Превъртяла шпилка на заден барабан
- resistor
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
- Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив/София
- Status: Извън линия
Превъртяла шпилка на заден барабан
Колеги мамка му... тръгнах да слагам летните на фиестата тия дни и като заотвивах задните гайки едната превъртя заедно с шпилката. Ся кво да я правя? Да ходя някъде да режат ли ... незнам баси филма се случи. Дайте съвет как би следвало да се процедира с минимум щети 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Превъртяла шпилка на заден барабан
Ако е със стоманени джанти, добре,- режеш с флекс гайката, а после сменяваш и шпилката и гайката.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Превъртяла шпилка на заден барабан
Откъм моста (демек отзад) има 4 болта, които държат главината. Развиваш ги и сваляш всичко, джантата със барабана и главината. Така ти се отваря идеален достъп до главата на болта и може да правиш с нея каквото си искаш (да я пробиваш, режеш или заваряш). Накладките и спирачния цилиндър си остават на мястото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта