Страница 1 от 1
Проблем с контактния ключ на Мондео 2002
Публикувано: 03 апр 2011, 23:26
от media_ddd
Здравейте, от една седмица започнаха мъките с контактния ключ. Много трудно се завърта и иска много мърдане в различни посоки за да захапе. Пробвах го във вратите, върти се нормално. Предполагам че трябва да свалям контактния ключ за да го почистя. Някой знае ли как става?
И друго, от може би месец не ми работи централното, та се интересувам къде му е управлението? На повечето коли е във предната лява врата, но на Мондеото не го намирам там...
Re: Проблем с контактния ключ на Мондео 2002
Публикувано: 04 апр 2011, 09:40
от HACKO
Пробва ли да капнеш 2-3 капки масло в патрона? Ако не помогне трябва да го смениш.
Управлението на централното е във машинките на предните врати, и двете са управляващи. Първо провери бушона. Централното как го задействаш, с ключа или със алармата? Пробва ли със ключа на Дясната врата?
Re: Проблем с контактния ключ на Мондео 2002
Публикувано: 04 апр 2011, 13:32
от media_ddd
Пробвах с масло във патрона, но няма резултат. Притеснява ме дали няма връзка между патрона и имобилайзера, да не се прецака нещо....
А за централното не иска да работи нито с ключа, нито с дистанционното, понякога с ключа заключва, но не отключва. търся лоши връзки в управлението... или нещо такова...
Re: Проблем с контактния ключ на Мондео 2002
Публикувано: 04 апр 2011, 14:42
от HACKO
media_ddd написа:Пробвах с масло във патрона, но няма резултат. Притеснява ме дали няма връзка между патрона и имобилайзера, да не се прецака нещо....
А за централното не иска да работи нито с ключа, нито с дистанционното, понякога с ключа заключва, но не отключва. търся лоши връзки в управлението... или нещо такова...
Вратите на форда се заключват със всеки ключ (дори от друг Форд), но не се отключват и това че не всеки път отключва и вратите, ме навежда на мисълта, че ключа е износен(често се случва) и затова имаш и проблеми с контакта.
За работата на централното има ел.проблем, според мене изгорял бушон, ако обаче ти е трудно да провериш бушона, свали кората и провери дали има +12V на единия от 4те кабела към машинката(червен с Жълта лента). Подаване на кратковременен импулс +12V, към Белия или Жълтия предизвиква превключване, Кафявия е "Маса".