Проблем с тампони на ?осигурителна? щанга
Публикувано: 30 мар 2009, 03:07
Здравейте,
ескорта започна вече много да тропа отпред в ляво като минавам и през най-малките неравности на пътя.
Още преди време в същия сервиз ми казаха, че трябва да сменям биалетката там.
Тия дни минах да я сменя и гледахме, бутахме, дърпахме и изглеждаше, че тропа от там.
Поръчахме биалетката, и тъкмо като дойде майстора влезе и каза, че много сме сбъркали и че мястото от където тропа е 5-см в страни в тампона на осигурителната щанга ако не се лъжа (тази, която минава от едното колело до другото с S-образни извивки в 2-та края. И тампона е точно след 2-рата извивка преди правия участък към другото колело.
Проблема е, че ми казаха, че за да се смени тоя тампон било ужасна история.
Трябвало цялото 'магаре' да се смъква, двигателя се подпирал да не увисне във въздуха, а това, което държи тампона е с два болта отгоре и има 5 милиметра разстояние до купето и ни може да се бръкне ни нищо.
За самото смъкване на магарето и т.н. 120 кинта, ако тръгна да го сменям тоя тампон, а понеже болтовете никога не са били развивани, ако се скъса някой от тях отивам на 4-500 кинта..
Поразгледах малко наоколо и видях, че има хора, които и сами са си ги сменяли за 3-на мин. пред блока общо взето... Тампоните били сцепени фабрично, само се разхлабвали болтовете, маха се стария и се 'набива' новия (което било по-трудоемкото) и после се стяга сичко..
В крайна сметка за едно и също ли става дума?
Как става номера със смяната на тия тампони?
ескорта започна вече много да тропа отпред в ляво като минавам и през най-малките неравности на пътя.
Още преди време в същия сервиз ми казаха, че трябва да сменям биалетката там.
Тия дни минах да я сменя и гледахме, бутахме, дърпахме и изглеждаше, че тропа от там.
Поръчахме биалетката, и тъкмо като дойде майстора влезе и каза, че много сме сбъркали и че мястото от където тропа е 5-см в страни в тампона на осигурителната щанга ако не се лъжа (тази, която минава от едното колело до другото с S-образни извивки в 2-та края. И тампона е точно след 2-рата извивка преди правия участък към другото колело.
Проблема е, че ми казаха, че за да се смени тоя тампон било ужасна история.
Трябвало цялото 'магаре' да се смъква, двигателя се подпирал да не увисне във въздуха, а това, което държи тампона е с два болта отгоре и има 5 милиметра разстояние до купето и ни може да се бръкне ни нищо.
За самото смъкване на магарето и т.н. 120 кинта, ако тръгна да го сменям тоя тампон, а понеже болтовете никога не са били развивани, ако се скъса някой от тях отивам на 4-500 кинта..

Поразгледах малко наоколо и видях, че има хора, които и сами са си ги сменяли за 3-на мин. пред блока общо взето... Тампоните били сцепени фабрично, само се разхлабвали болтовете, маха се стария и се 'набива' новия (което било по-трудоемкото) и после се стяга сичко..
В крайна сметка за едно и също ли става дума?

Как става номера със смяната на тия тампони?