Страница 1 от 1
Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 10 дек 2013, 20:40
от gogik
Здравейте колеги, имам следния проблем колата ми сякаш загрява много бавно, днес я запалих изчистих я от снега (5,6мин) карах във адския трафик поне 20 мин и не качи както обикновенно температурата дали това е проблем в термостата и може ли от това да гори 13,14 литра градско ( тъй като реално тя е постоянно студена) ако някой има такъв форд кажете за колко време загравя.
Генератор ми презарежда акумолатора 15,4 дава а нормално е кам 13,14 ... мислех да го сменям, но после ми казаха че може акумолатора да е по малак и видимо е ... може ли да ми кажете колко ампера е стандартния акумолатор за форд фокус 1.6 16в бензин комби ? И възможно ли затова генератора да го презарежда и да ми пуска тест всеки път когато запаля стрелките отиват до края и се връщат... Благодаря на всички предварително

Re: Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 10 дек 2013, 21:24
от varby
1.За това време и в трафик автомобила е трябвало да достигне оптималната температура.Определено термостата е за смяна. 2.Генератора трябва да зарежда в границите 13.8-14.2V/15.4 са доста над допустимите граници/ и с акумулатора имаш проблем щом прави този номер със стрелките.
Re: Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 10 дек 2013, 23:11
от S_C
В много фирмени сервизи по света, като вкараш кола за сезонно обслужване, е много вероятно да ти сменят термостата заедно с антифриза.Виждал съм го и в сервизна документация- три години и нещо от порядъка на 50-60 хил км.Малко са колите с термостати, правени за "лайфтайм" експлоатация или с разни периоди по типа на над 100 хиляди км.
Това, че по нашите географски ширини това не го правим, пък и в доста други държави никой не го прави, не значи, че термостатът е вечен. Не е. Грешката идва от там, че няма производител на термостати, който да слага сервизен интервал на продуктите си.Съответно-ако се сменя превантивно, в 99% от случаите в кофата отива изрядно работещ термостат, я направил половината от експлоатационния си ресурс, я не.Лошото на това нещо е, че дефектира ли в затворено положение, щетите по мотора са много големи.От доста години термостатите имат защита срещу високо налягане,отделно конструкцията е такава, че започва да дава проблеми далеч преди да блокира напълно...Но все пак, понякога се случва.Така,че...ако занапред минеш на варианта с превантивна смяна, без да го чакаш "да се обади", определено няма да сбъркаш.
Re: Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 16 дек 2013, 00:07
от doychev
1. Термостат е за смяня, м/у 15 и 30лв. струва, в зависимост от марката.
2. Акумулатора ти е слаб и затова ти се мърдат стрелките докрай и обратно. Това не е тест, а означава че бордовия компютър се рестартирал заради слабия акумулатор. Нека позная - и измитаните километри всеки път са ти на 0.0 като запалиш. Заводския акумулатор е Моторкрафт 60Ah, така че се оглеждай за подобен капацитет.
Re: Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 16 дек 2013, 08:27
от urgan
Слагай само оригинален термостат, разликата е 7-8 лв с другите марки. Ако си ги спестиш тези 7-8 лв както аз направих преди време ще му се радваш максимум една година и после ще си купиш оригинален

Да, съгласен съм тука това нещо трябва да се сменя периодично без да се чака да се обади. Но тука в бг работим на принципа " едно нещо работи ли, не го пипай".
Re: Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 08 май 2016, 09:48
от Георги Игнатов
Здравейте от скоро имам фокус 1.6 16v 1999г колко градусов термостат му дават ?
Re: Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 08 май 2016, 10:08
от HACKO
Re: Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 08 май 2016, 12:58
от aspasia
Георги Игнатов написа:Здравейте от скоро имам фокус 1.6 16v 1999г колко градусов термостат му дават ?
Най добре го свали да видиш има два модела на 74C и на 82C моят беше на 74С даже и в МП не знаеха от кой модел е, от тях го взех за 22 лева и гумичките за 13 лева.
Re: Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 08 май 2016, 14:39
от Георги Игнатов
Много благодаря сложих 82 ц и тая кола полудя грее здраво правихме баи пас но без ефект дано с 74ц се оправи че откачих.
Re: Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 08 май 2016, 18:01
от Георги Игнатов
aspasia написа:Георги Игнатов написа:Здравейте от скоро имам фокус 1.6 16v 1999г колко градусов термостат му дават ?
Най добре го свали да видиш има два модела на 74C и на 82C моят беше на 74С даже и в МП не знаеха от кой модел е, от тях го взех за 22 лева и гумичките за 13 лева.
Дано се оправи с 74ц
Re: Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 08 май 2016, 22:20
от aspasia
Георги Игнатов написа:aspasia написа:Георги Игнатов написа:Здравейте от скоро имам фокус 1.6 16v 1999г колко градусов термостат му дават ?
Най добре го свали да видиш има два модела на 74C и на 82C моят беше на 74С даже и в МП не знаеха от кой модел е, от тях го взех за 22 лева и гумичките за 13 лева.
Дано се оправи с 74ц
Като си свалял старият термостат какво е пишело? На моят имаше надпис парт номер и температура! Ако двигателя ти е zetec-s със алуминиевият капак на клапаните значи трябва да си с 74С!
Re: Форд Фокус 1999г. 1.6 термостат и акумолатор?
Публикувано: 09 май 2016, 22:31
от Георги Игнатов

благодаря много форда заспа с 74ц с яко напаване не вдигна повече от 98℃ но парното ми е слабо но предролагам че има намалена циркулация заради запушване на. радиаторчето на парното имаше доста боклук в стария СИН СКАПАН АНТИФРИЗ!!!