Страница 1 от 1

натюрморт- предница Capri

Публикувано: 16 ное 2008, 23:42
от jack71
малко снимки от поправка на предница. Знам че липсват 2 лагера на главините , 2те спирачни тръбички и скоби с тампони на рейката, обаче още не съм си набавил. И цилиндрите на спирачните апарати не са лъснати за снимка....

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 17 ное 2008, 01:17
от vessomitkov
Това е истината!Всичко трябва да се барне, евала!!! И мене ме чака тази работа. >:D<:

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 05 дек 2008, 11:19
от jack71
Мдаа. За протокола да отбележа, че обикновена акрилна боя покрита с лак не е подходяща за ходова част. Още при монтажа всичко се олющи. Та на ново, на пескоструй и после на прахово боядисване.
За инфо Пескоструй във Варна се намира по пътя за казашко на около 2 км от отбивката за терснаб има един пункт за вторични. От ляво на пункта има портал и вътре в едно хале чистят с пескоструй.
А прахово боядисване е в Мотортест (до Мерцедес).

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 12 дек 2008, 23:15
от jack71
ето снимки на завършък. знам, че престилката е тръгнала да заминава :mrgreen:
И после едни джанти които много ще тичат на тази предница :D:

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 13 дек 2008, 20:08
от cosworth team ruse
ее браво ще направиш кола значи :D:

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 15 дек 2008, 00:56
от cossy
Хех, той от колко време го гласи :)))) Айде най-накрая завърши поне едното :D:

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 15 дек 2008, 16:14
от jack71
Амчи то червеното си върви бе. И то много добре. просто искам да му върна джантите на 4 шпилки и рециклиране на ходова част и спирачки.
В общи линии равносметката е следната до момента:
нови амортисьори - Капсули, принципно стават вскакви. само да съблюдавате дължината. размери може да се вземат от http://www.oldcars.de" onclick="window.open(this.href);return false;
нови пружини - от Фолгсваген Голф. конуса на края се режи и пасва идеално
нови дтулки на носачи - не помня какви ама така или иначе се струговат до размера
нови втулки на стаб. щанга - от Форд Транзит
нови втулки на стаб щанга към носача - от Сиера
нови лагери на главини - малките лагерчета са руски - големите на СКФ
нови семеринги
нови спирачни маркучи - взех на ескорт задни вупреки че не стават ама няма значение защото сложих
нови спирачни тръбички - като се валцоват към маркучите сложих часки на едкорт а към апаратите - имаше същите щуцети
нови оринги на цилиндрите на спирачните апарати - имаще отигинални за Капри / Таурус
. толкоз в общи линии за сега. ето едно клипче още като го купих преди да го метна в гаража:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2724832623" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 15 дек 2008, 21:59
от cosworth team ruse
абе ти да не си от русе или колата е купена от там,между другото много яка е колицата,арна арна

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 16 дек 2008, 09:51
от jack71
колата е купена от там :wink:

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 23 дек 2008, 12:35
от yassimoto
Здасти Джак , в една друга тема си говорихме за амортесьори и ти беше писал че ще дадеш номер на амортесьорите ( от някакво Волво и ставали за Капри ) , та бих те помолил ако ти е възможно да напишеш въпросния номер и евентуално някоя снимка отблизо (ако имаш ) .
Предварително ти Благодаря ! :wink:

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 23 дек 2008, 14:03
от jack71
ами тези капсули излязаха неподходящи - прекалено дълги са, и капсулата и пръчката дето излиза от нея. в крайна сметка се наложи да отрежа повече от половината пръчка. като си приказвах със стугаря ми каза че има различни видове капсули по дължина и дебелина. Взимаш си някакви касули които се доближават до оригинални и твориш. единствено не трябва да са по-дълги (като моите) или по дебели. ако са по-тънки, става въпрос за самите пури, се правят втулки около пурите за да уплътнят. ако са по-къси - подложки. ако пръта е по-дълиг се режи и се стругова нова резба.
ето и размери на оригиналните. взет е от http://www.oldcars.de" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

И още нещо : измери сължината на пръта дето излиза от амортисьора в най разпънато положение. трябва да докараш същата дължина за да не береш моите ядове.

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 24 дек 2008, 14:12
от yassimoto
Аз сложих от Вектра 2.0 , всичко съвпада без дължината на пълнителя и правих втулки отдолу около 40мм. , и сложих тампони от Астра горе към купето .Но понеже ми си искаше да си сложа оригиналните тампони към купето , та затова питам . :-/:

Re: натюрморт- предница Capri

Публикувано: 24 дек 2008, 15:59
от jack71
ако пръчката към тампона е по-дебела - може да се стругова до нужния размер и да се нареже нова резба