Искам да задам два може би тъпи въпроса...
Публикувано: 13 дек 2008, 16:11
Здравейте, колата е форд скорпио 91г седан от снимката, 2.0 - 120hp
та питанията са ми е следните:
1. Като се завърти волана до край /без значение ляво или дясно/ и се върне 1/2 оборот назад и се пусне трябва ли да се изправи или да дозавие???
2. Каква е причината като се пусне волана и леко да завива на произволна страна /някой път при завиване на ляво и спиране в същотото време дърпа на ляво/
Уточнение: с 3 различни комплекта гуми го прави 2 втора употреба и 1 чисто нови, сменяни предните лява с дясна.
питам защото:
- ходих на майстор - каза, че преден ляв болт на носача /или каквото е там онова съединение отдолу с втулките или гума и втулки/ бил за смяна, сменил го и от това върнало стабилизиращата щанга с около 1см към дясното колело /това си пролича, защото се видя, че е лагерувала на такова разстояние и е махната ръждата/. След това ми каза, че амортисьорите били заминали /щото били омаслени/ и са за смяна и за това не можел да ми направи баланс за да ми гарантира, че вече всичко е ОК.
- отидох в МотоПфое на преглед на ходовата част - предни амортисьори 79% задни, ляв 85%, десен 89%. По ходовата част всичко бело здраво, само кормилната рейка капела и чукала.
- отидох на реглаж - закачиха я и ми показаха, че всички стойности са в норма.
- отидох да питам за рециклиране на рейка и от там ми казаха, че проблема със завиването до край не би трябвало да се оправи от това....
та кажете какво да правя за да отстраня тези два проблема?
та питанията са ми е следните:
1. Като се завърти волана до край /без значение ляво или дясно/ и се върне 1/2 оборот назад и се пусне трябва ли да се изправи или да дозавие???
2. Каква е причината като се пусне волана и леко да завива на произволна страна /някой път при завиване на ляво и спиране в същотото време дърпа на ляво/
Уточнение: с 3 различни комплекта гуми го прави 2 втора употреба и 1 чисто нови, сменяни предните лява с дясна.
питам защото:
- ходих на майстор - каза, че преден ляв болт на носача /или каквото е там онова съединение отдолу с втулките или гума и втулки/ бил за смяна, сменил го и от това върнало стабилизиращата щанга с около 1см към дясното колело /това си пролича, защото се видя, че е лагерувала на такова разстояние и е махната ръждата/. След това ми каза, че амортисьорите били заминали /щото били омаслени/ и са за смяна и за това не можел да ми направи баланс за да ми гарантира, че вече всичко е ОК.
- отидох в МотоПфое на преглед на ходовата част - предни амортисьори 79% задни, ляв 85%, десен 89%. По ходовата част всичко бело здраво, само кормилната рейка капела и чукала.
- отидох на реглаж - закачиха я и ми показаха, че всички стойности са в норма.
- отидох да питам за рециклиране на рейка и от там ми казаха, че проблема със завиването до край не би трябвало да се оправи от това....
та кажете какво да правя за да отстраня тези два проблема?