Страница 1 от 1

4-2-1 OHC

Публикувано: 27 фев 2012, 22:15
от Sierrata
Колеги от къде мога да си набавя такъв колектор или да се изработи да кажем _friends_

Re: 4-2-1 OHC

Публикувано: 27 фев 2012, 23:41
от Danchev
http://www.burtonpower.com/catalogsearc ... T+MANIFOLD" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако тръгне да се прави и искаш да работи и изглежда добре парите са горе долу същите. Най - лекият финансово вариант е да потърсиш от Капри 1.6 ама пък си е трудна работа.

Re: 4-2-1 OHC

Публикувано: 16 мар 2012, 01:37
от ludavoda
Така и не ми останаха пари да направя една хубава генерация за xr-а, а щеше да тръгне доста по-здраво...
Има много хора, които ще ти направят добра генерация. Провери добре преди да се съгласиш. Търси човек с направена от "тях" генерация за да се увериш дали е здрава. Едно от важните неща е да е изработена от качествени материали. Има опасност да ти прогори скоро след слагането и тогава парите ти отиват на вятъра... Гърне се сменя, но няма как да закърпиш качествено колектор...

Успех в начинанието...

Re: 4-2-1 OHC

Публикувано: 16 мар 2012, 20:42
от Sasho85
Между другото на ХР-а генерацията е 4-2-1 8)

А по твоя въпрос имаш три варианта:
1-обикаляш ауспухджиите и гледаш кой има машина за огъване на тръби, след това се спазарявате за цена
2-купуваш от Ибей или от някой чуждестранен форум готова генерация
3- и който аз направих, обикаляш пак ауспухджиите и събираш изрязаните кривки от старите тръби и после си ги нареждаш и заваряваш. Гледай всички тръби да са с еднакъв обем

Re: 4-2-1 OHC

Публикувано: 16 мар 2012, 21:52
от Danchev
На XR-ките ако 4-ката не беше 100 кила чугун щеше да е чудна :) чак двойката е както си требе.
Трябва и фланче на фреза, лазер или вода, после трябва и да се челоса след заварките.

Re: 4-2-1 OHC

Публикувано: 17 мар 2012, 04:41
от Sierrata
Има много варианти но аз конкретно питах ако излезе нещо направо сток за охц то май е каприджииско оригинално, целта беше уж да избегнем изработка :)