Страница 1 от 1

Колата ми пали трудно когато не се кара 5 дни

Публикувано: 11 авг 2006, 13:07
от mrdds
:roll: Смених си кабелите на свещите преди месец...върви идеално на газ-не пука както със старите,но ми се яви нов проблем:Когато не карам колата 4-5 дни трудно я запалвам.От първи път невъзможно.На втори път пали но с някакви прихлъцвания и много неприятно.Така е само когато няколко дни нее палена. :roll:
Дали има връзка с кабелите?Със старите кабели пак го имаше този проблем,но на първи път си палеше-е,с повечко въртене.
Веднъж ми се случи да не запали-тогава реших въпроса с откачване на акумулатора.
На вас прави ли ви този проблем?Особенно в топлото време?
Едно време на двутактовите двигатели в горещо време им се изпаряваше бензина от карбуратора и палеха след усилено въртене.Все пак не сме на 2Т мотори ,но може би има някаква връзка????

Публикувано: 11 авг 2006, 14:07
от BOROOO
Откакто сложих газовата ми прави впечатление, че повечко върти докато запали.
Зимата имах много проблеми, че акумулатора хич го нямаше и като поседеше колата 4-5 дена после нямаше палене. Абе зиме, лете от време на време трябва да се припалва да поработи малко, нищо работа и спесява много главоболия.

Публикувано: 11 авг 2006, 14:08
от orlinm
BOROOO

Не я ли палиш на бензин сутрин? На мен ми казаха всеки ден като я карам да я паля на бензин сутринта и аз така си правя.

Публикувано: 11 авг 2006, 14:12
от BOROOO
orlinm написа:BOROOO

Не я ли палиш на бензин сутрин? На мен ми казаха всеки ден като я карам да я паля на бензин сутринта и аз така си правя.
Гасне на газ, после паля на бензин и автоматично на определени обороти превключва. Предполагам, че при преминаване от режим газ/бензин за един момент няма гориво в двигателя, та затова повечко върти докато запали.

Публикувано: 11 авг 2006, 14:17
от orlinm
Аха ясно. Аз също съм на газ но превключването ми е ръчно. Просто чакам 3-4 минутки да загрее и като мина на газ се шашка за секунда две и после си върви. Предполагам е нормално..

Публикувано: 11 авг 2006, 14:36
от Tuz
а какви са кабелите (ако не е тайна)....
Имам такъв проблем ако като сложа ключа веднага завъртя, хубаво е като дадеш контак да изчакаш 2-3 секунди за да бензиновата помпа да качи налягане (пишат си го в книжката за екполатация). Като качи налягане се чува как изключва едно реле от таблото. Дано да е това 8)

Публикувано: 11 авг 2006, 15:07
от mrdds
е разбира се че изчаквам да спре помпата,но и тогава пак е така.Кабелите са EPS уж са хубави,купих ги от Евро 07.Не ми правят проблеми в движение-до сега навъртях 1000км с тях супер.Но просто питах дали на някой му е така колата след 4-5 дневна почивка.Мога да пробвам пак с нулиране на паметта,от бая време не съм правил упражнението.Но дали ще с оправи....??? :shock: :roll:

Публикувано: 11 авг 2006, 15:17
от Tuz
не съм сигурен, но опитай дано да помогне 8) аз понякога и по 10 дни
не я паля и нямам такъв проблем, но понякога като е топла го прави и подавам газ докато върти и пали :lol:

Публикувано: 11 авг 2006, 22:54
от paci
А бре момчета ! :D
Всичките за палене на газ ли говорите ?
2 вариянта са ми се случвали ... че май и повече
Едния беше доста шокиращ и продължителен но аз бях по-упорит, пък и имах акумулатор и помощник.
Начи сърши ми газта, на бензин минах през ОМВ и напълних докъто изключи и после с бензина в карба се прибрах почти до нас. След цял ден печене на слънце и е следобяд един познат вика ай да караме некаф телевизор там у техното село. Викам аре ... аре ама върти и не пали :shock: ... тва никога не се е случвало.
Сетих се некой разправаше, че заредиш ли до горе бутилката карай не я оставяй да стой. Убаво вика аре на бенз .. пър-пър на бенз и аха да се стабилизира и угасна.
Ааа викам тоя са счупи :cry:
Пича дет с телевизора обаче вика "дай да ида за бензин " аз викам "бе има бензин не е тва проблема" и той фана и замина ич ма и не слуша.
Връща се с 3 литрова от минерална пълна с бенДзин, ръгаме и оня форд кат са разбръмча ич му не е зле.
Ай леко по пътя на няколко пъти опити за на газ и чак като стигнахме се оправи и забръмча на газ.

Друго :
Клапанчето ти дет спира газта кат угасиш, да не остаряло и кат престой да залепва и след няколко напъна да отлепва. По подразбиране стой затворено и подаде ли му се ток отваря.

Друго. другоо ....
Последно като ми прави палене след продължително въртене не го барах нищо просто дозаредих и взе че са опрай, ми случва им се и на ОМВ да им е калпава газта.

П.С.
Сега постоянно трябва да уточнявам, че говоря за бившия си Ескорт.
500 коня
И гореше газ 4,8/100 при 220-280 км/ч =)):

Публикувано: 14 авг 2006, 09:19
от mrdds
паленето става на бензин,никой инжекцион не пали на газ.
Дори почна да пали трудно и сутрин,когато предния ден е карана колата.Проблема се влушава,и ще имаме влизане в бокса май. :(
Съмняват ме кабелите-ще взема да си върна старите и ще ги изолирам добре-поне с тях палеше добре.

Публикувано: 14 авг 2006, 12:14
от Tuz
абе може и да е от кабелите.... :lol: те тия са малко ментеливи.....
Понеже ще ги сменям мойте и питах един колега който имаше в магзина от тях и го питах.... не ми даде...а от евро 07 само боклуци можеш да купиш (с някое и друго изключение) :wink:

ПС. ако искаш да те пратя в сервиз в пловдив да погледнат

Публикувано: 14 авг 2006, 13:04
от mrdds
ами аз сервизите ги знам на елкон,ама нема да открият нищо.Колата работи добре във всички други случаи,освен при палене на студено.Ще пробвам със старите кабели,и ако проблема остане ще търся причина другаде.А за евро07 не мога да кажа впечатления- само кабели съм купувал за сега.Но и в други магазини съм гледал тази марка кабели,така че в случая магазина нее определящ.Знам че на моторкрафт си е най-добре,но при тях най-късия кабел струва 25лв,а най-дългия около 40.
ЕПС бяха 54лв комплекта,нищо че всеки кабел е с 3см по къс от това което трябва да е.На кутията пише модела,година,кубатура,двигател- като ги сложиш друго излиза.

Публикувано: 14 авг 2006, 14:14
от Tuz
ами те евро-07 ги внасят...
ама аз съм се спрял на Beru комплеката е 98лв ама съм сигурен в качесвото.
Всъщност се колебая между Beru или Bosch но нямам много време защото в петък трябва да пътувам...