Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 мар 2012, 14:26
- Модел на автомобила: 206 1.4HDi, Ford Focus 2.0 TDCI
- Status: Извън линия
Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Здравейте,
Честит празник!
Ще съм благодарен на всеки, който може да сподели нещо за този екземпляр продаван от МП - Люлин. http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details ... efore=2012
Как ви се струва цената? Не е ли по-ниска от тази за подобни и по-ниски като ниво на оборудване? МП предоставят ли сервизна история на колите?
Ако не е сменян съединител и маховик и километрите са реални смяната в комплект ли върви? Ако трябва да гледам нещо по-специално казвайте.
Благодаря на всички отзовали се!
Честит празник!
Ще съм благодарен на всеки, който може да сподели нещо за този екземпляр продаван от МП - Люлин. http://www.motopfohe.bg/mp_auto_details ... efore=2012
Как ви се струва цената? Не е ли по-ниска от тази за подобни и по-ниски като ниво на оборудване? МП предоставят ли сервизна история на колите?
Ако не е сменян съединител и маховик и километрите са реални смяната в комплект ли върви? Ако трябва да гледам нещо по-специално казвайте.

Благодаря на всички отзовали се!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Сложи си още 4-5 хил.лв. за съединител, маховик и дюзи и цената си идва на мястото. Не е казано, че веднага трябва да ги смениш, но си ги отдели за един бъдещ момент. 170 хил.км. по българските пътища и с "качествените" ни горива не са никак малко. Предимство все пак са малкото години - само 4 и богатото оборудване и екстри.
Сервизната история би трябвало да ти я покажат, а нали има и сервизна книжка. Ако всичко е сменяно навреме с оригинални консумативи няма проблеми.
Сервизната история би трябвало да ти я покажат, а нали има и сервизна книжка. Ако всичко е сменяно навреме с оригинални консумативи няма проблеми.
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 964
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Сервизната история дори да не ти я дадът като хартиен носител могат да ти направят справка кое, защо и кога е сменяно. Имай впредвид, че най-вероятно не е правено облуславане на двигателя като ремъци, ролки и т.н., което ако не се лъжа за тези модели е 180 000 км или 10г. Попринцип аз съм вземал два употребявани фокуса джиа от Мото Пфое и съм много доволен от тях. Ако ходиш да гледаш колата питай дали я продава човек или е на Мото Пфое. Колите които са изкупени от Мото Пфое и се продават после в по-голямата част от случайте са прегледани и ако има нещо то е оправено. Ако обаче я продава човек, трябва да му се иска съгласието за преглед поне за да знаеш какво и е състоянието.
Изхождайки от мойте наблюдения автомобила най-вероятно е бил служебен и е върнат от лизинг и ако е така е без никакви застраховки.
Изхождайки от мойте наблюдения автомобила най-вероятно е бил служебен и е върнат от лизинг и ако е така е без никакви застраховки.

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 мар 2012, 14:26
- Модел на автомобила: 206 1.4HDi, Ford Focus 2.0 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Майоре,
Като казваш "застраховки" имаш предвид, че купувача не е застрахован от евентуални проблеми по колата ли?
Ролките и ремъците не ме притесняват.... по-скоро ще искам да разбера състоянието на двигателя и съединител+маховик. Така или иначе при дизела идва време за смяната им, но ако в момента в тях има малко останал ресурс, това би трябвало да се спомене от МП ... в един идеален свят
Като казваш "застраховки" имаш предвид, че купувача не е застрахован от евентуални проблеми по колата ли?
Ролките и ремъците не ме притесняват.... по-скоро ще искам да разбера състоянието на двигателя и съединител+маховик. Така или иначе при дизела идва време за смяната им, но ако в момента в тях има малко останал ресурс, това би трябвало да се спомене от МП ... в един идеален свят

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
На въпроса за състоянието на съединителя и господ не може да ти отговори, камо ли МП. Някой може да изкара с един съединител 20 000км, друг 200 000км, всичко зависи от стила на каране и вида на пътуването ( градско или извънградско).Billy_BAD_Boy написа:.... по-скоро ще искам да разбера състоянието на двигателя и съединител+маховик. Така или иначе при дизела идва време за смяната им, но ако в момента в тях има малко останал ресурс, това би трябвало да се спомене от МП ... в един идеален свят
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 964
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Не гражданска застраховка и каско. Казвам го защото ако продават автомобила на човек има вероятност и да си ги има валидни. За съединителят както Наско каза и господ неможе да ти каже. Когато взех моя ми казаха, че съединителят ще ми изкара най-много 5000 км, пък аз вече съм минал 10 000 км и все още не го чувам да се обажда, но си имам едно на наум и го следя. Спомням си, че преди година и половина имаше някаква оферта за обслужване, преглед и ремонт на откритите дефекти за около 600 лева, но беше отдавна и съм забравил трябва да поразпиташ. Между другото ако почне дилъра да ти овърта когато го питаш за предполагаемото състояние на автомобила имай си едно наум за сериозни проблеми. При един от поредните ми огледи в МП Люлин дилъра непожела да ми каже нищо за автомобила защото бил на клиент и незнаел, а после от приемчиците разбрах, че като са го приемали са осетели проблеми по окачването и в турбото.

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 мар 2012, 14:26
- Модел на автомобила: 206 1.4HDi, Ford Focus 2.0 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
За съединителя си запазвам правото за мнение.
..
Колеги с Мондео МК4, трябва ли да гледам за някакви специфични проблеми?

Колеги с Мондео МК4, трябва ли да гледам за някакви специфични проблеми?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Дюзи и маховик!!Billy_BAD_Boy написа:Колеги с Мондео МК4, трябва ли да гледам за някакви специфични проблеми?
Аз лично като ги знам МП не бих им се доверил!!!
В сервизната история могат да си пишат каквото си искат, но на практика да не са пипали нищо.
Чувал съм ги МП, ял съм им ла**та.
Виж колко ще ти струва евентуално дюзи и маховик, сложи си го в цената, бутай под дюшека и взимай автомобила
Смениш ли ги с хубави части в кадърен сервиз ще си откараш.
Количката е добра!!!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Е тук не си прав! Няма как да напишат нещо в системата с задна дата. Още повече, че тази система се свързва директно по интернет с Форд и по нея се изпълняват гаранционни ремонти. Пък и никой официален сервиз/дилър на Форд няма да си сложи печата под нещо, което не е извършено и да си рискува репутацията и лиценза.paci написа:В сервизната история могат да си пишат каквото си искат, но на практика да не са пипали нищо.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 мар 2012, 14:26
- Модел на автомобила: 206 1.4HDi, Ford Focus 2.0 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Утре отивам да видя колата. По думите на дилъра на МП колата е била лична, а не служебна (за 4 г. 170К км. бая е попътувал този човек). Обещаха ми сервизната история. Така че утре ще имам повече инфо за разказване.
- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Маховик и дюзи е ясно, че някога ще се правят, но на това мондео четейки по чуждите форуми изкарват доста повече. На моето единствено накрайник на кормилната система сменяха преди 1000 км. Сега съм на 52000 и съм нямал други проблеми. Като цяло модела има неща за доизкусуряване, но нищо фатално. Ремъците и ролките се сменят на 10 години или 200 000 км. Има автоматици на които се сменя до 100 000км.
-
- потребител
- Мнения: 157
- Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
- Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
- Местоположение: Бургас (София - от време на време)
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Маховика е консуматив, съединителя също. Колко ще изкарат зависи от това как е карана - има хора които забиват 5та още на 70 км/ч,а 6та на 90-100 и подържат такава скорост.. е тогава му се "******" майката на маховика. Поръчани от Англия по интернет Маховик феродов+притискателен диск,лагер помпа - са 1600 лв - на половина от колкото в МП.
Сега, ако си мислиш че тези по автокъщите (дето са по няколко хиляди по-евтини) са по-добри от тези в МП - изключително лошо се лъжеш! Относно пробега на колите по автокъщите - по скоро съществува дядо Коледа от колкото кола "нов внос" да е реален километраж"! Ако си мислиш че двигателите на VAG или Merc. или BMW не хвърлят дюзи, помпи, маховици - също ще се излъжеш, ако си мислиш че тяхните са по евтини - още по жестоко ще се излъжеш! И още един куриоз - доста често в МП дюзите ги нямат за чисто - има форумец на които му беше засветила лампата за дюзите в движение и колага беше влязла в авариен режим - в МП отсякоха - дюзи... Оказа се затлачен филтър вече повече от година човека си я кара.
Впрочем има коли като тая доста по малко карани (или поне до скоро имаше) в МП... имаше и един красавец Мк4 със мотор 2.2 TDCi... но той е новичък като години и струва 25 бона....
Сега, ако си мислиш че тези по автокъщите (дето са по няколко хиляди по-евтини) са по-добри от тези в МП - изключително лошо се лъжеш! Относно пробега на колите по автокъщите - по скоро съществува дядо Коледа от колкото кола "нов внос" да е реален километраж"! Ако си мислиш че двигателите на VAG или Merc. или BMW не хвърлят дюзи, помпи, маховици - също ще се излъжеш, ако си мислиш че тяхните са по евтини - още по жестоко ще се излъжеш! И още един куриоз - доста често в МП дюзите ги нямат за чисто - има форумец на които му беше засветила лампата за дюзите в движение и колага беше влязла в авариен режим - в МП отсякоха - дюзи... Оказа се затлачен филтър вече повече от година човека си я кара.
Впрочем има коли като тая доста по малко карани (или поне до скоро имаше) в МП... имаше и един красавец Мк4 със мотор 2.2 TDCi... но той е новичък като години и струва 25 бона....
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 мар 2012, 14:26
- Модел на автомобила: 206 1.4HDi, Ford Focus 2.0 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Такаааа... видях колата на живо. Първи впечатления:
- външен вид почти безупречен (всяка една драскотина се е минавала през застраховател). Единственото ми притеснение е, че предното стъкло май е сменяно. Дилъра не спомена да има нещо такова в сервизната история.
- двигателя запали без никакво замисляне ... звука беше една идея по-силен отколкото очаквах, но за непалена кола от повече от седмица и при температура близо до нулата мисля, че беше ок. Не се чуват паразитни звуци.
-скоростната кутия ми се стори нормално превключваща.
-съединителя не е сменян, но по скромното ми мнение има още хляб. Притрисане при паленето и гасенето на двигателя нямаше. Състояние на маховика ... неизвестно.
-интериор - запазен за километрите на колата.
-ангренаж и ролки не са сменяни, но твърдят, че ще ги сменят за тяхна сметка.
-дюзи - обещаха тест преди покупка (както и на почти всичко друго)
Има две неща които не ми харесват. Карах колата само на паркинга на МП. Не могат да я изкарат за тест, защото няма застраховка! Окачването не можах да го преценя. Нямаше скърцане и тропане, нито някакъв луфт в кормилото (рейката). И второ сервизната история на колата ще ми струва ... 36 лв.
Как ви се струва това, че не искат да изкарат колата на пътя и цената на сервизната история? Практика ли е или нещо ме мотаят?
- външен вид почти безупречен (всяка една драскотина се е минавала през застраховател). Единственото ми притеснение е, че предното стъкло май е сменяно. Дилъра не спомена да има нещо такова в сервизната история.
- двигателя запали без никакво замисляне ... звука беше една идея по-силен отколкото очаквах, но за непалена кола от повече от седмица и при температура близо до нулата мисля, че беше ок. Не се чуват паразитни звуци.
-скоростната кутия ми се стори нормално превключваща.
-съединителя не е сменян, но по скромното ми мнение има още хляб. Притрисане при паленето и гасенето на двигателя нямаше. Състояние на маховика ... неизвестно.
-интериор - запазен за километрите на колата.
-ангренаж и ролки не са сменяни, но твърдят, че ще ги сменят за тяхна сметка.
-дюзи - обещаха тест преди покупка (както и на почти всичко друго)
Има две неща които не ми харесват. Карах колата само на паркинга на МП. Не могат да я изкарат за тест, защото няма застраховка! Окачването не можах да го преценя. Нямаше скърцане и тропане, нито някакъв луфт в кормилото (рейката). И второ сервизната история на колата ще ми струва ... 36 лв.
Как ви се струва това, че не искат да изкарат колата на пътя и цената на сервизната история? Практика ли е или нещо ме мотаят?
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
по добре да изгубиш 36 лв. за сервизна история ,отколкото няколко хиляди 

времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 157
- Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
- Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
- Местоположение: Бургас (София - от време на време)
- Status: Извън линия
Re: Mondeo MK4 от Мото Пфое - Люлин
Притиснати са от кризата и те, не им се налива 1000 лв за каско+ гражданска на кола която не знаят кога ще се продаде. Аз като купувах моята ме предупредиха че ако държа да я карам - да отида до края на 2011та... И аз я карах на паркинга им, платих си 36 лв (нищо не са на фона на цената на колата) умувах 3-4 дена, пробвах други коли (от автокъщи) и отидох и я купих. Тези 36 лв. са начин да изкарат някои лев, общо взето плащаш 1 час труд в сервиза на мацката дето прави разпечатките. Да чукна на дърво проблеми - няма, ако не броим едно блъснато куче което ми начупи бронята но оживя...И че оня ден смених акумулатор (даде мъртва клетка)...
Държа да отбележа че 3 от 4 коли по автокъщите също бяха без номера и застраховки и нямаше как да се изкарат на улицата...
Държа да отбележа че 3 от 4 коли по автокъщите също бяха без номера и застраховки и нямаше как да се изкарат на улицата...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта