Страница 1 от 1

Странно - оборотите падат !!!

Публикувано: 10 ное 2005, 20:26
от kujo
Днес забелязах - паркирайки при работещ двигател и натиснато копче за вдигане на страничното стъкло оборотите паядат рязко с около 200-250.
Нормално стоят на 900-950.
Колата не загасва и продължава да работи устойчиво.

Публикувано: 10 ное 2005, 21:46
от demiro
Най-вероятно е да ти е разреден акумулатора.Забелязал ли си да се вдигат стъклата по-бавно напоследък?Друга възможност е да искрят контактите на копчето за вдигане на стъклата,на мен при сиерата ми го правеше проблема в началото се оправяха с почистване с водна шкурка,но накрая се наложи да ги заменя.Зима иде провери гъстотата на електролита като начало.
Успех!

Публикувано: 11 ное 2005, 10:10
от Brock
Мисля, че при празен ход това е нормално - при мене се усеща същ - като вдигав стъклата, пусна нагревателя на стъклото... Все пак, това са консуматори и докато компа коригира подаваното гориво е нормално да паднат малко оборотите.

:twisted:

Публикувано: 11 ное 2005, 10:22
от racer11
Brock написа:Мисля, че при празен ход това е нормално - при мене се усеща същ - като вдигав стъклата, пусна нагревателя на стъклото... Все пак, това са консуматори и докато компа коригира подаваното гориво е нормално да паднат малко оборотите.

:twisted:
съвсем правилно!и при чисто нови коли е така, даже и при яки дизеляци с яки акумулатори

Публикувано: 11 ное 2005, 14:37
от kujo
Ммдаа.., днес минах през акумулаторджия и резултата не е оптимистичен.
Нещата отиват към инвестиция във нов.
Акумулатора ми е необслужваем BOCSH Silwer. Дава 13.7 V при неработещ двигател. При работещ двигател става 14.6 V,
Не било добре, че при запалване напрейението падало до 8.5 V,
Както и да е... във всеки случай няма да се юкам към магазина, а мисля пъво да го заредя, да почиста клемите и да си го ползвам докато може да пали колата.
Съмнявам се, че заради малкото километри който навъртам (до работата и обратно - общо към 8 км) и то все на фарове (халогени и къси) акумулатора не може да се зареди (възстанови стартовия ток).

Публикувано: 11 ное 2005, 18:15
от greek
При незапален двг сутрин например напрежението не трябва да е под 12.5V а при запалване да не пада под 10V

Публикувано: 12 ное 2005, 00:07
от demiro
При незапален двг сутрин например напрежението не трябва да е под 12.5V а при запалване да не пада под 10V
И аз тъй знам :)

Re: Странно - оборотите падат !!!

Публикувано: 12 ное 2005, 21:16
от aaleks
kujo написа:Днес забелязах - паркирайки при работещ двигател и натиснато копче за вдигане на страничното стъкло оборотите паядат рязко с около 200-250.
Нормално стоят на 900-950.
Колата не загасва и продължава да работи устойчиво.
kujo написа:Както и да е... във всеки случай няма да се юкам към магазина, а мисля пъво да го заредя, да почиста клемите и да си го ползвам докато може да пали колата.

Абе нещо не ми се нрави тая работа, вземи направи тая работа дето я мисиш или вземи на заем друг акомулатор за 10 мин. и ще разбереш за какво става въпрос, а магазина е най-лесен.
Успех!