Страница 1 от 1

Форд Мондео

Публикувано: 14 юни 2006, 23:35
от troleika
Здравейте колеги.Радвам се че има такива форуми та човек да получава от време на време малко информация която ще му спести много време и ядове.Извинявам се че така директно започвам с въпроса си но нещо ме притеснява.Имам Мондео 95 год. 1.8 ТД .Преди 2-3 дни нещо ме притесни.Както си карам и изведнъж лампата на акумолатора започна да светва и изгасва на сякаш равни интервали и на ниски обороти.После започна на по високи обороти .Може да го направи за 2 мин. на ден а може и за 2 чяса на ден незнам какво става Акумолатора е наред също и ремъка Ако някой е имал същият проблем моля да пише.Благодаря предварително.

Публикувано: 15 юни 2006, 00:06
от Mondeo18TDI96
Когато светва лампата - забелязваш ли промени в показанието на оборотомера ?

Напълно е възможно е генератора ти да има нужда от нови четки ... или просто проблема е контактен ...

Лошото е че генератора е под кулера и трябва да го свалиш за да го огледаш - на първо време да почистиш клемите на генератора (с контактен спрей)...

оборотомера е свързан на едната фаза на генератора и ако четките си отиват (няма възбуждане) - то и оборотомера ще показва 0 или ниски обороти ...

Другото което ми хрумва е че ако има изгорели диоди - генератора работи на 2 фази (вместо на 3) т.е на 2/3 от мощността си ... и при определени ситуации (след въртене на стартера, всключени фарове, ...!?) не смогва да зарежда акумулатора и светва лаБата ...

Ако са четки - можеш да ги смениш и сам - струват 15-20 лв (ако не е Моторкрафт - там е ...МП) - комплект с регулатора ....

Преди няколко месеца си ремонтирах генератора - при моя колектора беше издълбан (на някои места нямаше мед!)- така че ми смениха и колектора, четките и лагерите (бяха заминали и те) за ... 110лв :(

Публикувано: 15 юни 2006, 11:07
от troleika
Ами няма промяна в оборотомера ама наистина не съм се замислял дали бях си включил фаровете ще проверя.Иначе алтернатора е толкова забутан че не мога и ремъка да пипна дали е опънат.Иначе ми се е случвало като мина през някоя малка локвичка да спре за малко оборотомера и после някакъв ремък изпищява и пак зараборва.ще го наблюдавам и ще пиша пак

Публикувано: 15 юни 2006, 12:08
от cybernone
troleika написа:Ами няма промяна в оборотомера ама наистина не съм се замислял дали бях си включил фаровете ще проверя.Иначе алтернатора е толкова забутан че не мога и ремъка да пипна дали е опънат.Иначе ми се е случвало като мина през някоя малка локвичка да спре за малко оборотомера и после някакъв ремък изпищява и пак зараборва.ще го наблюдавам и ще пиша пак
Най- добре отиди на майстор стартери и алтернатори. 100% проблемати е или в ремъка или в самия алтернатор.

Публикувано: 15 юни 2006, 12:49
от kEFi
Преди това си огледай контактите и капачката казанчето на спирачния апарат - дали е правилно затворена....

Синхронизатор

Публикувано: 16 юни 2006, 22:43
от troleika
А някой ще ми каже ли понеже от близо 6 месеца синхронизатора на 3-та скорост се е прецакал колко струва на магазина приблизително и като цяло с майсторлъка???