регулиране на предницата

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

регулиране на предницата

Мнение от ^^devil_boy^^ » 16 май 2007, 22:05

значи преди два дена се одарих в един бордюр ама с голяма скорост в завои и сменях носача карето биалетката и кормилната щанга двете джанти и двете гуми смених си сичко сам без проблеми и радостен вече се качам да я пробвам и какво карам обасче не се управлява колата така лесно както преди в смисул че като завиваш на дясно примерно и нали волана сам се исправя обаче при мен не е така пак си продулйава да си завива на дясно волана не се исправя и волана е един твурд не знам как да го обясня въпросами е дали с реглаж ще се оправи или сум изместил цялата предница
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 17 май 2007, 09:01

Щом си пипал кормилните щанги задължително трябва да направиш реглаж. Едва ли имаш поражения по гредите на купето, носачът е мек и като се е изкривил е поел удара в себе си. Провери за всеки случай дали не се е изкривил и амортисьора.
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 17 май 2007, 09:22

По принцип след всяко пипане по предницата, а и по ходовата част, задължително се преминава през стенд за регулиране на предницата.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта