виене на заден лагер фиеста- решен...

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

виене на заден лагер фиеста- решен...

Мнение от venom4o » 07 фев 2008, 15:21

Туку що смених на една фиеста на приятел задния десен лагер и пак се чува виене на лагер от дясно.. Прави ми впечатление ,че като я карам и завивам на ляво и намялава почти млъква.. ама само като завивам на ляво.. Възможно ли е да е преден ? Или заден ляв? Преден как се проверява?
Последна промяна от venom4o на 07 фев 2008, 16:05, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 07 фев 2008, 15:36

За предните лагери проверката става като я надигнеш на крик
и запалиш вкючваш за 3-та и слушаш после другото колело за
задните ако на ляв завой се чува повече значи е десен и т.н. :wink:

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 07 фев 2008, 15:51

Моят заден ляв като изви, го чувах всъщност в дясно.
Задния се проверява като вдигнеш колелото и го завъртиш на ръка. Ако е разбит лагера ще се чуе чегъртане/стържене.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 07 фев 2008, 15:56

еми цялата работа е такава .. чичо ми ми каза смени заден десен лагер на фиестата.. И ми остави лагерите.. Смених го карам си аз и пак вие... и сега послушах съвета и дигнах на крик дясното колело и се оказа ,че десния е бил здрав и съм сменил здравия лагер... Абе ужас

поука от цялата работа : Първо завъртете колелото и чуйте дали вие преди да сменяте като мен...

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 07 фев 2008, 16:13

М даа, когато "вие" се чува все едно е от другата страна. Виж когато го счупиш (като мен), звукът се чува точно от къде е, също и стърженето.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 07 фев 2008, 18:23

xaxаxaax като ти гледам последния жив кон под капака те разбирам напълно

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

до кога да се кара

Мнение от naftova pechka » 11 фев 2008, 16:16

на мен ми смениха лагер на главина щото като се вдигнеше колата и се завъртеше гумата на ръка се чуваше леко стъргане.......чудя се не избързах ли със смяната........вътре не се чуваше още :lol: а и какви могат да бъдат най-тежките последствия при счупване да речем
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 12 фев 2008, 13:59

Най-тежките последствия...като блокира колелото при висока скорост...пътища много - я към канавка, я към дърво, стълб, друг автомобил...
Стъргането може да е било и от друго :idea: - накладки например

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: до кога да се кара

Мнение от madboy » 12 фев 2008, 16:35

naftova pechka написа:на мен ми смениха лагер на главина щото като се вдигнеше колата и се завъртеше гумата на ръка се чуваше леко стъргане.......чудя се не избързах ли със смяната........вътре не се чуваше още :lol: а и какви могат да бъдат най-тежките последствия при счупване да речем
Аз чупих лагер, но беше претегнат. Разминах се- счупи се, а колелото даже не блокира, за щастие. Иначе гаден звук примесен с меляне нещо си тама. Беше на магистралата, но се добрах до София, като почнеше да чегърта намалявах докато се наместят остатъците от сачмите на лагера.
Може да се стигне до смяна на главината като кара с прецакан лагер. Аз освен лагера смених и една шайба дебела със зъбче(не знам как се нарича) бях счупил и това зъбче.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта