Страница 1 от 1

Накрайник вътрешен за Фиеста - ремонтира ли се ???

Публикувано: 12 апр 2007, 15:31
от dioxid
Здравейте !
Може ли някой да ми помогне (сподели опит) относно накрайника откъм кормилната рейка (скрития в маншона) сменя ли се или ремонт на рейката.На моя фиестак явно е износен и тропа кофти.

P.S.:Сигурен съм че луфта е в тази част , но нямам идея каква е конструкцията.Няма хидравлика.

Предварително благодаря на всички отзовали се.

Публикувано: 12 апр 2007, 18:33
от HACKO
По вероятно е да са се е износила втулката на рейката. Представлява пластмасов пръстен и се намира в десния край на рейката. Друга причина за тропане е увеличен луфт между зъбното колело и рейката, луфта се регулира но има една пластмасова капачка на резба с която се натяга, та тази капачка почти винаги се разрушава при опит да се развие или завие и трябва да се прибегне до услугите на стругар, който да направи тапата от алуминий. Шарнирите са навити към зъбната рейка могат да се развият и да се сменят(ремонтират).

Re: Накрайник вътрешен за Фиеста - ремонтира ли се ???

Публикувано: 12 апр 2007, 22:12
от paci
Сменявал съм на стария Ескорт лява тя е късата.
Връзката към рейката е "шарнирна", така я знам. Като шарнирен болт, сещаш се ще си го обясниш ... ябълка, али-бали :) Е те там си се разклопва като шарнирен болт. От другата страна е накрайника.
Е за тази щанга ти говоря ако се ориентираш начи е тя.
10-12 лв. ли я купувах.
Не съм чувал да се ремонтира.
Ако е нещо друго съжалявам, че съм те подвел.

Публикувано: 13 апр 2007, 09:21
от dioxid
Много ви благодаря за отговорите.
Явно не е толкова сложно (и скъпо) , е сега в събота ще я оправя , че да не направи по-голяма беля. :)

Публикувано: 13 апр 2007, 10:55
от carrot
Накрайника се сменя, (дълъг кормилен накрайник - 15-20 лв). Като се разтропа...звучи доста...зловещо :). Смяната е лесна, но после иска реглаж.