Страница 1 от 1
Колко трябва да е ЕТ за сиера
Публикувано: 01 ное 2007, 16:19
от doctordre
Какъв трябва да е офсета за сиерата, има ли някакви допустими граници?

Публикувано: 01 ное 2007, 16:31
от cocoff
Офсет...офсет...това беше някаква разновидност на плоския печат ...

Публикувано: 01 ное 2007, 16:34
от doctordre
добре де, после на мен ми правят забележки че спамя

офсет или оффсет все тая, ясно е за какво става дума. някой ако знае да помага, ако не по-добре не пишете в темата
Публикувано: 01 ное 2007, 17:40
от Polly
doctordre написа:добре де, после на мен ми правят забележки че спамя

офсет или оффсет все тая, ясно е за какво става дума. някой ако знае да помага, ако не по-добре не пишете в темата
В магазините за гуми Мотор експерт имат каталози, в които има това инфо. Ако имаш път към техните магазини, ти препоръчвам магазина им на Симеоновско шосе, там има един продавач, който си разбира от работата и ще може да ти отговори. Пробвай и по телефона да го попиташ / телефоните ги има и на сайта им/.
Публикувано: 01 ное 2007, 17:51
от doctordre
Polly написа:doctordre написа:добре де, после на мен ми правят забележки че спамя

офсет или оффсет все тая, ясно е за какво става дума. някой ако знае да помага, ако не по-добре не пишете в темата
В магазините за гуми Мотор експерт имат каталози, в които има това инфо. Ако имаш път към техните магазини, ти препоръчвам магазина им на Симеоновско шосе, там има един продавач, който си разбира от работата и ще може да ти отговори. Пробвай и по телефона да го попиташ / телефоните ги има и на сайта им/.
ами намерих в бг сайт информация и пише че за фордовете с междуболтово 4х108, ЕТ е 35-38. а взех едни джанти с ЕТ 52.5 и ще се изям от яд ако не станат

Публикувано: 01 ное 2007, 18:58
от venom4o
ЕT e 32 А централния отвор е 60 или 61 мм не съм сигурен...
Публикувано: 01 ное 2007, 19:01
от cocoff
Сори, Докторе,
аз допреди малко наистина не знаех какво е офсет...
Публикувано: 01 ное 2007, 19:09
от doctordre
cocoff написа:Сори, Докторе,
аз допреди малко наистина не знаех какво е офсет...
мислех че се бъзикаш

сори тогава. е в крайна сметка ще трябва да ги пробвам джантите и тогава ще пиша. имам лошото чувство че няма да станат и ще трябва да ги продавам

няма ли някой колега със сиера да каже какви са неговите джанти
едит: не можах да мирясам и в тъмното почнах да свалям гумите, като някой крадец съм

отзад сигурно ще станат, има място. но отпред има 1-2см до чашката (или там както му се вика) дето ляга пружината и сигурно ще опира, нз какво да правя

Публикувано: 01 ное 2007, 23:08
от cocoff
Ошашках се с тоя офсет

Сума ти нещо изчетох и оставам с впечатлението, че след като нямаш конкретно и достоверно инфо, пробата е задължителна. Попаднах на препоръки за мерене на разстоянието между пружините и калника и проектиране на равнината , върху която ляга челото на джантата в това разстояние. И оттам пак чрез сметки се определя диапазонът, в който да варира офсета на джантите. Голяма врътня ми се стори.
На теб идеята ти каква е...да изнесеш колелата максимално навън вероятно?
пп Чак сега прочетох, че ти ги имаш джантите...Ми възможностите са точно две. или стават или ги продаваш.
Публикувано: 02 ное 2007, 08:48
от doctordre
cocoff написа:Ошашках се с тоя офсет

Сума ти нещо изчетох и оставам с впечатлението, че след като нямаш конкретно и достоверно инфо, пробата е задължителна. Попаднах на препоръки за мерене на разстоянието между пружините и калника и проектиране на равнината , върху която ляга челото на джантата в това разстояние. И оттам пак чрез сметки се определя диапазонът, в който да варира офсета на джантите. Голяма врътня ми се стори.
На теб идеята ти каква е...да изнесеш колелата максимално навън вероятно?
пп Чак сега прочетох, че ти ги имаш джантите...Ми възможностите са точно две. или стават или ги продаваш.
целта ми не е да изнасям колата, а просто джантите да станат

целия проблем с оффсета е че е по-голям, тоест разстоянието от центъра на джантата (погледната в профил) до монтажната повърхност е по-голямо от това на старите ми джанти с около 1.5см, заради което цялото колело отива навътре. отделно джантите са с половин инч (1.25см) по-широки, гумите- с 1см

днес ще ги пробвам, защото пък и джантите са ми отделно от гумите и трябва да ходя до гумаджията да сложи 1гума за проба
Публикувано: 02 ное 2007, 08:56
от ewgeny
venom4o написа:ЕT e 32 А централния отвор е 60 или 61 мм не съм сигурен...
PSD (централния отвор) е 63.3
А ЕТ е според джантата, няма точно определен, защото можеш да си сложиш различен размер.
Публикувано: 02 ное 2007, 11:14
от doctordre
ewgeny написа:venom4o написа:ЕT e 32 А централния отвор е 60 или 61 мм не съм сигурен...
PSD (централния отвор) е 63.3
А ЕТ е според джантата, няма точно определен, защото можеш да си сложиш различен размер.
за централния-да, 63.3 е. но ЕТ-то трябва да е в някакви граници, защото колелото отива навътре. сега ходих при гумаджията и отпред опират за мноого малко, сега си търся по-тесни и ниски гуми

Публикувано: 02 ное 2007, 12:43
от ewgeny
Е, ако си сложил 205 отпред, разбира се че няма да стане.
Публикувано: 02 ное 2007, 13:35
от debug
Сложи фланци бе човек, за какво ще сменяш гумите

Публикувано: 02 ное 2007, 16:55
от doctordre
ewgeny написа:Е, ако си сложил 205 отпред, разбира се че няма да стане.
195/60 са

а относно фланците- не искам да слагам, като гледам са скъпички пък и чета разни мнения че не е много добре за колата, по-добре да е без фланци...
Публикувано: 02 ное 2007, 17:26
от ewgeny
Смени гумите. Аз съм със 195/50 15" и е супер. На около 2 см от амортисьора. Има някои гуми които по размер са иднакви, но страничната част е по-издута. Пробвай на 55, ако ли не на 50 ще станат.
Публикувано: 02 ное 2007, 18:20
от doctordre
195/50 биха били добре като височина, но се чудя за ширината

отделно че от старата джанта до амортесьора има 1.5см-2, не повече... сложна стана историята. в момента нищо не мога да направя, трябва да взема 2 гуми първо и да ги пробвам за да съм сигурен
Публикувано: 02 ное 2007, 20:16
от gmivanko
Значи до колкото съм забелязал, на фордовете ЕТ-то е някъде към 40-45 (и 4-те чифта джанти които имахме за ескотите ни бяха някъде с такова ЕТ) а бях взимал едни ляти 15" от Ескорт РС2000 с ЕТ44 и исках да ги зложа на 405-цата на наще (на пежата ЕТ-то е към 20-30).. ама ми трябваха поне 20мм. фланци и ги продадох

. Иначе ако не става джантата ще усетиш по самия спирачен апарат

... просто джантата няма да можеш да я сложиш на главината че ще упира в апарата, или ще жули в него

... ако не жули, тогава вече пробвай как ще пасват гумите.
П.П. Тези джанти от каква кола са та са с толкова голямо ЕТ

.
Публикувано: 02 ное 2007, 20:28
от doctordre
gmivanko написа:Значи до колкото съм забелязал, на фордовете ЕТ-то е някъде към 40-45 (и 4-те чифта джанти които имахме за ескотите ни бяха някъде с такова ЕТ) а бях взимал едни ляти 15" от Ескорт РС2000 с ЕТ44 и исках да ги зложа на 405-цата на наще (на пежата ЕТ-то е към 20-30).. ама ми трябваха поне 20мм. фланци и ги продадох

. Иначе ако не става джантата ще усетиш по самия спирачен апарат

... просто джантата няма да можеш да я сложиш на главината че ще упира в апарата, или ще жули в него

... ако не жули, тогава вече пробвай как ще пасват гумите.
П.П. Тези джанти от каква кола са та са с толкова голямо ЕТ

.
еми отзад джантите с гумите пасват точно. пробвах ги и само там където е тръбата на ауспуха, опира в гумата но предполагам може да се направи (да се сложи друга тръба...). отпред също направих едно кръгче за проба, върви си но гумата опира в чашката на амортесьора (не знам как се нарича, там дето ляга долната част на пружината). тоест гумата е висока, за ширина забравих точно да погледна, но май и там леко опира защото прахта от амортесьора беше изтъркана на едно място... сега търся други гуми да пробвам защото не ми се ще да ги продавам или пък да слагам фланци

джантите иначе са от фокус, взех ги от форума