Страница 1 от 1

окачване на ескорт

Публикувано: 07 окт 2005, 11:54
от S>G>Bankov
колеги даите някои практични съвети заокачването на ескорт лесно ли сменя тампони носачи шарнири и стабилизираща щанга защото колата стои малко разкрачена може да трябва и кормилната щанга да сменя :roll: наи вече мога ли да се справя сам бързо ли става или трябва да я нося на сервиз :cry:

Re: окачване на ескорт

Публикувано: 07 окт 2005, 12:55
от kEFi
S>G>Bankov написа:колеги даите някои практични съвети заокачването на ескорт лесно ли сменя тампони носачи шарнири и стабилизираща щанга защото колата стои малко разкрачена може да трябва и кормилната щанга да сменя :roll: наи вече мога ли да се справя сам бързо ли става или трябва да я нося на сервиз :cry:
Тампоните се избиват и набиват на преса (най-добре). Ако става въпрос за тези на носачите.
Шарнирите - срязват им се нитовете, новия шарнир се поставя с болтове.
Стабилизираша не съм правил.
За разкрачването - до определена степен се корегира (на стенд) но ако е по-голямо (зависи и на какво се дължи)...доколкото съм чувал си е пипкава работа

Публикувано: 07 окт 2005, 16:09
от jack71
няма да повтарям думите на kEFi точни са. само ще допълня:
ако мислиш да сменяш тампоните и шарнирите по добре купи цели носачи: тампони около 40-50 лв, шарнири 25 = 75лв + куп ругатни целия носач е 55 лв бройката.
сменя се лесно и простички 2 болта отдолу дето минават през тампоните и махаш шарнира.
стабилизираща щанга защо ще сменяш - тя е едно желязо. ако имаш в предвид малките щангички от нея към амоетисьорите това е др. нещо
ако е стабилизираща щанга (счупена напр. на мен ми се е случвало) пак много псувни : сваляш целия преден мост тя се държи на 2 планки с 2 тампона (смени и тампоните ако я сваляш) а целия мост може да видиш как се сваля от упътването за демонтаж на корм. рейка.

.

Публикувано: 10 окт 2005, 09:48
от S>G>Bankov
трябва да сменя стабилизиращата щанга защото е счупена и сега като влизам с голяма скорост по завоите колата се накланя проблема е че МП искат 300лв за нея +монтаж ама какво се учудвам те за жило за километраж искат 50лв. :shock: някои може ли да ми каже за колко да се циганя по моргите :lol:

Публикувано: 10 окт 2005, 11:54
от jack71
аз я взех за 30 лв.

Публикувано: 10 окт 2005, 22:51
от paci
И аз за 20-30 лв. съм я взимал.
И какъв е ескорта ?
На моя доста лесно се сменя тази щанга.
Отвива се от носачите, двете лапи отпред само не се сещам как беше достъпа до болтовете горе :( и е на земята.

.

Публикувано: 11 окт 2005, 09:37
от S>G>Bankov
ескорта е 91г 1.4 карборатор и сдабилйзиращата щанга е закачена с две по малки .

Re: .

Публикувано: 11 окт 2005, 10:28
от kEFi
S>G>Bankov написа:ескорта е 91г 1.4 карборатор и сдабилйзиращата щанга е закачена с две по малки .
...разбирай биалети (двете по-малки), които се свалят/монтират сами по себе си много лесно без да е нужен последващ баланс...

Публикувано: 01 ное 2005, 10:28
от racer11
на ескорта преди 90 г. стабилизиращата щанга се сменя супер лесно, на новия както каза jack71 се сваля предния мост и наистина има много псувни :( аз съм го правил два пъти това упражнение - веднъж за смяна на счупена щанга и веднъж за смяна на тампони. така че като сменяш щангата смени и тампоните, както каза колегата. съвет - вземи тампоните от мото пфое мисля, че струваха около 10-12 лв бройката. останалите неща по окачването kefi и jack ги описаха добре.общо взето не е сложно за ремонт окачването, проблемна е само тази стаб. щанга.....

ПП моята щанга я взех за 60 лв от морга

.

Публикувано: 01 ное 2005, 10:45
от S>G>Bankov
колеги готов съм ходовата част смених 2*2тампоните 2 шарнира 2 втулки накраиници на кормилната щанга реглаж и всичка за 200лв трябва да снимам накраиниците да ви поуплаша малко :cry: щото единия се вади на ръка от гнездото маи съм касметлия А :wink: ОСТАНА МИ САМО водна помпа и колекторните траби :lol:

Публикувано: 01 ное 2005, 10:57
от racer11
а стабилизиращата щанга смени ли, нали беше счупена?

.

Публикувано: 01 ное 2005, 11:04
от S>G>Bankov
засега не съм ще карам така засега нали я карах 1год не ми направи проблем първо водната помпа аспуха а щангата на пролет :roll:

Публикувано: 01 ное 2005, 11:10
от racer11
карай по-леко в завоите тогава, че ще разкрачиш купето и после ще плачеш

.

Публикувано: 01 ное 2005, 11:14
от S>G>Bankov
аз карах 6мес без да ми е наред кормилната щанга и съм жив :twisted:

Re: .

Публикувано: 01 ное 2005, 14:23
от racer11
S>G>Bankov написа:аз карах 6мес без да ми е наред кормилната щанга и съм жив :twisted:
ти ще си жив, но колата ще започне да умира...

.

Публикувано: 02 ное 2005, 10:02
от S>G>Bankov
почти излиза от рранимация вече :lol: вчера я пробвах изминах 100км с 8ла това сие за черпене с предишните 14л явно окачването намалява разхога значително :lol: