Страница 1 от 1
Проблем с палене причината е ясна
Публикувано: 20 дек 2009, 16:37
от krassigeoriev
Здравейте колеги имам ескорт 1.6 1.6в 97г
при въртене на стартер щракат 2 релета и двигателя не иска да запали правила го е няколко пъти за 1 месец
Има и GAS с всичките му симулатори емулатори и т.н.
дайте едно рамо да тръгна от някъде да търся причина за това
Re: Проблем с палене
Публикувано: 21 дек 2009, 09:55
от by_cec
Щтракането на релета означава ниско напрежение към ел. мотора на стартера. Възможни причини за това са: слаб (незареден )акумулатор,лоши връзки в силовото захранване на стартера или повишена консумация на последния заради износени втулки или неподходящо масло в мотора . Има и други по-малко верояни причини.
Re: Проблем с палене
Публикувано: 23 дек 2009, 23:41
от krassigeoriev
съгласен съм с това но акумулатора е нов и стартера върти с нормална скорост, масло на 2000км 10w40-total и най-важното след премахване на релета R2 и R3 за сега вече 3 дни колата пали без проблем
На мнение съм че има късо или хлабава връзка в бушониерата
Re: Проблем с палене
Публикувано: 24 дек 2009, 08:10
от paci
krassigeoriev написа: .... хлабава връзка в бушониерата
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=27351" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Проблем с палене
Публикувано: 27 дек 2009, 17:12
от krassigeoriev
благодаря колега темата с таблото с бушони е супер но според моите познати майстори проблема е в хлабава маса (минус) към таблото с бушони
Прогоних ги минусите и ако пак направи мизерия ще свалям бушониерата
Re: Проблем с палене причината е ясна
Публикувано: 03 яну 2010, 18:14
от krassigeoriev
проблема се оказа много прост но труден за локализиране
от спукани спойки в таблото с бушони се натоварва веригата захранваща бобината и релето активизиращо ECU-то и напрежението пада на 7-8V при това стартера върти релето си цъка и колата НЕ ПАЛИ
След презапояване на някои спойки по платките нещата потръгнаха
p.c. ще видим до кога