Focus 2.0L 16V
Публикувано: 16 авг 2009, 22:13
Поредният ми Форд
!
Появи се възможност за обновяване на автопарка и се възползвах
.
Колата е '99 набор и като оборудване е :
ABS;
Тракшън контрол;
4 бр. Air Bag;
Регулируем във височина и дълбочина кожен волан;
Щатното CD/тунер + управление от волана + 4 бр. високоговорители;
4 бр. ел. стъкла с функция "One touch";
Ел. регулируеми по височина фарове;
Ел. регулируеми огледала;
Управление на осветеността на таблото;
Предно отопляемо стъкло;
Климатик;
Задни дискови спирачки;
Performance окачване, по-твърдо от стандартното (според Microcat);
Performance instrumentation (според Microcat);
Предни седалки с по-големи странични опори;
Регулируема във височина шофьорска седалка;
МТХ-75 скоростна кутия (ако не се лъжа, се монтира само на 2L двигателите)
Хидроусилвател на волана;
Отопляеми пръскалки за стъклата;
Алуминиеви джанти;
Цвета може би не е любимият ми за Фокус, но като критерии при покупката бяха двигателя (1.8 или 2.0), климатик, ел. стъкла, CD, задължително предно отопляемо стъкло и разбира се - добро техническо състояние.







Вече направих 1000 км. и мога да кажа, че колата е в добро техничско състояние. Не същото обаче мога да кажа за мощноста й
. След Фиеста-та, тази ми се струва направо слабичка
- купето е по-голямо/тежко, управлението на двигателя е по-рафинирано, скоростната кутия е по-дълга и като добавим и това, че в купето е по-тихо получаваме леко разочароващ динамичен резултат. Но с всичко се свиква 
Намислил съм някои малки функционални подобрения, но всичко с времето си
И като за начало:

Да видим как ще потръгне ...

Появи се възможност за обновяване на автопарка и се възползвах

Колата е '99 набор и като оборудване е :
ABS;
Тракшън контрол;
4 бр. Air Bag;
Регулируем във височина и дълбочина кожен волан;
Щатното CD/тунер + управление от волана + 4 бр. високоговорители;
4 бр. ел. стъкла с функция "One touch";
Ел. регулируеми по височина фарове;
Ел. регулируеми огледала;
Управление на осветеността на таблото;
Предно отопляемо стъкло;
Климатик;
Задни дискови спирачки;
Performance окачване, по-твърдо от стандартното (според Microcat);
Performance instrumentation (според Microcat);
Предни седалки с по-големи странични опори;
Регулируема във височина шофьорска седалка;
МТХ-75 скоростна кутия (ако не се лъжа, се монтира само на 2L двигателите)
Хидроусилвател на волана;
Отопляеми пръскалки за стъклата;
Алуминиеви джанти;
Цвета може би не е любимият ми за Фокус, но като критерии при покупката бяха двигателя (1.8 или 2.0), климатик, ел. стъкла, CD, задължително предно отопляемо стъкло и разбира се - добро техническо състояние.







Вече направих 1000 км. и мога да кажа, че колата е в добро техничско състояние. Не същото обаче мога да кажа за мощноста й



Намислил съм някои малки функционални подобрения, но всичко с времето си

И като за начало:

Да видим как ще потръгне ...
