единственият датчик който има отношение към темп на въздуха е дебитомера.Но не съм сигурен дали мери температура или само количество въздух.
Относно разхода ако е на къси разстояния в София е по скоро нормален.
Re: голям разход на бензин фокус 1.6/1999
Публикувано: 10 мар 2012, 20:53
от dvalchev
ceco georev написа:Колега как я установи тази грешка?На диагностика ли ходи или с тест режима на таблото?
Дай кода на грешката.Иначе единственият датчик който има отношение към темп на въздуха е дебитомера.Но не съм сигурен дали мери температура или само количество въздух.
Относно разхода ако е на къси разстояния в София е по скоро нормален.
Ходих на тест и отделно лампата на таблото свети,смених ланда сондата и тази седмица ще тествам дебитомера.На теста отчита,че въздуха е по-студен от нормалното и вкарва повече бензин,не знам кода на грешката,но мога да го намеря.Ако имаш други идеи пиши много ще съм ти благодарен.Иначе колата върви идеално ама 12-13 литра на 100 за 1.6 литра е ужас. За първи път имам Форд и не знаех,че горят толкова...
Re: голям разход на бензин фокус 1.6/1999
Публикувано: 11 мар 2012, 17:37
от dreadx
http://www.engineperformancechip.com/wh ... ake_sensor
http://wiki.answers.com/Q/Where_is_the_ ... he_2_wires

Имаше масов такъв проблем на някои Рено-19-ки, като хората във въпросния форум масово си го подменяха с термистор за 50 ст. и казваха, че дори залепен отвън върху тръбите на колектора върши същата работа. Също така провери кабелите, и дали датчикът дава някакво съпротивление, адекватно за съответната температура. Ако ЕКУ-то отчита някаква много под околната, например твърдо -40оC може и да е от прекъснат кабел. Може и входът на ЕКУ-то да е прецакан, ама първо се елиминират възможните външни причини - кабел или датчик.