Страница 1 от 1

Дифериенциал от Сиера на Капри?

Публикувано: 05 окт 2006, 18:41
от mitakacapri
Въй въй въй, =)): =)): както си седя,само глупости мисля *00117*
Влезне ми някоя муха в главата(то май нямам глава)и почва да ме човърка *00147*
Та сега се замислих *072* нали сложих Сиерова ск. кутия,що да не сменя и дифериенциала ама не знам дали ще пасне с ходовата част :!:
Молбата ми е (особенно към Капри-маниаците)да ми кажете някой правил ли е това упражнение или да сте чували дали става въобще?

Публикувано: 05 окт 2006, 19:34
от chains
Каприто от зад с цял мост ли е или с независимо окачване?

Публикувано: 06 окт 2006, 10:00
от jack71
ми те сирките отзат не са ли на пружини? дифа при каприто сяда на ресцорите и си го фащаш със ония скоби. при сиерите не е ли мааалко по различно. в смисал там май се хващаше с уши към щангите и амортисьорите.. а не към листовете на амортисьори. що ти е въобще да сменяш диференциала?

Публикувано: 06 окт 2006, 10:25
от mitakacapri
Hi Jack =)): =)): (игра на думи,предполгам знаеш,че значи отвличане)
Та по темата,както знаеш Каприто оргинално беше с 1.6 мотор и си мисля,че дифериенциала е за такъв двигател а сега е 2.3.Предполагам,че има значение предавателното число.
Много съм скаран с трансмисиите по автомобилите.Доколкото си спомням ти се занимаваше с дифериенциала на твойта(Каприела) :lol: :lol: :lol:
п.с.Ти докъде стигна с Нея

Публикувано: 06 окт 2006, 10:42
от jack71
оф не питай. метнал съм такива ремонти на къщата че ми се взима здравето и физическо и на портфейла. седя си на старото ниво.
порови се малко в http://www.oldcars.de" onclick="window.open(this.href);return false; или capri.pl в първия със сигурност има схеми на диференциали разчастени и може да се поориентираш. на каталога за капри от стр. 47 до 50 ги има 2та дифф. всъщност за всички двгта са 2 типа. английски и немски. имам и 2та типа. немския съм го монтирал а английския седи в мазата. доколкото си спомням нямаха никаква разлика във венеца.

Публикувано: 06 окт 2006, 11:45
от mitakacapri
Това е страхотен извор за инфо,Много Благодаря!
Доколкото видях набързо,разлика в прдав.число има само в анл.вариант.Да знаеш как да си проверя какво производство е колата?

Публикувано: 06 окт 2006, 11:55
от jack71
ами аз знам за мойта че е немска защото чстите и са на немски производители (щампите) , тук таме по някои части пише маде ин германи, и по вида на кожуха на диференциала. моцуната на английския е по заоблена а на немския е остра и рубата. има и едно оребрение което английския го няма.
иначе не знам. може ни щото е с ляв волан :D

Публикувано: 06 окт 2006, 12:10
от chains
Я чакайте сега - нещо не разбрах! Значи Каприто отзад е на листови ресори /фен съм им/ и доколкото разбирам от зад е с цял мост! Е Сиерата отзад е с независимо окачване /нареченото чупещи полуоски/ и дифа е хванат не подвижно за коша на автомобила /като при МБ и БМВ/, а полуоските са подвижни, чрез карета и от двете страни!

Ако горното е правилно, то няма да стане на капри да се сложи диф от сиера без сериозни преправяния!

Публикувано: 06 окт 2006, 12:28
от jack71
ъхъ! но нали знаеш - всичко се прави и преправя. завизи от упоритостта и идиотизма на този който се хваща да го направи :D аз си мислех че са със цял диференциал. явно нещо се бъркам...

абе тази дума дето ми я цензурира не е лоша? казах идиотизъм а не идиот :)

Публикувано: 06 окт 2006, 12:47
от mitakacapri
Сега се вгледах и май и моя е немски,което ще рече,че става явно за всички мотори,пък като гледам ще е голяма играчка и май не си струва :)

Публикувано: 06 окт 2006, 18:57
от Plamen CONSUL 73
Ми маи наистина не си заслужава :D :D :D

Публикувано: 06 окт 2006, 22:22
от yassimoto
Във Полския сайт са дадени предавателните числа и те са различни за моделите - за 1.6 - 3.7... , за 2.0 - 3.44... , за 2.3 - 3.2... . А това със сиеровия диференциал си е много играчка и мисля че не си заслужава . :mrgreen:

Публикувано: 06 окт 2006, 22:56
от chains
Наистина не си заслужава : просто за да се мине от цял мост към независимо окачване е сложен за изпълнение процес /малко да ти избягат мерките и после колата ще върви на криво/, но освен това трябва да се промени доста структората - тоест да се подсилят точките където ще се захващат носачите, тъй като тежестта ще пада вече там, а не на ориг. местата - в сиерите има изгладена подсилена конструкция - като полу рама, която обхваща местата за захващане на насача, захващането от горе на амортесьора и ботуша където се опира горния край на пружината - при преминаване към независимо окачване е по-добре направо да се изреже тази кострукция от колата донор, така се отмятат голяма част от операциите и намалява вероятността от грешки. Друг проблем е, че след това местата на заварките са склонни към корозия.

Но въпреки изброеното по-горе преминаването към независимо задно окачване има редица неоспорими плюсове - особено за каросерия тип купе + задно предаване /дълга предница и изнесено назад купе/ незавсимото окачване многократно би повишило стабилността, маневреността, комфорта, драстично ще намалеят страничните накланяния и усуквания на купето в завой и ще улесни контролирането на дъжд и сняг.

пп: базата на сравнение съм я направил с голф, ауди В4 и А6 /зависимо задно окачване/ и сиера, мондео, МБ 124 и БМВ 320 /независимо/ на отсечката София-Самоков - извод въобще не може да се прави сравнение колата с независимо окачване взима много по-плавно и леко завоите, докато тези с твърд мост имат склонност да въртят задниците и буквално да се изправят на три колела.