ток при подгряване - нормално ли е това?
- metalon
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
- Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
- Status: Извън линия
ток при подгряване - нормално ли е това?
Значи освен проблема ми при паленето на ниски температури - едно на ръка. Въпроса ми е относно на волтажа при подгряване при тия дизели (от профила ми) Завързах волтметъра на подгревните свещи и гледах волтажа докато подгрява. Започва от 10.5 волта и когато стигне на 12, релето щраква. Това нормално ли е. Свещите са бош дадох 1/6 цялата стойност на колата само за свещи. Акумулатора е чисто нов на няколко месеца. Проблема остава в компресията. Последно като я мерих ми казаха че четвърти цилиндър "нямал компресия" но не ми дадоха нищо черно на бяло за да мога да се подкрепя с доводи. И само си седя тука и се чудя какво да премеря защото колата е много стара и окабеляването най-вероятно вече има голямо съпротивление.
Та въпроса ми беше нормално ли е волтажа да почва от 10.5V и да изключва на 12V?
Та въпроса ми беше нормално ли е волтажа да почва от 10.5V и да изключва на 12V?
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: ток при подгряване - нормално ли е това?
Вероятно свещите ти са с двойна спирала - при достигане на нужната температура токът през тях започва да намалява и съответно напрежението се вдига. Моите са такива, но на NGK, харчеха се около 22 лв/бр.metalon написа:Значи освен проблема ми при паленето на ниски температури - едно на ръка. Въпроса ми е относно на волтажа при подгряване при тия дизели (от профила ми) Завързах волтметъра на подгревните свещи и гледах волтажа докато подгрява. Започва от 10.5 волта и когато стигне на 12, релето щраква. Това нормално ли е. Свещите са бош дадох 1/6 цялата стойност на колата само за свещи. Акумулатора е чисто нов на няколко месеца. Проблема остава в компресията. Последно като я мерих ми казаха че четвърти цилиндър "нямал компресия" но не ми дадоха нищо черно на бяло за да мога да се подкрепя с доводи. И само си седя тука и се чудя какво да премеря защото колата е много стара и окабеляването най-вероятно вече има голямо съпротивление.
Та въпроса ми беше нормално ли е волтажа да почва от 10.5V и да изключва на 12V?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта