Страница 1 от 2

ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген Проблема е РЕШЕН!!!

Публикувано: 04 фев 2011, 18:18
от rrrangelll
Здравейте на всички!Нов съм във форума,така че ще Ви помоля да бъдете снисходителни ако задам глупави въпроси и т.н.
Та по темата:от скоро се сдобих с Форд Пробе 1995г 2.0 16в и съм доста щастлив!След като го закупих смених някой консумативи и части(ролки,масло,ремъци,въздушен филтър,свещи,кабели за свещи,дистрибуторна капачка и т.н.),но ми се струва че колата гори много (10 литра бензин-45 км и ми светва лампата на бензина :shock: ) като през тези километри колата се пали сутрин,чакам около 2 мин и тогажа трагвам,без въобще да я пържа,смянам скорости на 1500-2000 оборота...и въпроса ми е някой който притежава такъв автомобил,да ме открехне за какво става въпрос ако знае...ходих по сервизи(от Пловдив съм) в Бош-а на скобелева майка,в Мото Пфое също бях и уж и настроиха ъгъла на делкото,но колата продалжава да бъде ламя....Ще съм благодарен на всеки изказал мнение по този въпрос и по колата като цяло,защото общо взена не зная нищо за нея!!!

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 04 фев 2011, 18:49
от ЯЛТА
Да не е тунингована .

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 04 фев 2011, 19:35
от cockyhotty
Не знам за какви делка довориш, но от доста отдавна запалителната система на колите е електронна и най-често централизирано управлявана от ЕКУ-то. Определено този разход не е нормален, имаш някакъв технически проблем или както ЯЛТА каза чипосване.

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 04 фев 2011, 19:43
от KovachevGR
Колега 10 литра на празен резервоар ли ги наливаш?

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 04 фев 2011, 20:36
от rrrangelll
Така относно делкото:в сервиз Бош се опитаха да я закачат за еку-то но не успяха и решиха да я "центроват" от делкото...след това отидох в Мото Пфое и ми казаха че нямат софтуер за този модел защото е с маздовия мотор...ни6то не направиха,както и да е и от както съм я купил колата е във стоково състояние и аз не съм пипал нищо по нея освен един спортен филтър,което не се брои,защото и преди него разхода е същият...
относно 10-те литра:не,пртеди това си имаше бензин,засичам я от светване на лампата,зареждам и до следващо светване на лампата.Сега е на 50 км и лампана светва от време на време,бих казал рядко,но като гледам от преди,имам бензин за още г/д 10-15 км максимум....

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 07 фев 2011, 09:26
от HePoH
Колега разход не се мери така ...
Разхода се мери като напълниш догоре караш примерно 100 км и пак догоре, това със светването на лампата го зарежи на мен на мондеото лампата ми е светкала дори и като съм имал 20 литра бензин....
Сам си прави изводите колко е вярно :)

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 07 фев 2011, 09:50
от urgan
cockyhotty написа:Не знам за какви делка довориш, но от доста отдавна запалителната система на колите е електронна и най-често централизирано управлявана от ЕКУ-то. Определено този разход не е нормален, имаш някакъв технически проблем или както ЯЛТА каза чипосване.
И за мое учудване, погледнах в аутодата и наистина се оказва че е с дитрибуторна капачка комутатор и всички глупости :D

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 07 фев 2011, 11:13
от ЯЛТА
МАЗДА -- ?

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 07 фев 2011, 11:33
от baidido
ЯЛТА написа:МАЗДА -- ?
Аха, Мазда с Форд емблема. И в САЩ им викат, че са Мазди на тия коли.
На мен нещо друго ми направи впечатление от изказването на колегата, че кара колата между 1500-2000 об-та. Това си мисля, че не е най-икономичното каране, аз печката си я карам даже в малко по-високи обороти, за да е КПД-то най-голямо. При бензинов мотор, според мен оптималното е някъде около 2500-3500 обоорота. Поправете ме, ако греша все пак.

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 07 фев 2011, 11:49
от HACKO
При бензина, оборотите вдигат разхода, ако искаш просто да се движиш с една скорост не ти трябват обороти.

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 07 фев 2011, 11:56
от ЯЛТА
Взимаш за пример такситата,- рядко управляват с повече от 1500 об/мин., а най често с 1200 об/мин.

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 07 фев 2011, 16:13
от rrrangelll
благодаря за мненията!последно я засяках да гори около 20 на сто,че и отгоре,това за мен е нереално...питах познати с мазда 626,същият мотор като моя разхода е двойно по-малък...остава вапроса дали е чипосвана в Германия и от това да е разхода защото друго не остава...ламбда сондата е наред,с чисто нови кабели за свещи(оригинални маздови),свещи,дистрибуторна капачка,вакуум регулатор,ангренажи ролки и т.н.
както казах ъгълът на делкото е настроен,но разхода е отново шокиращ...

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 07 фев 2011, 16:21
от baidido
Стига глупости, чипосване...на бензинов мотор без турбо-почти никакъв ефект. Да не говорим, че един от положителните ефекти от смяната на софтуера е понижения разход на гориво.

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 07 фев 2011, 21:45
от nikolayri
Закарай я на обикновен елкон да ти замерят изгорелите газове, центровка, токове и т.н.

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 13 фев 2011, 23:22
от rrrangelll
да не би да има някаде теч на бензин...защото когато я запаля сутрин ми мирише на суров бензин от някаде...според вас от къде може да е???във купето се усеща също мирис на бензин,но не мога да определя от къде идва,съвети?

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 14 фев 2011, 08:46
от nikolayri
теч на бензин обяснява разхода - качваш я на канал и с едно фенерче гледаш навсякъде.

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 14 фев 2011, 20:05
от rrrangelll
nikolayri написа:теч на бензин обяснява разхода - качваш я на канал и с едно фенерче гледаш навсякъде.
ще проверя, но ми се струва че е някаде от дюзите ,тези дни ще я закарам на сервиз да видят какво е...

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 16 фев 2011, 19:59
от rrrangelll
Да Ви попитам,някой знае ли каде се намира модула на централното заключване,защото искам да си вържа друг модул с дистанционно понеже оригиналното е изгубено???

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 18 фев 2011, 12:18
от sobis
rrrangelll написа:
nikolayri написа:теч на бензин обяснява разхода - качваш я на канал и с едно фенерче гледаш навсякъде.
ще проверя, но ми се струва че е някаде от дюзите ,тези дни ще я закарам на сервиз да видят какво е...
Регулатора на налягането на горивната рейка. Вътре има една мембрана, като се скъса и почва така да мирише на суров бензин.
Нищо не спомена за динамиката на колата. Ускорява ли равномерно, забива ли муцуната, въобще цялостно ти наблюдение какво е?

Re: ФОРД ПРОБЕ 16в 2ген въпроси!!!

Публикувано: 18 фев 2011, 13:28
от rrrangelll
sobis написа:
rrrangelll написа:
nikolayri написа:теч на бензин обяснява разхода - качваш я на канал и с едно фенерче гледаш навсякъде.
ще проверя, но ми се струва че е някаде от дюзите ,тези дни ще я закарам на сервиз да видят какво е...
Регулатора на налягането на горивната рейка. Вътре има една мембрана, като се скъса и почва така да мирише на суров бензин.
Нищо не спомена за динамиката на колата. Ускорява ли равномерно, забива ли муцуната, въобще цялостно ти наблюдение какво е?
Така,казаха ми че динамиката на колата е много добра,майстора я кара,но на мен ми се струва че като пусна газта се получава едно като забиване на муцуната рязко и много чувствителен педал при подаване на газ,примерно на 2-ра съм и карам с не повече от 2000 оборота и като натисна съвсем леко газта напреаво подскача....нормално ли е за този автомобил