Страница 1 от 1
Губи токовете като мина през локва!!!
Публикувано: 12 ное 2007, 18:17
от Plamenof
Колеги помагайте! Проблема ми е следния и се появи тука от няколко дена. Като мина през някоя по голяма локва и за момент колата прекъсва /губят ми се токовете/ и се оправя веднага, не успява да изгасне. Разбирам, че нещо се намокря, но какво е то и как може да избегна за напред тоя проблем. Мисля че ви е ясно,че локвите няма да изчезнат, така че някакви по смислени отговори моля!
Благодаря предварително на отзовалите се!
Публикувано: 12 ное 2007, 18:25
от megyto
Делко

Публикувано: 12 ное 2007, 18:47
от AX!S
Гумичките на кабелите, дето влизат в делкото пропускат, трябва да ги смениш. Временен вариант (който при мен наврето на кадета остана постоянен) е да го увиеш с найлонова торбичка

Публикувано: 12 ное 2007, 18:54
от Kerosin
Варианти колко иска6.Най вероятно е тва 4е се намокря не6то съ6то и тва 4е има рязък спад на температурата на двигателя.Все пак се мокри картера а там нагоре.И аз съм имал подобен проблем.Съветват ме нови кабели
Публикувано: 12 ное 2007, 18:58
от orlinm
Евентуално със термоустойчив силикон да поуплътниш тук-таме кабелите на бобината от и към нея, кабелите също на алтернатора.
Принципно ми се е случвало това с опел вектра, като мина бързо през вода и засветва лампата на акумулатора за 2-3-4 секунди - в моя случай беже че ремъка особено като се намокри и приплъзва и пада тока...
Публикувано: 12 ное 2007, 18:58
от ewgeny
AX!S написа:Гумичките на кабелите, дето влизат в делкото пропускат, трябва да ги смениш. Временен вариант (който при мен наврето на кадета остана постоянен) е да го увиеш с найлонова торбичка

Това нещо увиването с торбичка е най-грешния вариант. Така при влажно и хладно време навсякъде ще се губят токовете, защото конденз по стените на делкото ще се събира, а и няма да може да се проветрява. То ако трябваше да е уплътнено, хората щяха да го уплътнят.
Публикувано: 12 ное 2007, 19:40
от isoiso
ewgeny написа:AX!S написа:Гумичките на кабелите, дето влизат в делкото пропускат, трябва да ги смениш. Временен вариант (който при мен наврето на кадета остана постоянен) е да го увиеш с найлонова торбичка

Това нещо увиването с торбичка е най-грешния вариант. Така при влажно и хладно време навсякъде ще се губят токовете, защото конденз по стените на делкото ще се събира, а и няма да може да се проветрява. То ако трябваше да е уплътнено, хората щяха да го уплътнят.
Съгласен съм трябва да диша, чувал съм че някои им слагат ламаринки към гумата за да не улива там, ако не е някое завряно де

Публикувано: 12 ное 2007, 21:41
от jojo
делкото -ако може под него да запоиш някоя ламаринка май ще е най добре но не знам дали имаш място при фиеста,но всички сиераджий са имали мин по веднъж този проблем в живота.аз по едно време на главите на кабелите бях сложил дебел дунапрен но за 5-6 гъолчета и няма смисъл,затова сега през локви на 1-ва с 4км/ч
Публикувано: 13 ное 2007, 09:13
от cocoff
Що не понаръсиш тук-таме с вода и да разбереш откъде е...Ако е на тъмно още по-добре.
Публикувано: 13 ное 2007, 09:20
от AX!S
Не зная, не споря, може и да е грешно, но при мен вършеше работа, пък и нямах възможност да дам пари за по-културно решение.

Публикувано: 13 ное 2007, 13:26
от cocoff
Одеве си проверявах електролита, та загледах и делкото. Толкова е високо, че според мен е почти невъзможно там да е проблема...По-
скоро някакви кабели долу в ниското са окъсили за момент и затова не е и угаснала, а само е придърпала за момент.
Публикувано: 14 ное 2007, 20:13
от Plamenof
Колеги благодаря много за отговорите!!! Да ви кажа, какво ми се случи днес, общо взето ми го направи пак същото само, че тоя път нямаше никаква влага и се усъмних, че проблема може би идва от хлабава връзка на някоя клема или нещо подобно. Поогледах кадето можах, но уж всичко си беше наред, до като погледнах плюсовата клема на акумолатора беше на половина излязла и като я размърдах радиото прекъсна. Взех че я стегнах и сега ще видя дали от там е идвал проблема! Ако някой има отговор за това дали от там може да е ставало така или не да помага. А за делкото или както е там/все пак е инжекция двувалка и мисля че не е точно делко/ е много на високо и за да се намокри нещо там трябва целия двигател да е облян във вода, което ми се струва че е почти невъзможно да стане със скоростта с която минавам през локва!
Публикувано: 14 ное 2007, 21:40
от orlinm
Plamenof
Колега тя работата ясна - разхлабена клема. Добре, че си го видял това и си го оправил, че можеше да се чудиш още много време

Браво!

Публикувано: 16 ное 2007, 15:51
от AX!S
Plamenof написа:Колеги благодаря много за отговорите!!! Да ви кажа, какво ми се случи днес, общо взето ми го направи пак същото само, че тоя път нямаше никаква влага и се усъмних, че проблема може би идва от хлабава връзка на някоя клема или нещо подобно. Поогледах кадето можах, но уж всичко си беше наред, до като погледнах плюсовата клема на акумолатора беше на половина излязла и като я размърдах радиото прекъсна. Взех че я стегнах и сега ще видя дали от там е идвал проблема! Ако някой има отговор за това дали от там може да е ставало така или не да помага. А за делкото или както е там/все пак е инжекция двувалка и мисля че не е точно делко/ е много на високо и за да се намокри нещо там трябва целия двигател да е облян във вода, което ми се струва че е почти невъзможно да стане със скоростта с която минавам през локва!
Внимавайте с тея разхлабени клеми, че си е опасно, искри хвърчат, аз на моя имах разхлабен минусов кабел и като видях какви фоерверки стават при завъртане на стартера се уплаших!!!
Публикувано: 17 ное 2007, 02:19
от Plamenof
Предполагам, че можем да смятаме темата за приключена! Проблема явно е бил от разхлабената клема на акумолатора. Много благодаря за отзивчивостта и за напред да бъдем все така в помощ!

Публикувано: 28 ное 2007, 20:59
от bassist
Прощавай, колега Plamenof, ама тъкмо се зачетох в постингите, та предлагам да отложим малко приключването на темата, ако не възразявате, разбира се.
Проблемът ми е подобен, но не видях никъде достатъчно безусловно предложение за решението му. Като мина през локва малко по-бързо (разбира се не с бясна скорост, а да речем с 40-50 км/ч) и лампичката на акумулатора светва, но двигателят не променя оборотите си. Следователно динамото спира да зарежда все едно. Понякога, но не винаги, свири и ремъкът. Като подам повече газ и лампичката започва да свети все по-слабо, докато накрая угасне.
Според вас мокри ли се делкото или нещо друго или проблемът е в напукани кабели? И дали нещо липсва отдолу на мойта талига като предвидена за предотвратяване на такива случки ламарина и затова да става така?
Благодаря предварително
П.С. Апропо акумулаторът го смених преди 10-тина дни и няма как да е от клемите, продавачът ги затегна добре
Публикувано: 28 ное 2007, 21:44
от ivoled

За което се извинявам,но немога дане отбележа четвъртия градски които влиза във форума,та ние вече можем и срещи да си ореждаме.