Страница 1 от 2
Колата на krustnikut
Публикувано: 27 мар 2006, 23:26
от krustnikut
Новото си е ново, нали

? Друго... който разправя, че дизела не върви може да поспорим. Значи тая количка както я гледате с това агрегатче от 1.4 с 68 конски сили е доста луда. Ускорението на втора и трета предавка е впечатляващо. Що се отнася до високите скорости се случиха следните неща: пътувахме до Бургас (за конкурс по музика) един състав хора - 4 души. Всеки си беше със своя собствен багаж (имайте предвид, че дори при своите "скромни" размери нищо не остана за купето). По магистралата поведението беше безупречно. Обявенята скорост от 158 км\ч се оказаха дребна работа и се постигат доста лесно. По едно от нанагорнищата преди Пловдив дизела показа своята класа като залепи километража на 180 км\ч. Разбира се да се потдържа такава скорост е немислимо, но през останалото време на аутобана стрелката не мърдаше от 160. Що се отнася до разхода при такова натискане той излезе 6.5 л но 100 км. При нормално каране обаче в извънградски условия (имам предвид 120-130) изчисленият разход беше 3.6 л на 100 км!!!
За окачването не мога да дам някаква особена информация, защото не ги разбирам новите технологии. Мога само да кажа, че возията е доста странна - малките дупки не се осещат, а в големите се влиза и излиза доста плавно, като възможността да се огъне джантата е сведен до минимум.
П.С. малко е мръсна, ама като я лъсна ще има нови снимки

Публикувано: 27 мар 2006, 23:28
от 1.8d
Браво,отлична =D>: А CD-то чете ли мп3
Публикувано: 27 мар 2006, 23:30
от krustnikut
1.8d написа:Браво,отлична =D>: А CD-то чете ли мп3
За съжаление мп3 не тръгват, но има такива защити против разклащане, че дори и при грандиозните български дупки не прескача и на скипва

Публикувано: 27 мар 2006, 23:37
от BadAngel
супер, да ти е честита и аз скоро влезнах в клуба и съм много доволен

Публикувано: 28 мар 2006, 00:14
от kabeldjiata
Браво Krustnik, накрая ги сложи тея снимки да се порадваме

Публикувано: 28 мар 2006, 05:02
от Луки
честито от новота по хубава кола няма
Публикувано: 28 мар 2006, 09:11
от krustnikut
Луки написа:честито от новота по хубава кола няма
Така е, и все пак това го е казал и самия Хенри Форд

Публикувано: 28 мар 2006, 12:40
от mrdds
ето такива коли трябва да се показват.ние кво си показваме каручките и се гордеем вече с тях.
Бравос!Като събера пари и аз ще си взема фиеста,ама бензинче.
Публикувано: 29 мар 2006, 22:56
от krustnikut
Колега, сигурно това ще е поредният 99320948174 път, в който ще се говори за дизела и бензина, но аз бих ти препоръчал дизела на форд фиеста. Ще се запиташ, а може би и не само ти защо дизел и то немски. Всъщност дизеловия двигател на фиестата е френски и то на пежо! Сега каквото и да говорим, франския дизел си е най-хубавия. Съчетан с елегантната немска возия на форд се получава перфектната комбинация. Бих ти посочил отново първия си пост, в който съм опоменал разхода на гориво и възможностите на "малката" дизелова машина. Ако не си положително настроен към дизела, и си имаш такова мнение, не съм аз този, който ще се опитва да те разобеждава, но все пак ще тикажа още 3 предимства на дизела спрямо бензина (ИМАМ ПРЕДВИД САМО ФОРД ФИЕСТА ОТ 2004 ГОДИНА НАТАТЪК).
-Като начало, колкото и странно да звучи дизела е по-пъргав от бензина;
-максималната скорост е по-висока;
-много по-икономичен е;
Сигурен съм, че всеки ще си каже: "да, ама дизела през зимата няма палене!". Може би някога е било така, сега вече няма такива работи. Тази зима машинката не отказа нито ведъж на ключа. И при най-големите студове символът за подгряващите свещи се е показал точно 2 пъти и то за по-малко от 3 секунди (може би значение има акумулатора и горивото, което беше на ОМВ - алпийски дизел).
Това е, което имах да кажа от него си правете изводи

Разбира се от най-важното е с какви финансии разполага човек... все пак изплащането на автомобила от снимките ще продължи 5 години

Публикувано: 30 мар 2006, 09:53
от Любо
Да ти е частита! Имного да те слуша, както и ти нея. Като ти каже боли ме, водиш я на доктор
Много добра покупка.
Супер
Публикувано: 30 мар 2006, 10:09
от HePeDoBeH
Според мен по-хубаво от дизела нема .МОже и да е кофти на ускорение ама тия съвременни разработки и то за дизела на пежо никой лоша дума не може да каже все пак HDI си е тяхна разработка и като цяло сравненията които се правят със старите дизели изобщо не може да се говори за тях .Икономичен , мощен , с голям ресурс. Колицата е просто супер

Публикувано: 30 мар 2006, 12:20
от fordman
Честито и от мен, със здраве да си я караш-разбира се че от новата кола по добро няма.
Е не съм съгласен много с тебе,че дизела върви повече от бензина. имаше някакви такива опити да се направи нещо подобно от други големи компании като мерцедес ит.н. но тестовете не го доказаха.
Все още не е направен спортен дизелов автомобил, но както и да е...
Това разбира се няма нищо общо с останалите достойнства на дизела които не са малко, а за паленето през зимата не се и съмнявам,че е така както казваш,все пак проблемите със запалването са присъщи на поизхабените двигатели.
Безаварийно каране !
Публикувано: 30 мар 2006, 14:18
от kEFi
Честито и от мен!
Малко офф, ама....
В профила ми виждате какво карам. Тествал съм и всички нови модели на форд. Моята се ускорява по-добре, сравнено с новия Фокус със аналогичния двигател 1.6 16V (става въпрос от светофар и на база усещане - не съм ползвал хрономтри) поне в началото... 1.4 литровото дизелче на Фиеста щеше да ми счупи врата! И май ускорява по-бързо от моя...
:)
Публикувано: 30 мар 2006, 14:47
от HePeDoBeH
Хибрид дизел.........Пежо .... просто са жестоки тия нафтови животни

Публикувано: 30 мар 2006, 21:24
от krustnikut
fordman написа:Честито и от мен, със здраве да си я караш-разбира се че от новата кола по добро няма.
Е не съм съгласен много с тебе,че дизела върви повече от бензина. имаше някакви такива опити да се направи нещо подобно от други големи компании като мерцедес ит.н. но тестовете не го доказаха.
Все още не е направен спортен дизелов автомобил, но както и да е...
Това разбира се няма нищо общо с останалите достойнства на дизела които не са малко, а за паленето през зимата не се и съмнявам,че е така както казваш,все пак проблемите със запалването са присъщи на поизхабените двигатели.
Безаварийно каране !
Благодаря на първо място

Обърни вниманието на израчението в скобите преди да почна да изброявам

Иначе спортен дизел... съгласен съм не - може да има. Единствоното, което "скупява" дезела са оборотите. Представете си дизел, който да работи на 7000 оборота

Но от друга страна по-ниските обороти означава по-малко триене>по-малко износване>по-голяма продължителност на живота на двегателя това е

Публикувано: 30 мар 2006, 21:44
от kabeldjiata
kEFi написа:Честито и от мен!
.. 1.4 литровото дизелче на Фиеста щеше да ми счупи врата! И май ускорява по-бързо от моя...
Не си единствения колега, като човек карал въпросната фиеста мога да кажа, че не съм бил по-стресиран от ускорението, на автомобил на втора досега, може би просто не съм очаквал такова чудо от 68 коня

Публикувано: 30 мар 2006, 21:47
от kEFi
....като добавка - в службата имаме 206-ти със същия двигател и...има осезаема разлика. В полза на Фиестата.
Публикувано: 30 мар 2006, 22:17
от krustnikut
kabeldjiata написа:kEFi написа:Честито и от мен!
.. 1.4 литровото дизелче на Фиеста щеше да ми счупи врата! И май ускорява по-бързо от моя...
Не си единствения колега, като човек карал въпросната фиеста мога да кажа, че не съм бил по-стресиран от ускорението, на автомобил на втора досега, може би просто не съм очаквал такова чудо от 68 коня

Слушайте го - той й е сядал зад волана
kEFi написа:....като добавка - в службата имаме 206-ти със същия двигател и...има осезаема разлика. В полза на Фиестата.
От пежото форд са си избрали най-хубавото - двигателя. Иначе за останалото място за сравнение няма

:)
Публикувано: 31 мар 2006, 08:23
от HePeDoBeH
Малките обороти означават голям ресурс- ама колко си прав ако знаеш

аз на мойто гледам повече от 3000 дса не му правя че то и то животинчето като дизел на невъзможно ниски обороти е свикнало да работи

Публикувано: 31 мар 2006, 10:05
от paintman
kEFi написа:Честито и от мен!
Малко офф, ама....
В профила ми виждате какво карам. Тествал съм и всички нови модели на форд. Моята се ускорява по-добре, сравнено с новия Фокус със аналогичния двигател 1.6 16V (става въпрос от светофар и на база усещане - не съм ползвал хрономтри) поне в началото... 1.4 литровото дизелче на Фиеста щеше да ми счупи врата! И май ускорява по-бързо от моя...
така ти се струва защото фиестата е по малка.
иначе фиестата
0-100 макс
14.8 164
ескорта
12.2 177
това по книжка де ,но се пак 2 секунди са си много както казах по нагоре от малкото купе е (пример пежо 106 1,4и дават го колкото сиерата като ускорение но вътре ускорението е някакво не нормално:))
поздрави за фиестата дълго и безавариино (направо завиждам(благородно)

на разхода)