Страница 1 от 1

Проблем с ръчната на ескорта !

Публикувано: 17 окт 2007, 23:17
от Conan_1
Проблема е следният: при опъване на ръчната до краино горно положение колата не блокирва гуми а просто плавно намаля и спира??На какво се далжи това?Разхлабено жило ли е или.......?И можели данаправя нещо по вапроса а не дапраскам парички по майсторите!? Мерси предварително!

Публикувано: 17 окт 2007, 23:28
от AX!S
Вдигни колата с два крика така, че задните колела да са във въздуха. Пробвай колелата дали се въртят свободно? Ако се въртят леко, там, където ти е лоста на ръчната има около него една пластмаса. Махни я и с въртене на гайката затегни жилото. Затягаш по малко и пробваш как се въртят задните колела на ръка, дали имат инерция. Ако някое от колелата започва да задържа, отпусни малко жилото от гайката.
При изправни спирачки след тази процедура ще суркаш гуми на ръчна. Успех! :wink:
Това научих само за 400 лв., за любопитните, пуснал съм тема в "не ходете там".

Публикувано: 17 окт 2007, 23:42
от paci
Спри на някой голям наклон.
Дръпни ръчната.
Освободи от скорост.
Маани си краката от педалите.
Ако искаш слез и се пробвай да я буташ надоло :)
Ако не мърда не се занимавай с глупости.
В стремежа си всичко да е на 6, човек прави големи финансови глупости.
Е AX!S ... :(
Аз съм същия!
Правил съм глупости и продължавам да ги правя .... да са знам в *** :twisted:
Ако искаш да опъваш ръчни по завоите ... няма да минеш с 400 кинта ... по тарифи на AX!S

Публикувано: 18 окт 2007, 07:05
от shmitc
До колкото съм чел разглабял и запознат,ръчната на ескорта се натяга от самосебе си.С износването на челюстите има един зъбен палец в барабана който оптяга жилото.В един даден момент накладките като стигнат минимума на феродото няма и ръчна вече.Така че според мен трябва да си провериш феродото на челюстите до каква степен е износено.Успех

Публикувано: 18 окт 2007, 09:26
от AX!S
shmitc, зъбния палец (така ли се нарича??) разтваря накладките постепенно при износване. Жилото не мисля, че може да се саморегулира по този начин. paci, за мен критерий за работеща ръчна спирачка е следния: опъвам ръчната на равно и сухо място. 1-ва, газ, колата тръгва и оставя със задните гуми 2 плътни черни черти :lol:
Не правя глупости по завоите с ръчната, но когато ходих да я оправят трябваше на другия ден да минавам в КАТ, а там са ме връщали заради не добре работеща ръчна спирачка. 400 лв. платих, защото в сервиза настояваха, че трябва да се сменята много неща, а аз като стане дума за спирачки не пестя пари. Специално на Фиестата спирачките колко пари са ми спестили, срам ме е да си помисля. Казвам, че това с нагласянето на жилото да го науча ми струваше 400 лв., защото части за толкова пари ме накараха да сменя, за да се окаже накрая, че изобщо не е бил в тях проблема. Затова съветвам Conan_1 преди да си смени половината части по колата да пробва това с жилото. Не че не може да има износени накладки или барабани.

Публикувано: 18 окт 2007, 10:20
от mrdds
Погледнете тази тема
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... D%E0%F2%E0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако ръчната е натегната до край,проблема е в зъбния механизъм.Ръждясват зъбчетата и оравията е или нов или с пилата да се правят нови зъби.

Публикувано: 18 окт 2007, 18:32
от HACKO
Виж и тази тема и по-точно обяснението ми относно последователноста на регулиране.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F7%EA%E0" onclick="window.open(this.href);return false;
На 93тия набор жилото може да се обтяга отдолу а не след сваляне на пластмасата както е на 96тия.

като почнахме този въпрос

Публикувано: 24 окт 2007, 11:49
от naftova pechka
какво трябва да се направи за да се намалят шансовете за замръзване на жилото на ръчната през зимата? къде се смазва и с какво е най-добре?

Re: като почнахме този въпрос

Публикувано: 30 окт 2007, 08:53
от shmitc
naftova pechka написа:какво трябва да се направи за да се намалят шансовете за замръзване на жилото на ръчната през зимата? къде се смазва и с какво е най-добре?

Еми аз например зимата не ползвам ръчна,защото много пъти съм си патил.