Страница 1 от 1
Публикувано: 16 юни 2006, 23:28
от methodboy
Не зная дали тук мога да пиша въпроси. Ако не може моля да ме извините. Искам да те попитам до какви температури се загряват ксеноновите крушки, и дали тези температури са по-високи в сравнение с халогенните крушки? Питам понеже сменях фарове на Mondeo-то и забелязах че на късите светлини над перата на ламаринените качулки рефлектиращото фолио от топлината се беше отлепило, и беше паднало.
Публикувано: 06 юли 2006, 11:27
от veno
Зависи от ксеноновите крушки, стандартните и хубавите които продават са като халогените 55/65W , продават и 80/100 W крушки които не се препоръчват да се слагат защотото първо са забранени, може да ги караш само оф-роуд, второ ще ти стопят рефлектора, ще ти потъмнеят стъклата на фаровете, а и може да имаш проблеми с релетата на светлините, отделен е въпроса че разни хора карат със 80/100W крушки и по нормалните пътища, кой ли знае колко катастрофи са предизвикали. Ако търсиш качествени ксенонови крушки си вземи на Philips Visionplus. Ако искаш истински ксенон, се бръкни доста дълбоко в джоба

Публикувано: 06 юли 2006, 12:04
от Kaloyan_78
veno написа:Зависи от ксеноновите крушки, стандартните и хубавите които продават са като халогените 55/65W , продават и 80/100 W крушки които не се препоръчват да се слагат защотото първо са забранени, може да ги караш само оф-роуд, второ ще ти стопят рефлектора, ще ти потъмнеят стъклата на фаровете, а и може да имаш проблеми с релетата на светлините, отделен е въпроса че разни хора карат със 80/100W крушки и по нормалните пътища, кой ли знае колко катастрофи са предизвикали. Ако търсиш качествени ксенонови крушки си вземи на Philips Visionplus. Ако искаш истински ксенон,
се бръкни доста дълбоко в джоба 
По-точно от порядъка на 500 лева и нагоре

.
Публикувано: 06 юли 2006, 16:17
от methodboy
На мен са ми известни цените, другото което мога да кажа е че няма какво да потъмнява понеже го няма вече, и обяснението за мощноста на крушките нещо не го разбрах понеже знам че 35 W ксенон свети около 60 W халоген или нещо подобно. И още нещо не зная как са при Focus-а но на Mondeo-то са една крушка за дълги една за къси, и дългите са ми 100 W. А късите дори при 55W след време свалят отразяващото покритие на рефлектора, и според мен това е поради отделянето на голямо количество топлина. Затова пуснах първия пост.
Публикувано: 06 юли 2006, 16:29
от gmivanko
Ми значи във форума на Пежо клуб имаме няколко теми за това. Ето ти ги, ако може да ти помогнат
Ето тук И
Ето тук
Публикувано: 06 юли 2006, 20:50
от veno
methodboy написа:На мен са ми известни цените, другото което мога да кажа е че няма какво да потъмнява понеже го няма вече, и обяснението за мощноста на крушките нещо не го разбрах понеже знам че 35 W ксенон свети около 60 W халоген или нещо подобно. И още нещо не зная как са при Focus-а но на Mondeo-то са една крушка за дълги една за къси, и дългите са ми 100 W. А късите дори при 55W след време свалят отразяващото покритие на рефлектора, и според мен това е поради отделянето на голямо количество топлина. Затова пуснах първия пост.
Виж сега има разлика между ксенонови фарове/китове и обикновенни усилени халогенни(рекламно наричани ксенонови) крушки. Първите светят до 300% по-силно и кристално и консумират ток наполовина както каза около 30W, докато при най-добрите усилени халогенни крушки дават ДО 50% по-силно светене, и светят по-бяло за разлика от обикновенните халогени които жълтеят. Крушките на фокуса са H4, тоест къси и дълги са комбинирани в една крушка и са съответно 50/65W. Според това което чете навсякаде 100W крушка е против производствените планирания за нормалните фарове, отделно са и незаконни. Може би при теб предишния собственик, ако има такъв е решил да сложи по-силни крушки на дългите смятайки че не се ползват много. На мен лично нормалните дълги са ми достатъчни, не ми стигат нормалните къси. Затова дано някога да си сложа поне ксенонов кит, а пък защо не и биксенон (дай боже всекиму

)
Публикувано: 06 юли 2006, 21:47
от cossy
Един познат ми даде оферта за ксенонов кит 400лв, уловката е, че трябва да съберем минимум 10 души за да са на тази цена

Публикувано: 06 юли 2006, 22:06
от gmivanko
Само да допълня

. Значи до колкото знам, ксенона е само с по една светлина на крушка, демек е по една за къси и по една за дълги светлини. А пък би-ксенона е вече с по двете светлини на едната крушка, т.е. и къси и дълги са ня едно, защото например на някои коли фаровете са едносекционни и имат само една крушка на фар а на други фаровете им са двусекционни и са с по една крушка за къси и една крушка за дълги светлини на фар.

Публикувано: 06 юли 2006, 22:25
от veno
Абе аз съм си харесал вече, ама пусти пари
http://www.hella.com/produktion/HellaCO ... /HL_09.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
Иначе мисля че разликата м/у ксенон и биксенон не е във това дали е една или две крушки (крушки просто няма

) а в това че при ксенон само късите са ксенононови лампи, а дългите са си обикновени халогени, докато при биксенона и късите и дългите са ксенон, мисля че доскоро имаше проблеми с това да направят и дългите да са ксенон, но вече явно не е .
Публикувано: 06 юли 2006, 22:39
от gmivanko
Може и това да е разликата

, което е почти същото описано от мен де

. Просто не съм сигурен каква точно е

Публикувано: 06 юли 2006, 23:15
от methodboy
Колеги много хубаво ама това дето го пишете ми е известно понеже преди да напиша поста се разрових из нета да по прочета малко. Мен обаче ме интерсува до каква температура се загрява повърхността на крушката. А за фаровете страхотни са нощем, а най-обичам някой келеш да започне да ми святка да превключа от къси на дълги

Откакто махнах пластмасите на късите са страшно ярки и не се разпределя светлината както пише по книгите и повечето си мислят че карам на дълги.
Публикувано: 06 юли 2006, 23:18
от methodboy
И още нещо в Русе гледах едно мондео без тия пласмаси на късите, а самото стъкло беше със фигурките си заводско. В смисъл не беше препрявяно. Някой знае ли откъде мога да си набавя такива?