Страница 1 от 1
Датчик или реле?
Публикувано: 17 сеп 2005, 19:18
от teoto
От извесно време забелязвам, че нещо "лъже" перката на радиатора. Изкарал съм светодиод за контрол кога включва. Значи положението е следното : на сфетофар перката включва подавам газ - седи си включена - потеглям и почва да се включва/ изключва. Изключвам от скорост и си работи до сваляне на температурата. Днес ми направи впечатление, че дори и на място се бъзика. Датчика съм го сменял преди година и половина.
Публикувано: 21 сеп 2005, 10:30
от Overclock
Аз имах подобен проблем с буксите, окисляват се и перката се включваше когато е на кеф *00108* Предишния собственик предвидливо си беше изкарал едно ключе за принудително пускане.
Публикувано: 21 сеп 2005, 13:19
от stangen
Буксите наистина правят проблеми , и аз имах подобна ситуация ! Лятото в най голямата жега (при положение ,че съм сменил всички датчици) , видях как на таблото температурата ми отива заплашително в червеният сектор , перката не се включи , след като размърдах куплунга на датчика си тръгна , след което имаше приятна манипулация с WD-40 по всички куплунзи и ............забравих за проблемите !
Публикувано: 21 сеп 2005, 20:00
от teoto
Има четири почивни дни ще падне чистене пък дано се оправи