Страница 1 от 1

относно шарнирите

Публикувано: 01 юни 2007, 00:15
от chery
:roll: значи намерих 3 различни вида предни (от 20 до 35)лева и трите ги продват с болтове и гаики кам тях и си викам ще го сеня аз .Става вапрос за преден шарнир обаче кво да видя моя хванат с нитове :shock: и до там бях със смяната ,та интересуваме тва оригинално ли е така или някои се е згаврил с колата ,и мога ли да ги разпробия тия нитове и да сложа болтове на тяхно место :roll:

Публикувано: 01 юни 2007, 00:24
от b2d
Точно оригиналният шарнир е нитован ( *unknw* )
Сменяш спокойно провърташ нита правиш дупка за болта и така следващият път ще ти е в пъти по-лесно за смяна... Иначе измери размера на болта за да знаеш колко да пробиеш, но да знаеш, че си е голяма игра...

Публикувано: 01 юни 2007, 00:28
от chery
и ква им е била идеята да го нитоват не ми е ясно яавно е напрвено с нитове да може да се сменя тзелия носач направо :roll:
но ще го побългарим :D

Публикувано: 01 юни 2007, 08:34
от escorttd
ами ако и тампоните са за смяна излиза по-изгодно да смениш целия носач.
Иначе пробивай нитовете и слагай болтове. Правил съм го няколко пъти сам.

Публикувано: 01 юни 2007, 09:01
от nikolovvd
Вземаш един резач или ъглошлайф още му викат.
Изпилваш главата на нита от страната на шарнира и после с едно чукване слиза. На Опел кадет е същата работа. Нита беше Ф12 или 14 вече не си спомням.

Публикувано: 01 юни 2007, 17:12
от jlpetkov
за около 2 часа става смяната на единия шарнир от вдигането на колата на крик до свалянето и обратно.
Нитовете ги махнахме с бормашина с разпробиване, последователно с две бургии. Малко е играчка ама следващия път ще е по-лесно :P
Нямахме флекс (ъглошлайф) подръка, предполагам че с него процедурата ще е по-лесна.
И менгемето е важно в цялата постановка :wink:

Публикувано: 12 юни 2007, 20:15
от chery
:lol: операцията заварши успешно, но много зор видях с разянето на нитовете с шлаифа 3 часа беше целия ремонт :shock: :wink: