Страница 1 от 1
Как да си сменя крушките на фаровете
Публикувано: 17 фев 2005, 23:31
от PUTER
Колата ми е Форд Contour(американска версия на Мондео).Не съм много сигурен но май е МК2(98-ма).Върпосът ми е как да си сменя крушките на късите светлини на фаровете.Опитах да ги въртя на някъде ама ... нищо не става-не помръдват

Публикувано: 18 фев 2005, 21:32
от PUTER
Абе хора защо никой не пише в тоя форум..аз си ги смених(изкарах целия фар) и стана работата

Публикувано: 19 фев 2005, 11:44
от aaleks
Ти опитвал ли си да обесниш, нещо на някого само с писане!
Защо всеки изска, а не се чуства длъжен първо да помогне.
Пич не се сърди, това тук не е сервиз, не сме на заплата така, че .........
А може и да не знаем как да ти помогнем /за 22 часа/, не сме Господ /поне аз/!

Публикувано: 19 фев 2005, 19:07
от PUTER
Мисълта ми не беше дали си на заплата или не,а това че почти никой не пише в тоя форум...което ме учудва,като гледам че има регистрирани доста потребители

Публикувано: 19 фев 2005, 19:41
от aaleks
Да така е, като всеки влиза-регистрира чете-пита и изчезва докато не му потрябва пак нещо. Ако всеки така прави няма да има кой да ни помага!
Бих/ме/ се радвал ако по-често ни посещаваш и ни помагаш с каквото можеш!

Публикувано: 20 фев 2005, 00:24
от cossy
За съжаление е така както казва aaleks

Малко са активните във форума, но за сметка на това сме сплотени

Радвам се, че си решил проблема с крушките, но все пак в България се карат доста рядко американски коли и от форума нямаме достатъчно опит с т акива. Ако имаш проблеми мога да те свържа с един човек който се интересува доста от американски автомобили (в момента работи по два Мустанга

).
Публикувано: 20 фев 2005, 07:58
от PUTER
cossy написа:За съжаление е така както казва aaleks

Малко са активните във форума, но за сметка на това сме сплотени

Радвам се, че си решил проблема с крушките, но все пак в България се карат доста рядко американски коли и от форума нямаме достатъчно опит с т акива. Ако имаш проблеми мога да те свържа с един човек който се интересува доста от американски автомобили (в момента работи по два Мустанга

).
Аз всеки ден преглеждам няколко форума,така че не се притеснявайте тук съм.
Относно колата ми.Колко е американска и колко е европейска... мога да обясня.
1. Всичко без задни стопове - Мондео МК2
2. Двигател 2.5 V6 24v Duratec,който си е изцяло немски мотор и също се слага на Мондео МК2.
3.Интериор....не съм се загледал,но мисля че пак са абсолютно еднавки
Така че смятайте ме че карам Мондео МК2 98-ма

Публикувано: 20 фев 2005, 12:32
от cossy
Добра кола

Особено двигателя! Колко ти харчи ако не е тайна? Най-добре пусни една тема в
"Моята кола"
Публикувано: 20 фев 2005, 21:18
от PUTER
За да не става OFF TOPIC пиша последно за колата
Ще кача снимки след известно време,защото в момента е в процес на леки външни промени

Публикувано: 04 окт 2005, 12:25
от red
Виждам, че има такава тема...
Чувствам се доста неудобно, но днес сутринта ми светна на контролното тъбло челвената лампа на контролното табло - изгоряла крушка на къси за левия фар.
Е добрата новина е че работи контролното табло...
Не е болка за умиране - добре знам на предишната кола (рено) съм я сменял 100 пъти както се казва за норматив, но на мондеото ми е сефте половин час се опитвах да видя как се отваря фара (да не говорим, че едвам бъркаш между него и акомулатора).
Някой може ли да ми каже как да отворя фара за да си сменя крушката?
Публикувано: 22 ное 2005, 11:39
от red
Сам си питам сам си отговарям

!
разбрах защо всеки казва не си взимай форд!
леле то, за да смениш една крушка ти си разказва играта.
има два вариана:
1. ако имаш повече инструменти - сваляш цялото тяло на фара и от там е лесно - той, както е редно има капачка на гърба хванат с щипка - вдигаш я капачката пада и на там всеки знае....(нека фордаджиите ми обяснят как се прави на път!)
2. Не сваляш фар, защот се е случило някъде посред България, през нощта и т.н. тогава си изкълчваш ръцете да бръкнеш между акумулатора и фара. Трябва да си видял конструкцията на закрепването на капачката на светло защото.... Така да предполежим, че си го правил вече и знаеш, че трябва да напипаш металната скоба и да я дръпнеш нагоре за да се освободи капачката. Правиш го - тя лесно се сваля. После опипом! откачаш крушката, внимателно слагаш новата, пак опипом я закрепваш в гнездото на фара - не е трудно.
И сега идва кошмарът да закачиш капачката!
Е това ако някой го е правил знае за какво говоря!
Идиотската метална скоба трябва едновременно да се натисне надолу и да се издърпа за да се закачи за капака .... пробвахте ли ? Голям Купон! С ръка НЕ става! (който усппе има бира!

) На тъмно пък - съвсем! Псуваш няколко минути докато не решиш да пробваш друг начин....
Използваш тясното пространство между фара и металната планка над него, през което се вижда металната скоба. Там започваш опити да я наместиш с отверка - трябва да е дълга и с широка прадна част иначе .... изплъзва се и си разраняваш ръцете по острите ръбове на фара. Тогава минаваш на гаечен ключ дълък и тесен - 13-ка - хващаш удобно буташ и натискаш надолу. И става.
Ако можех да подложа на идиота измислил тази система на този инквизиция!
Само за сведение на предходната ми кола - рено - сменях крушка под 30 сек. и без никакъв инструмент!
Публикувано: 22 ное 2005, 12:46
от aaleks
Пропуснал съм питанката ти

, това го преживях още със вземането на колцата - голема мъка си е. Май още някой беше питал ама бързо му отговориха или бързо сам се справи.