Страница 1 от 1

Проблем със свещи Форд ескорт 1.8 дизел

Публикувано: 14 дек 2011, 15:41
от DEZNAM
Здравейте колеги започвам с проблемите пак.. значи миналата сутрин паля и вадя колата от гаража да ходя на работа .. изкарвам я и като излезнах да затворя вратите на гаража изведнъж сама си угасна.. после пробвах да запаля не и не.. снощи установих ,че няма никакъв ток на свещите .. а релето кадето се намира компенсатора дето прещраква си щрака леко както е обикновенно.. дадох ток от акомулатора и свещите загряха леко,но акомулатора падна пробвах да запаля с леко загряти свещи но пак не искаше и така де.. кажете каде са всичките кабели и бушони и релета на тия свещи ,че гледах снощи вътре в колата бушоните всичките са ок ?? някой спецялист по дизелите да се изкаже ако може .. Благодаря предварително

Re: Проблем със свещи Форд ескорт 1.8 дизел

Публикувано: 15 дек 2011, 01:59
от kaio04
Не съм специалист.За силовия предпазител на свещите,провери в черната кутия на плюсовата клема до акумулатора.За релето казваш,че цъка,но провери дали влиза и излиза напрежение на дебелите кабели(контактните пъпки може да са прецакани).Такива бели стават при изгаряне на свещ.Замери свещите една по една при напълно зареден акумулатор.Вероятно моментното късо съединение е изгасило мотора.

Re: Проблем със свещи Форд ескорт 1.8 дизел

Публикувано: 15 дек 2011, 09:57
от ЯЛТА
Някой елтехник трябва да ти замери релето. Преди няколко години струваше 80 лв. китайски БОШ. Може да си изведеш кабели на едно ключе около таблото и да си ги включваш ръчно за 15-20 секунди, но то трябва да е с по голям ампераж в предвид голямата консумация на ток, а кабела добре изолиран.

Re: Проблем със свещи Форд ескорт 1.8 дизел

Публикувано: 16 дек 2011, 17:15
от DEZNAM
то хубаво го казвате ама аз зех ,че се доверих на повечето слава на форда със слабите спойки и взех че праснах два трипати тва реле ,че нещеше да се отвива да го извадя и после като го чукнах дойде ток до свещите и запали от воле.. и ся се чудя ако тръгна на дълъг път към Софията да не ми напрай няква беля като изстине двигателя и после ще се чудя как да я паля ,че и акомулатора си пада бързо бързо след 10-15 завъртания ако неще да пали :(

Re: Проблем със свещи Форд ескорт 1.8 дизел

Публикувано: 16 дек 2011, 20:51
от kaio04
Мнооооого лоша комбинация за дизелова кола посред зима.Ама нали вече и знаеш болките.

Re: Проблем със свещи Форд ескорт 1.8 дизел

Публикувано: 16 дек 2011, 23:28
от DEZNAM
е да колега но при 3.8 извънградско е добър вариант за заплатата ми :D _friends_

Re: Проблем със свещи Форд ескорт 1.8 дизел

Публикувано: 17 дек 2011, 01:22
от ЯЛТА
DEZNAM написа:да не ми напрай няква беля като изстине двигателя и после ще се чудя как да я паля :(
Подаваш ток от акомулатора директно на първата свещ за 15 секунди, и палиш.

Re: Проблем със свещи Форд ескорт 1.8 дизел

Публикувано: 17 дек 2011, 18:00
от DEZNAM
И това е вариант.. ама ми направи впечатление това преди не го правеше.. и то е ,че и при загрят двигател като спра някаде до магазин да кажем и после искам да запаля неще да пали докато не изчакам да щракне релето на свещите .. някой може ли да се изкаже защо се получава така и защо преди си палеше без да чакам това реле в такава ситуация ?