Страница 1 от 1

Въпрос за смяна на моторчето за празния ход.

Публикувано: 09 яну 2008, 17:27
от valerko1
Понеже съм много добре :P :wink: с частите и ремонтите на колите, може ли някой да ме светне моторчето за празния ход може ли да си го сменя сам, като имате предвид, че ако си бръкна в носа ще си счупя крака и дали се поддава на ремонт, щото веднъж-дваж ми го пръскаха със спрей /не за хлебарки/ обаче нещо вече е за смяна/ремонт. Мисълта ми е ако го подменя да кажеме с някое втора ръка, че новите удрят в кръста трябва ли някакви центровки, ала-бала и лесно ли се сменя това чудо. Я по-добре ми кажете дали това на снимката е за това дето си мисля :oops: :oops: . Мнооооого благодаря на всички отзовали се.
http://store2.data.bg/vaaalll/Snimki/Mo ... %20hod.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 09 яну 2008, 18:08
от NikiNew
Това е, мамка му и моторче :evil:. И аз него гледах днес, че ми играят ниските обороти. Ама в тоз студ... карам на аварийни !!!

Публикувано: 09 яну 2008, 18:36
от cocoff
Най-напред почисти хуубаво твоя клапан, както е описано на много места тук. Само пръскане не е достатъчно.
Вероятността втората ръка да не работи е доста голяма. Дори да работи, скоро ще се развали и ако теглиш линията....сещаш се :)

Публикувано: 09 яну 2008, 21:24
от cruise
Споделям собствен опит за въпросното моторче:
1. свалих го , махнах му и капачката хубаво го напръсках с контактен спреи това моторче е електромоторче и котвата му излиза и влиза и по този начих дава газ (това е т.н. от някои автоматичен смукач). Свързах го дирекно за акумулатора, смянах му плюса и минуса котвата излиза и влиза - нещо като да го разкарам
2.Напръсках всички връзки- тези черните кутиики всъщност са връзки
3.Разглобих тротил позишина - тои представлява нещо като променлив резистор.
Това моторче взиам информация от 1.Trottle position (тротил позишън)
2.MAP сензора; 3.Термо датчик; 4. и от idle speed control (оборотомер ако не се лъжа). Сигурно и компютъра е включен.
С това обяснение искам да ти кажа че един от датчиците ако не работи нормално се прецаква системата (общо 5 вкл. и моторчето). Не е задължително да ти е за смяна моторчето, но като гледам от снимката ти е за почистване.
Всичко това го казвам от собствен опит ако греша в някои от писанията моля да ме поправите не съм 100% сигурен в думите. Лятото колата вървеше на 3000 оборота без да пипам газта всеки път потеглях със мръсна газ :), но след процедурите дори сега при минус 20 оборотите ми са 900 (като запаля 1200 след минута две падат на 900). Колата се държи перфектно и на газ и на бензин.
Малко прекалих май с обясненията, но дано да помогна на някой.

Публикувано: 10 яну 2008, 11:45
от valerko1
cruise написа:Споделям собствен опит за въпросното моторче:
1. свалих го , махнах му и капачката хубаво го напръсках с контактен спреи това моторче е електромоторче и котвата му излиза и влиза и по този начих дава газ (това е т.н. от някои автоматичен смукач). Свързах го дирекно за акумулатора, смянах му плюса и минуса котвата излиза и влиза - нещо като да го разкарам
2.Напръсках всички връзки- тези черните кутиики всъщност са връзки
3.Разглобих тротил позишина - тои представлява нещо като променлив резистор.
Това моторче взиам информация от 1.Trottle position (тротил позишън)
2.MAP сензора; 3.Термо датчик; 4. и от idle speed control (оборотомер ако не се лъжа). Сигурно и компютъра е включен.
С това обяснение искам да ти кажа че един от датчиците ако не работи нормално се прецаква системата (общо 5 вкл. и моторчето). Не е задължително да ти е за смяна моторчето, но като гледам от снимката ти е за почистване.
Всичко това го казвам от собствен опит ако греша в някои от писанията моля да ме поправите не съм 100% сигурен в думите. Лятото колата вървеше на 3000 оборота без да пипам газта всеки път потеглях със мръсна газ :), но след процедурите дори сега при минус 20 оборотите ми са 900 (като запаля 1200 след минута две падат на 900). Колата се държи перфектно и на газ и на бензин.
Малко прекалих май с обясненията, но дано да помогна на някой.
Май и аз така ще направя преди да го сменя.....като се позатопли времето. Изключитилно полезно обяснение....не си прекалил въобще. Впрочем лесно ли се сваля и монтира. С тия еврейските звезди ли е, че май ще трябва да купувам и такова? Много благодаря за отделеното време.

Публикувано: 10 яну 2008, 23:21
от cruise
Не мисля че ще имаш проблем, използвах 8 гаячно ключе виж тази снимка, аз по нея http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=15753" onclick="window.open(this.href);return false;