За кормилното управление на форд фокус

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Мариян
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 19 апр 2008, 15:34
Модел на автомобила: Ford Focus Wagon 1.6 `99
Status: Извън линия

За кормилното управление на форд фокус

Мнение от Мариян » 25 мар 2009, 09:47

Понеже перипетиите ми започнаха като по-общи и въпросите, които зададох бяха в по-обща сфера, ги зададох в друг раздел.
Сега пиша тук, надявам се на правилното място.
Хронологично:
Голям проблем с фокуса

Мнениеот Мариян на Вто 17 Фев, 2009 21:54
Като не върви - не върви.
Предисторията - в понеделник, след 20 000 безметежни километри на газ съвсем внезапно отказа да пали на бензин колата.
Заведох я в бош сервиз - мотоман софия. Диагнозата - бензинова помпа, имало китайски и оригинални 4 пъти по-скъпи. Криза, лоша работа. Взех колата днес от сервиза и паля - помпата шуми и дразни по китайски. Ама не това е проблема. Тръгвам да шофирам - волана ми е втвърден, явно не работи коректно хидравликата, на всичко отгоре и потропва странно. Много гадно усещане създава. Включвам в тестови режим - 2 грешки, които ги нямаше преди сервиза - d262 и 9359. Не мога да ги разгадая - гледах таблиците, но съм в недоумение. Нямат общо с хидравликата, струва ми се. В момента съм скосен и се чудя какво да предприема. Давайте акъл и съвети, моля :)
Да добавя, че забравих - хидравлична течност има до максимума.



* Промени мнение
* Докладвай
* Отговори с цитат

Re: Голям проблем с фокуса

Мнениеот Мариян на Нед 22 Фев, 2009 21:18
не ми е останало време да погледна колата, карам я само до работа и обратно и забелязах, че като е студена и работи примерно до половин час - хидравликата работи добре, а после волана се втвърдява и започва да тропа нещо отпред в движение и да поскърцва. рових из интернет и никъде не срещнах подобен проблем, а майстора, който може да я види най-рано в събота предполага, че е от хидравличната помпа. идеи?
грешките, които се бяха появили ги изчистих като разкачих акумулатора и повече не са се появили, а китайската помпа изкара седмицата

Re: Голям проблем с фокуса

Мнениеот Мариян на Пет 27 Фев, 2009 17:45
Такаа ... мина през мото пфое и оправиха скърцането и тропането - смазаха рейката, поне така твърдят. 60 кинта. Волана все още затяга обаче - покараш покараш и след 20 минути - греда, втвърдява пак хидравликата. Отчаян съм вече от майстори и проблеми.



* Промени мнение
* Докладвай
* Отговори с цитат

Re: Голям проблем с фокуса

Мнениеот Мариян на Пон 09 Мар, 2009 22:16
В съботата пак отскочих до пфоето младост - 70 лева смяна на хидравлично масло. Има леко подобрение, но като загрее колата воланът пак си се върти по-трудно от обичайното. От пфоето казаха рейка - 2808 лева, приемчика ме "посъветва" да си я рециклирам. Болни мозъци, ще си я карам така - затяга, трудно се върти - ще заякват ръцете и няма да прави впечатление след време.



* Промени мнение
* Изтрий мнение
* Докладвай
* Отговори с цитат

Re: Голям проблем с фокуса

Мнениеот Мариян на Вто 24 Мар, 2009 10:15
Продължава да си затяга - като загрее самата кола волана си затяга все едно някой го дърпа. Супер дразнещо, налагат се постоянни корекции. Дали е рейка или помпа, майсторите не са категорични, а аз не знам на кого да се доверя. Давайте акъл, че нещата не биват.

Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели - рових се из нета, но не открих нищо смислено.

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: За кормилното управление на форд фокус

Мнение от Sasho85 » 26 мар 2009, 22:41

Съмнява ме да е помпа, понеже дебита и е голям и винаги може да захрани рейката. Но може да я провериш и да я отметниш после като вероятна причина. На тръбичката от помпата до рейката за високо налягане на хидравликата има един датчик. Ако можеш когато колата е студена, завий на негово място манометър и виж показанията при студен и топъл двигател.
Автомобилен ретро клуб Shark

Мариян
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 19 апр 2008, 15:34
Модел на автомобила: Ford Focus Wagon 1.6 `99
Status: Извън линия

Re: За кормилното управление на форд фокус

Мнение от Мариян » 31 мар 2009, 09:10

През уикенда пътувах и проблема се прояви по странен начин - в първите километри - 50-60 си затегна волана сериозно /така, че като го мръдна по-рязко в някоя посока той си пружинира около оста два-три пъти :D /, а после поотпусна и беше почти нормално всичко. На другия ден - същата работа. Интересното е, че като отпусна затягането при движение на ляво се усеща леко "насичане", докато надясно не го усещам. Майстора ми вика - да сменим първо помпата, че е по-евтина :mrgreen: , а на мен не ми се занимава с глупости и ако знаех, че е безопасно бих си я карал така. Шантав случай е моят фокус, ей.

Мариян
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 19 апр 2008, 15:34
Модел на автомобила: Ford Focus Wagon 1.6 `99
Status: Извън линия

Re: За кормилното управление на форд фокус

Мнение от Мариян » 19 апр 2009, 10:53

Тези дни пътувах отново и проблема се проявавя по идентичен начин. Майсторите искат да го отстраняват на принципа проба/грешка, започвайки от хидравличната помпа. Леко безумно ми се струва, а проблемът си е дразнещ. Някой да се е сблъсквал с нещо подобно?

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: За кормилното управление на форд фокус

Мнение от Edinuser » 19 апр 2009, 20:45

хм... не съм имал подобен случай, но защо не си провериш маркучите и тръбичките, клапани на хидравликата ?
Преди да започнете по метода проби-грешки със помпа и рейка ?
Няма да е много лесно, но ще е по-евтино от колкото да сменяш помпата и рейката.

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: За кормилното управление на форд фокус

Мнение от chefo_ukr » 25 май 2009, 23:12

Аз бих казал първо с ремака и оптегача да започне.Пример:вчера след смяна целия преден мост(тампони ,носачи , кормилни щанги и т.н)измих двигатела и познаи кво стана.Паля колата и нема хидравлика волана бетон и мм не мърда,викам на майстора кво стана той взе да пробва а аз като гледам ремака той си превърта по едно време зацепи,завъртяхме волана в крайно положение ремака посвири малко и всичко стана на мястото си.Може като се нагрее хидравличното масло и вдигне налягането да му идва тежко на ремака.Накарай некой да върти геврека а ти гледай кво е положението вярвам че е от това успех
Изображение

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта