Форд Фокус 1,6 16в комби
Публикувано: 21 дек 2012, 16:31
Здравейте, колеги.Ето, че малко късно, но все пак и аз реших да си пусна една темичка за Фокусника, с който се сдобих преди почти 2 години и половина и малко повече от 42 000 км.Колата е 1,6 16в бензиново комби, 100 к.с. произведена 2001 година И така, ето няколко снимки във вида, в който се сдобих с колата




Първото нещо, което направих след обслужването на маслото и всички ремъции ролки беше смяната на страничните мигачи в калника

В последствие се сдобих с оригиналния касетофон от снимките(съвместим с чейнджър), защото колата беше със сд, което не ми харесваше как стои с допълнителната бленда, която се слага, пък и не можех да си използвам управлението от волана, което според мен си е много добра екстра. Към касетофона свързах X car link http://www.xcarlink.bg/XCarLink-avtomob ... tooth-Ford , който поставих в жабката.
След това сложих и халогени и затъмних всички задни стъкла



На пролет се сдобих с далеч по- приемливо изглеждащите 16 цолови джанти

След това вкарах колата в бокса и смених съединител с оригинален на ЛЮК, напречни щанги на задния мост, спирачни дискове и накладки и задни амортисьори и оригинални кабели и свещи Моторкрафт, а в последствие реализирах и няколко визуални промени - ксенонови фарове, бели мигачи и решетка от МК 1,5 и плафон от Гиа, със светлини за четене и диодни крушки(за жалост не съм го снимал)


След известно време и прогресивно покачване на цената на бенза реших, че колкото и да не ми се иска ще се наложи да слагам газ и 'кихнах' 1200 лева за газов инжекцион Фобос, като в последствие се оказа точно както си ми каза майстора, който ми монтираше газовата- не че пестя пари от гориво или харча по- малко, просто за същите пари карам повече, което за сега ме устройва. След над 15 000 км на газ мога да кажа, че разлика в динамиката се усеща главно като се прибирам към Смолян по баир и то при поне още двама пасажери, иначе в Пловдив няма никаква разлика. Тук обаче идва голямото "НО", защото това е така при положение, че буталата на газовите инжектори са нарад, защото се оказа, че са доста капризни и искат доста честа смяна, което до сега ми обясняват с дефектна партида, факт е, обаче, че до сега съм сменял всички клапанчета( не едновременно) по 2-3 пъти-добре, че още съм в гаранция и ми ги сменят безплатно от сервиза, където ми монтираха ГИ (beer)
След това логично километрите ми на го дина се повишиха и дойде момент да запишем един юбилей

Ето и малко снимки от тазгодишната разходка до морето





Тази есен реших да махна смешните 14 ки и си купих обикновени, но здрави и алуминиеви 15 ки и ги оборудвах с предни нови Фулда Кристал Монтеро 3 195/60 и задни втора ръка Ханкок 195/60. На вид не се справят като 16 ките, но пак са по - добре от 14, пък и вярвам гумите ми ще се пазят по дълго, че на тия зими 14ки, не можех да им смогвам на страничното износване, но нямаше как иначе с тези 175/65/14 с които я карах


И сега на 8ми на връх студентския празник се наложи да тествам гумите, защото за една вечер докато сме провеждали разговори на високо равнище (buddies) (party), времето ни показа, че не бива да се взема на шега


Ами за сега е това, което се сещам. Имам още някои идеи, които може да се материализират в бъдеще, а и допълнителни гледни точки никога не са излишни
П.С. Качеството на снимките не е много добро, тъй като почти всички са правени с телефон (shy), но с клик върху тях излизат в по- голям размер и горе долу предават идеята си
И почти бях забравил да спомена, че съм сменил с диодно осветлението на номера
и на габаритите
. Сложил съм и подлакътник Армрест, но него не съм го снимал




Първото нещо, което направих след обслужването на маслото и всички ремъции ролки беше смяната на страничните мигачи в калника

В последствие се сдобих с оригиналния касетофон от снимките(съвместим с чейнджър), защото колата беше със сд, което не ми харесваше как стои с допълнителната бленда, която се слага, пък и не можех да си използвам управлението от волана, което според мен си е много добра екстра. Към касетофона свързах X car link http://www.xcarlink.bg/XCarLink-avtomob ... tooth-Ford , който поставих в жабката.
След това сложих и халогени и затъмних всички задни стъкла



На пролет се сдобих с далеч по- приемливо изглеждащите 16 цолови джанти

След това вкарах колата в бокса и смених съединител с оригинален на ЛЮК, напречни щанги на задния мост, спирачни дискове и накладки и задни амортисьори и оригинални кабели и свещи Моторкрафт, а в последствие реализирах и няколко визуални промени - ксенонови фарове, бели мигачи и решетка от МК 1,5 и плафон от Гиа, със светлини за четене и диодни крушки(за жалост не съм го снимал)


След известно време и прогресивно покачване на цената на бенза реших, че колкото и да не ми се иска ще се наложи да слагам газ и 'кихнах' 1200 лева за газов инжекцион Фобос, като в последствие се оказа точно както си ми каза майстора, който ми монтираше газовата- не че пестя пари от гориво или харча по- малко, просто за същите пари карам повече, което за сега ме устройва. След над 15 000 км на газ мога да кажа, че разлика в динамиката се усеща главно като се прибирам към Смолян по баир и то при поне още двама пасажери, иначе в Пловдив няма никаква разлика. Тук обаче идва голямото "НО", защото това е така при положение, че буталата на газовите инжектори са нарад, защото се оказа, че са доста капризни и искат доста честа смяна, което до сега ми обясняват с дефектна партида, факт е, обаче, че до сега съм сменял всички клапанчета( не едновременно) по 2-3 пъти-добре, че още съм в гаранция и ми ги сменят безплатно от сервиза, където ми монтираха ГИ (beer)
След това логично километрите ми на го дина се повишиха и дойде момент да запишем един юбилей

Ето и малко снимки от тазгодишната разходка до морето





Тази есен реших да махна смешните 14 ки и си купих обикновени, но здрави и алуминиеви 15 ки и ги оборудвах с предни нови Фулда Кристал Монтеро 3 195/60 и задни втора ръка Ханкок 195/60. На вид не се справят като 16 ките, но пак са по - добре от 14, пък и вярвам гумите ми ще се пазят по дълго, че на тия зими 14ки, не можех да им смогвам на страничното износване, но нямаше как иначе с тези 175/65/14 с които я карах


И сега на 8ми на връх студентския празник се наложи да тествам гумите, защото за една вечер докато сме провеждали разговори на високо равнище (buddies) (party), времето ни показа, че не бива да се взема на шега

Ами за сега е това, което се сещам. Имам още някои идеи, които може да се материализират в бъдеще, а и допълнителни гледни точки никога не са излишни
П.С. Качеството на снимките не е много добро, тъй като почти всички са правени с телефон (shy), но с клик върху тях излизат в по- голям размер и горе долу предават идеята си

И почти бях забравил да спомена, че съм сменил с диодно осветлението на номера
