Проблем при палене Форд Ескорт 1.8 Д 1989
Публикувано: 18 дек 2009, 12:31
Здравейте. Предварително се извинявам ако темата се повтаря, но не можах да намеря нищо, с което да си реша проблема.
'Та, моят проблем е следният:
Вчера си купих въпросния автомобил Форд Ескорт 1.8 Д ,1989 г.
Всичко си беше наред. Палеше нормално. Но днес сутринта когато колата беше затрупана със сняг , не щеше да запали.
Вкарвам ключа, подгрявам около 5 секунди, след това пробвах и повече, но не ще и не ще.
Стартера върти много бавно. Проверих клемите на акумулатора ,но всичко е наред. Не са окислени. Акумулатора ми е нов ,75 mAh. Тогава ме дръпнаха и запалих на трета ,при което изфорсирах и загасна. Последва повторно дърпане и запалих на четвърта и с дълго форсиране , успях да я вкарам в обороти и си беше наред. При което температурата загря до средата и я загасих. Пробвах да запаля отново и запали.
Но след престой от около 2 часа на температура -5 градуса,колата беше изстинала напълно и отново не искаше да запали.
Моля, ако някой има с какво да ми помогне, да пише във темата.

'Та, моят проблем е следният:
Вчера си купих въпросния автомобил Форд Ескорт 1.8 Д ,1989 г.
Всичко си беше наред. Палеше нормално. Но днес сутринта когато колата беше затрупана със сняг , не щеше да запали.
Вкарвам ключа, подгрявам около 5 секунди, след това пробвах и повече, но не ще и не ще.
Стартера върти много бавно. Проверих клемите на акумулатора ,но всичко е наред. Не са окислени. Акумулатора ми е нов ,75 mAh. Тогава ме дръпнаха и запалих на трета ,при което изфорсирах и загасна. Последва повторно дърпане и запалих на четвърта и с дълго форсиране , успях да я вкарам в обороти и си беше наред. При което температурата загря до средата и я загасих. Пробвах да запаля отново и запали.
Но след престой от около 2 часа на температура -5 градуса,колата беше изстинала напълно и отново не искаше да запали.
Моля, ако някой има с какво да ми помогне, да пише във темата.
