Страница 1 от 1

Aйде пак

Публикувано: 08 мар 2007, 22:53
от Plamen CONSUL 73
Днес както си карах нещо започна да чука в двигателаспрях веднага и не можах да запаля а стартера си върти нормално но по леко някак и какво се оказа...... счупена ангренажна ролка....... и сега съм го разколачил заремонт моля да споделите някои таини( става дума за 2.3V6) на моя оранжев Консул :( :( :(

Публикувано: 08 мар 2007, 23:50
от Z28
Сменявай ролката, сглобявай и потегляй! ;):

Публикувано: 09 мар 2007, 15:38
от Bonso
Може и да бъркам, но на 2.3 V6 май няма андренажен ремък, а зъбни колела? Но не съм много сигурен...

Bonso

Публикувано: 09 мар 2007, 18:01
от mitakacapri
[quote="Bonso"]Може и да бъркам, но на 2.3 V6 май няма андренажен ремък, а зъбни колела? Но не съм много сигурен...

Не бъркаш,със зъбни колела е :P

Друг начин освен смяна на колелото(колата *00202* =)): )няма.
Имаш ли резервно колело? В Приселци в една от моргите(последната в посока Бургас, с шарената Мазда качена на портала) имаше един разколачен 2.3

Публикувано: 09 мар 2007, 19:58
от Plamen CONSUL 73
Да да прави сте с колела е аз не се изразих правилно .А ако сложа 2 ра употреба няма ли риск пак да се счупи.Колата на 31.12.06 години направи 200000 км сега съм навъртял 930км.И тази ролка маи не е сменяна никога :D Мисля че е нормално :D :D .Хващам се да го правя сам по книга (имам книга за ремонт на този модел) от 73 та година... Хаиде пишете за кураж :D :D :D

Публикувано: 09 мар 2007, 22:21
от mitakacapri
Ами аз моя мотор съм го разглабял вече 3 пъти,няма нищо страшно :D
Счупени зъби ли имаш(на клелото де :P )или?
Каква е точно повредата?

Публикувано: 11 мар 2007, 18:03
от Bonso
Когато карах 2.3 никога не съм имал подобен проблем... Аз лично ти препоръчвам, ако има нови на разумна цена- купи си и не го мисли повече.

Поздрави,
Bonso