ток при подгряване - нормално ли е това?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

ток при подгряване - нормално ли е това?

Мнение от metalon » 21 дек 2013, 12:59

Значи освен проблема ми при паленето на ниски температури - едно на ръка. Въпроса ми е относно на волтажа при подгряване при тия дизели (от профила ми) Завързах волтметъра на подгревните свещи и гледах волтажа докато подгрява. Започва от 10.5 волта и когато стигне на 12, релето щраква. Това нормално ли е. Свещите са бош дадох 1/6 цялата стойност на колата само за свещи. Акумулатора е чисто нов на няколко месеца. Проблема остава в компресията. Последно като я мерих ми казаха че четвърти цилиндър "нямал компресия" но не ми дадоха нищо черно на бяло за да мога да се подкрепя с доводи. И само си седя тука и се чудя какво да премеря защото колата е много стара и окабеляването най-вероятно вече има голямо съпротивление.

Та въпроса ми беше нормално ли е волтажа да почва от 10.5V и да изключва на 12V?
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: ток при подгряване - нормално ли е това?

Мнение от Didibao » 21 дек 2013, 14:37

Нормално е те свщите са си на 11,5V по принцип.
Изображение

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: ток при подгряване - нормално ли е това?

Мнение от OgiDogi » 21 дек 2013, 15:32

metalon написа:Значи освен проблема ми при паленето на ниски температури - едно на ръка. Въпроса ми е относно на волтажа при подгряване при тия дизели (от профила ми) Завързах волтметъра на подгревните свещи и гледах волтажа докато подгрява. Започва от 10.5 волта и когато стигне на 12, релето щраква. Това нормално ли е. Свещите са бош дадох 1/6 цялата стойност на колата само за свещи. Акумулатора е чисто нов на няколко месеца. Проблема остава в компресията. Последно като я мерих ми казаха че четвърти цилиндър "нямал компресия" но не ми дадоха нищо черно на бяло за да мога да се подкрепя с доводи. И само си седя тука и се чудя какво да премеря защото колата е много стара и окабеляването най-вероятно вече има голямо съпротивление.

Та въпроса ми беше нормално ли е волтажа да почва от 10.5V и да изключва на 12V?
Вероятно свещите ти са с двойна спирала - при достигане на нужната температура токът през тях започва да намалява и съответно напрежението се вдига. Моите са такива, но на NGK, харчеха се около 22 лв/бр.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта