Страница 1 от 1

Параметри за акумулатор

Публикувано: 12 авг 2011, 16:04
от evsibo
Здравейте . От 11 месеца съм собственик на Фокус Джия с двигател Zetek 1.8 16v 115 к.с. , акумулатора започна да сдава багажа и когато реших да го сменям забелязах че този повдига предпазния капак . След като отворих предпазния капак забелязах че освем че е по висок е и по малък като габарити 50Аh . Интересува ме някой дали може да помогне и да сподели какъв трябва да бъде акумулатора (оригиналните параметри) защото рових на доста места ама нищо по конкретно не намерих , а не ми се ще да да се доверявам на разни търговци дето се правят на големи "разбирачи" и гледат само да ти набутат стоката си . Благодаря .

Re: Параметри за акумулатор

Публикувано: 12 авг 2011, 16:25
от o.vasilev
Bosch S3 004 с 53 Ah и 470 А пусков ток ще ти свърши работа. http://servicefunctions.bosch.com/user/ ... htm&curid=" onclick="window.open(this.href);return false;{DF0DCD64-2AAE-4BC3-96FB-869F5A23A453}

Re: Параметри за акумулатор

Публикувано: 20 авг 2011, 15:16
от Kostadin21
12v и колкото може по-голям да влезе в коша!

Re: Параметри за акумулатор

Публикувано: 20 авг 2011, 17:01
от HACKO
Kostadin21 написа:12v и колкото може по-голям да влезе в коша!
А дали генератора е предвиден да го зарежда???

Re: Параметри за акумулатор

Публикувано: 20 авг 2011, 17:23
от Alexi
генератора дава десетки ампери ,номинално са над 100 даже .. та ще зарежда произволен акумулатор събиращ се в коша ... една от предишните си коли даже я карах с 2х75Ач просто щото имах 2 и имаше място за тях ,стартера въртеше като луд и при -20

Re: Параметри за акумулатор

Публикувано: 20 авг 2011, 20:46
от HACKO
Така да е.
Пробвай да пуснеш 100А заряден ток на акумулатора да видиш какво ще стане.

Re: Параметри за акумулатор

Публикувано: 20 авг 2011, 22:12
от ЯЛТА
Всеки себеуважаващ се търговец на акумолатори си има каталог с фабричните изисквания, в голямите търговски вериги също имат каталози.

Re: Параметри за акумулатор

Публикувано: 20 авг 2011, 22:31
от Alexi
HACKO написа:Така да е.
Пробвай да пуснеш 100А заряден ток на акумулатора да видиш какво ще стане.
а защо да го правя това след като на акумулатор от 100Ач му стигат и 10-15А които всеки алтернатор дава ? Мнозина с твърде бегли познания по електротехника спорят за тия неща .. това е капацитет .. при въртене на стартер отнемаш от него ,после го допълваш .. дали отнемаш от 100Ач или от 50Ач разлика няма .. разликата е че от 100Ач ще имаш двоен резерв особено ценен зимата когато той спада значително ,тъй като в акумулатора е химична реакция .. а както знаем температурата е универсален катализатор на химичните реакции