Страница 1 от 3
педала е твърд.. Накладките са нови и колата не спира..
Публикувано: 16 окт 2006, 17:03
от venom4o
дадах на един познат да ми занесе спирачната помпа на майстор.Уж я е занесъл.. не мога да знам..Майсторът бил казал ,че гумичките на помпата са били сложени неправилно... Не знам дали не ме лъже.. Смених задните накладки макар ,че имаше още доста живот в тях.. Но не ми държеше хубаво ръчната.. Смених 3 от 4-те пробки за обезвъздушаване... И ПАК НЯМАМ СПИРАЧКИ!
Имам следните въпроси..
Възможно ли е да е от помпата (което според мен е най-вероятно)
Или да е попаднала спирачна течност върху предните накладки.. ?Ама тогава поне задните щяха да ковът
И питам как да си проверя помпата? Педала е твърд като КАМЪК! И не пропада до край...
Предните накладки ги е сменил предишния собственик ,но ми направи впечатление ,че дисковете са надрани.. И това предполагам може да е проблем или?На баща ми на полото дисковете са яко набраздени ,но въпреки това спирачките ковът на място... Те не дават да пипнеш педала... На форда доста настискам и въобще не иска да спира...
ПОМОГНЕТЕ ЩЕ УБИЯ НЯКОЙ ТАКА!
Аз не я карам така .. Просто е безотговорно..
Публикувано: 16 окт 2006, 17:07
от Brock
Публикувано: 16 окт 2006, 17:12
от venom4o
Ми предните накладки са на 300-км задните на около 100.. И даже до София Съм ходил с такива спирачки бавно и внимателно разбирасе..
Мисля да я пусна на втора и ка карам на спирачка 30-40 метра не докрая спирачката ами колкото лееко на намалява..
Публикувано: 16 окт 2006, 18:10
от valboy
Ае стига бре, за 300 км. трябва да са улегнали вече май.....
Какви накладки си сложил, на моята като я взех имаше от тези "вечните"- диска се хаби, а те не!
Публикувано: 16 окт 2006, 19:22
от Plamen CONSUL 73
Аз имам същия проблем с Пежо 309 карам много километри и не е проблема в улягането на накладките, не се заблуждаваите просто накладките са МЕНТЕ
Карам така от лятото и не се е оправило нищо все още

колата спира бавно не мога да набия контри
Публикувано: 16 окт 2006, 20:23
от Dundee
И брат ми има такъв проблем на ориона - натискаш яко, а спира трудно. Но все пак има момент в който блокират колелетата, когато скочиш здраво върху педала.
При него съм почти сигурен че е от лоши накладки. Някакви Simer са.
Публикувано: 16 окт 2006, 20:26
от paci
А серво има ли ?
Елементарен тест:
На изгасен двигател натискаш педала на спирачката и палиш, ако усетиш пропадане на педала си ОК.
venom4o, а този майстор дето е гледал помпата оправил ли я е или кво ?
Публикувано: 16 окт 2006, 21:16
от venom4o
paci написа:А серво има ли ?
Елементарен тест:
На изгасен двигател натискаш педала на спирачката и палиш, ако усетиш пропадане на педала си ОК.
venom4o, а този майстор дето е гледал помпата оправил ли я е или кво ?
А Така ще разбера за серовот..А за помпата? Значи е възможно все пак да е от наклакдите?
При мен работи сервото.. Точно това упражнение правих.. Е аз задните накладки ги смених.. И преди да ги сменя и след като ги смених РАЗЛИКА НЯМАШЕ....Пак не спира.. Не е възможно старите и новите и двити да са ментета.. За предните не знам.. Ще карам на спирачка утре да видя дали като се позагреят или ПОЗАПАЛЯТ ще спира добре....
Възможно ли е да е само от предните накладки?
Публикувано: 16 окт 2006, 21:33
от paci
Цилиндърчетата движат ли се нормално ?(барабани отзад)
Отпред буталцата и те ли се движат и двете еднакво?
Нещо ми мирише на запекло бутало и напъва само едно и прай нищо.
Тва за улягаето на накладките запърви път го чувам. Да няма грам спирачки и да чакам да улегнели накладките. За мен са глупости.
Тази щуротия къде я описвате тук не съм чувал за такова нещо. И гледам не е един. А да видим какво ще излезе
Твърд педал - няма въздух
Твърд педал а има серво и не спира
баси ...
Публикувано: 16 окт 2006, 21:39
от venom4o
От задните цилиндърчета - НЕ Е едното е чисто ново другото съм го свалял и разглобявал... Предните спирачни апарати не знам как да ги проверя.. И да има едно спекло бутало на апарата все пак има още 3 колела и спирачки .. Налягането се разпространяма еднакво в всички посоки(закони на физиката)така ,че пак трябваше да спира .. а тя намалява
Публикувано: 17 окт 2006, 09:14
от Brock
Значи - колата обикновено спира на 70% (толкова май беше) на предни колела и едва 30% на задни. Ако накладките отпред са ментета - ясна работата.
ПАЦИ, когато дисковете и/или барабаните не са чисто нови, те са на бразди /сещаш се нали?!/. Когато сложиш чисто нови накладки е нужно време докато тези бразди от дисковете изкопаят съответните канали в накладката, такаче контактната площ да стане 100%, а не примерно 5%. Капише?!
Да не говориме и за различния ъгъл който имат накладките към дисковете и разни други дреболии.

Публикувано: 17 окт 2006, 09:41
от nikolovvd
И аз си мислех навремето, че 300-400 км са достатъчни да олегнат накладките, но фактите показаха друго. На светофара между Лъвов мост и Сточна гара едва спрях. Добре че колегата пред мен бе с теглич, та само го подпрях леко с номера. Колата бе чисто нова само на 370-380 км. И съответно дисковете и накладките чистак нови (от завода). На никой не пожелавам да изпитва това чувство, когато натискаш педала докрай, а колата не спира.
Публикувано: 17 окт 2006, 17:31
от cotecna
Пробвай дали ти работи сервото първо както ти каза paci, провери дали всички вакууми са закачени към сервото. При условие че всичко е наред смени накладките щото цитирам: "Ако си уцелил от Вечните"
няма да почне да спира и след 1000 км. Щото им е много твърдо феродото и още при първото натискане изгарят и спират да се износват, пък започват да ти се износват дисковете и барабаните
Публикувано: 17 окт 2006, 17:41
от paci
Не разбрах помпата как е ?
Серовото - май бачка.
Фани сега и отхлаби клапанчетата за объзвъздушаване, като предварително свалиш капачката на резервоарчето за спирачна течност.
Като отхлабиш клапанчето от там трябва да потече, не да засмуче въздух или да чака да натиснеш педала за да изхвърчи течност от там, трябва да потече течност на самотек. Ако искаш си сложи маркуче и я събери и я върни в системата. Така и от 4-те потвърди че тече. Глей да не пресушиш резервоарчето и да захапе въздух.
Малиии
Сега като го написах това и се сетих, че оня ден като ми сменяваха цилиндърчето от тръбичката не потече. Тръбичката се извива на горе и неще на самотек. Ще трябва да огледам как са тръбичките щото ако трябва да тече и не тече знам, че е лошо.

Оффф

Сега слизах и се гъзих да видя.
Да извити са ми нагоре тръбичките преди маркуча. Начи при мен теста на самотек отпада.
Оф почва писане сега

Начи на дъртия един ден реших да раздвижвам предните цилиндърчета. Напъвам и неще. Рекох си че има налягане и реших да отхлабя клапанчето да отпусне. Отвивам и опланака нема никой .. не тече. Тичам в неделя беше, единствения отворен магазин БОШ и взех некъв златен маркуч 13 пари .. баси маркуча. Връщам се отвивам стария ми то пак не тече
Ама съм си прос новобранец
Мноо преживявания после както и каране без грам спирачки в пиков час от едния край на Плевен до другия.
Помпата беше проблема.
Като оправихме проблема се оказа че тоя Форд можел да спира бе.
Бях му свикнал и уж си спираше но след ремонта щях да захапя волана при първо спиране.
Обезвъздушаването го правих сам на самотек. Няма помпи-задръж.
Та затва казах на venom4o да види дали тече свободно течност да няма запушвания или некъв друг проблем с помпа или нещо друго .. там разпределители некви при натоварена или не кола колко да спират задните .. ако го има де.
venom4o, виж как са ти тръбичките и ако сметнеш, че трябва да тече сама течноста опитай виж дали ще тече.
Абе леко по леко ми идват нови и нови

хих
скачени съдове

Казанчето на течноста къде е бабината си горе. Майстора като отви маркуча от цилиндърчето ... или май го отви от тръбичкта направо и не го видях да запушва и нетечеше.
хих
тъпчо

капачката си беше завита!
НАЧИ ТРЯБВА ДА ПОТЕЧЕ !!!
Публикувано: 17 окт 2006, 18:46
от venom4o
Днес Правих друго упражнение.. понеже е съвсем въможно да имам въздух в помпата което и беше така.. Накарах колегата да натисне леко педала .. за да има някакво налягане докато ровичкам.. и развих леко едната от 3-те трабички(задните колела са на една тръбичка при сиерата..)и тогава го накарах плавно да натисне докрай докато не удари до ламарина педала и затворих пак кръгът.Успах само на 2 от трите.. тия дни ще мъча последната! Разликата беше ,че педалът потъваше до същото място но се натискаше малко по трудно... След това Тест драйвът показа ,че ковът по добре.. То ако има върдух педаля намя да пропадне.. Смисъм ако не е много.. Когато има теч и загиба на налягане педалът пропада... Обезвъздушавах предно ляво колело понеже проверих неговите накладки за сп. течност.. И от Него не излезна никакъв въздух...Сега съм на майстор да ми направи всички настройки по двг-то щото нали преди 200-300 км сменяп разпределителен вал.. и След като я взема остава само да разреша и този проблем...
Публикувано: 17 окт 2006, 18:52
от HACKO
Паци да не си пушил нещо, че не можах да хвана мисълта?

Публикувано: 17 окт 2006, 19:09
от paci
HACKO написа:Паци да не си пушил нещо, че не можах да хвана мисълта?

Офф
мииии
че тряя потече
ако не потече има запушване или самата помпа нещо е прецакана
Сега ще пия едно и ще почне да ми се разбира
venom4o написа:Днес Правих друго упражнение..
И що не каза че ръчкана и помпата .. ти всъщност каза че е носена на майстор.
Ми то от нея се почва обезвъздушаването.
Оф баси и писането
На мен тогава един комшия дет ми прави помпата ми я обезвъздуши и ме остави сам нататък то тва беше чалъмо друго и сам що мсе справих ...

Кой ти я сглобява ?
Нашия не е объзвъздушил а ние се изпопребихме да пишем

Публикувано: 17 окт 2006, 20:25
от venom4o
Еми аз я слагах ,но тогава си играх да я обезвъдушавам.. НО ще си играя Пак.. Как да разбера дали има още въздух?
Публикувано: 17 окт 2006, 20:48
от evg2
След като обезвъздушиш и ако няма ефект, пробвай със старите накладки и тогава ще разбереш какво си купил.
Публикувано: 17 окт 2006, 22:30
от venom4o
Е да апа старите предни на при мен .. не съм ги сменял аз.. И съдейки по надраните дискове.. мисля ,че вече не съществуват...Просто някой ИДИОТ е карал докато дере на желязо като трамвай..
