Escort MK4 1.6DC '88

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от metalon » 14 авг 2011, 16:13

Ъъъ. Предполагам че тука ще имам някаква свобода да си правя записки какво съм му човъркал на моя параход.

Вчера смених подгревните свещички. Старите бяха Champion но нямам представа колко са таралянкани. Бях много нервен да не прецакам нещо щото четох по форумите (аз много lurk-вам за ся по тия форуми) да не ги натегна мн да не се счупят че отиде двигателя там сваляй глави, крака ръце си е... Та сложих едни нови Iskra за по 8 gold всяка ама мацката явно ме хареса от Генчо и ми ги даде за 30 щото съм бил редовен при тял (дообре). При смяната се оттървах само с едно леко демонтажче на щекичката и всичко мина добре като изключим че изгубих едната гайка в тревата на старата свещ, забелязах нагар, за всеки случай си ги прибрах обратно, тествах ги всички загряват но явно са загрявали трудно заради нагара. Майната й. Новичките палят добре. Не подскача предницата кат паля, да видим.

А, къде ми бележчицата с проблематиките ...

...

...

Лагерите х4 предни колесници (почти спряха да вият, смених греста на левия колесник и огледах вътрешния и външния, няма им нищо, въртят се без проблем. Затворих и отворих другия. Външния лагер на левия колесник е буквално набит в главата и не мога да го изкарам. Вътрешния не можах да изкарам поради причината че не мога да измъкна шенкелния болт или каквото там му се вика, за капак скъсах маншона който е на болта( маншона се отдели от вътрешното но няма цепнато в диаметър) забелязах че торсионния лост е заварен(wtf) за гайката и именно това попречи на демонтажа.

Да повдигна задницата - всъщност това остава за най-назад, постоянно като ходя до село карам сума ти покъщнина на майка ми и тва леко ме дразни.
теча в купето - мамка му все ме мързи, цапа там ко да прая [edit]от това се отказвам[/edit]

ел таблото - болна тема. някой като е свалял капака на бушоните без да иска е скъсал маркуча за водата на задния прозорец и всеки път като съм пръскал е пръскало и на бушоните. В резултат ... голяма каша. Искат ми 80 лева за използвано но труда според мен ще е много пари, това са тоците на цялата кола. Като го извадя отдолу има сноп колкото китката ми дебел с кабели.

Газови аморт. за багажника - мамка му ще ми строши главата някой ден. разпробих ги, текоха и ся съм с железца в дупките

Проблем с компресията на 2ри цил. - това го чух от последния ремонт на горивната ми помпа. нещо 0.2 ми се върти из главата но нямам представа какво е.

подгряващи свещи - отпада за сега

маркуча за задната чистачка - имаше проблем и със задната чистачка който оправих - прехапани кабели.

да закърпя предната маска - още пари или евентуално да я заваря на село

треа да питам някъде и за нови прагове и кърпенки, нов paintjob няма да е зле

зимни гуми, антифриз, панела с крановете на парното, кори за вратичките че тия са пипкани с масалце и са изгорели и избледнели - ц-ц-ц
Последна промяна от metalon на 10 сеп 2011, 21:12, променено общо 1 път.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Boqn.bg
потребител
потребител
Мнения: 148
Регистриран: 07 май 2011, 23:04
Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от Boqn.bg » 18 авг 2011, 14:37

Браво за ентусиазма! :) Колата е много хубава! :) _friends_
"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"

Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от metalon » 23 авг 2011, 19:57

Днеска му оправих и светлините за задната. И двата светят. Но проблема остава. Там където влиза кабела в скоростната изглежда при вибрацията на двигателя и щепселчето се разхлабва и белята става. Една скоба от 50 стинки, стегнах с отверката и всичко е ок. За сега.


Следващата мисия ми е: тука имам едни стари говорители от комп вече ми е писнало да ги гледам и ще ги сваля и ще ги туря на мястото на предните щото са изплющени. 5 вата - 5 вата.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Boqn.bg
потребител
потребител
Мнения: 148
Регистриран: 07 май 2011, 23:04
Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от Boqn.bg » 24 авг 2011, 23:11

Днеска му оправих и светлините за задната. И двата светят. Но проблема остава. Там където влиза кабела в скоростната изглежда при вибрацията на двигателя и щепселчето се разхлабва и белята става. Една скоба от 50 стинки, стегнах с отверката и всичко е ок. За сега.


Браво! :)
Ще се радвам ако сложиш още малко снимки, на колицата! :) _friends_
"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"

Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от metalon » 25 авг 2011, 18:54

Ше сложа няма страшно но има много забележки по body-то. Корозирали прагове. Колата е карана на село и с много забележки. Един от най-здравите дизели за които съм чел. Просто устройство което значи че лесно се отремонтират повечето неща. Новите коли откаже ли ти нещо отиде 200 лв мин.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Boqn.bg
потребител
потребител
Мнения: 148
Регистриран: 07 май 2011, 23:04
Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от Boqn.bg » 26 авг 2011, 00:57

Както си казал, 200 Лв. МИНИМУМ! ;)
"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"

Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от metalon » 01 сеп 2011, 18:16

Връзка към албума. Ся като ги гледам на снимка тия неща направо се обезкуражавам . Може би е от светкавицата. Реално колата ми не изглежда толкова мръсна и гнусна. :?

Вчера я засякох колко гори. Карал съм от Бургас до с. Ливада и обратно което прави около 60км и останалото е градско - 5.5л/100 но ме съмнява че тоз от който зареждах помпата му менти. Цената на дизела му е 2.31 и 2.34 в неделите. Намира се до Бош срещу Кроно Шпан.

Акумулатора ми пак падна в събота. Имам чувството че има някаква отечка някъде около касетофона. Неделя карах 60км до село и обратно и като се прибрах (освен че ми се прецака ножицата на шофьорската врата но я закърпих) извадих кастофона и отзаде метала направо пареше. Идвам го изкарах щото не се пипаше но може да е щото съм вързал отзад 45 ватови а отпред две 4-5 ватови. Но поради няква причина акумулатора се разрежда. Сега го разкачих и ше карам до работа и обратно да видим дали ще падне пак.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от metalon » 10 сеп 2011, 21:25

Смениха ми:

Предни носачи, Заден-ляв лагер, кормилен лост+накрайник, ангренаж.

Остават:

Предни лагери, накладки и дискове евентуално и най-накрая ще чувам двигателчето както трябва :D:
Последна промяна от metalon на 12 сеп 2011, 23:05, променено общо 1 път.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Boqn.bg
потребител
потребител
Мнения: 148
Регистриран: 07 май 2011, 23:04
Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от Boqn.bg » 11 сеп 2011, 12:57

Браво за подобренията! :) Колицата си е много хубава! :) _friends_ Поздрави! :) :)
"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"

Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от metalon » 15 сеп 2011, 20:29

Какво преживях вчера ....

Първо че висяхме кат сополи на раота но за сметка на тва си оправих оригиналното реле. Централното ли как се пада 40А. Оказа се че акумулатора е падал защото преди тва което правих не бачкаше и сложихме едно от москвич... сетне дадох 7 лева за чисто ново. И двете щракават като ги сложа и после парят след час. Което значи разход на ток. Отворих старото разваленото и глей германеца как го е направи. Свалих пластината, имаше нагар. Изчегърках го с нож и го затворих. Поставих го но пак не щракна .. странно. Контакт- всичко работи, фарове, мигачи, всичко. Брей... Оставих го и ся карам с него.

Мизерията дойде след като си тръгнах от раота. Отидох до магазина отдето си купувам части да си взема един прекъсвач за задната светлина на скоростната. Момата не можа да го намери и ми каза ако може да и го покажа. Отидох и го развих, ок. Ма след тва като го поставих обратно, Мамка му счупи се и половината остана вътре. Мале ... ко ше правя. Запалих на тръни. Гледам под капака не тече нищо. Включих първа и изключих, отивам пак - нищо. Задна - оп, подаде се някъв чаркъл от прекъсвача но нищо не тече. Прибрах се до вкъщи но не смея да я карам назад. Абсоютна мизерия. Ся карам с някъв парцал забоден в скоростната да не тече ма колко ше я карам така нямам идея. Изобщо не съм го зорил или нещо такова тва чудо за последен път го завивах и се счупи, бахти късмета. Ся 100 лева сваляне на скоростна, п*тките му майни... или да карам с тоя парцал докат сменям съединител... баси.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от metalon » 19 сеп 2011, 18:22

Оправих го, мамка му. Оправих го. Развих го на ръка. Изглежда от вибрациите се беше развило леко и аз го извадих лека-полека. Спестих едно 100 лева. Сваляне на скоростни и кви ли не главоболия. Направо сложих новото и сега колата е ток... Кат стана дума за ток. Няма значение. Всичко е ток. :D: :D: :D: :D:

Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Boqn.bg
потребител
потребител
Мнения: 148
Регистриран: 07 май 2011, 23:04
Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от Boqn.bg » 21 сеп 2011, 20:38

Браво колега, браво! _friends_
"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"

Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от metalon » 10 сеп 2013, 19:25

Йей. Откак почнах новото бачкане не съм писал. Бангията още върви с мъничкия проблем че кат падне под половината резервоар въртя първо 2 секунди и на втория запалва(винаги) На пълен резервоар - рядко. Купил съм един друг резервоар, шото подозирам че удара на текущия е развалил клапана на горивото към двигателя и за да не загасва колата при голям разход - маркучите са разменени. В резултат горивото се връща в резервоара, няма клапан и при ниско ниво - нц. Взел съм резервоар и кат се сваля задния мост ще се сменя.

Или аз имам късмет или мн корав добитък се оказа таз колица. Сума ти има за правене. Купих праговете днес ... 68лв са. Хроничната вежда на тия модели мисля че може да се фиксне с добро окастряне и парчета. Притесняват ме основно гредите, отлюспвам парчета с ръка. 90лв парчето, колкото една бройка амортисьор дееа. За ся да намеря някой да окърпи долницата. Много работа.

Сменях сам барабанни спирачки. Много псуване но края беше радващ. Обезвъздуших и спирачките са топ.

ДВГ е ток... a тока, всичко свети. Намерих и капак за ангренажния ремък че опасна работата. Интериор ... тия кори направо ми се плаче. А! Сложих си един DYI за заключванка на вратите с дистанция. Играх си 3 дни докато сложа всичко както трябва и стана супер. Обмислям и някви други ламби на фаровете щот рефлекторите са дроб и ... май ше ги отварям пак и ще ги побългаря с метално фолио и силикон отвътре и съм го... много слабо светят! Сигурно ше взема и от ония евтините "ксенон" китове ама все още се чудя.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от madboy » 11 сеп 2013, 10:14

Този двигател е вечен, няма какво да го мислиш. :D
За фаровете, не знам с какъв бюджет разполагаш, но по-добре намери други, които са запазени.
Другия вариант, щом можеш да си раглобиш фаровете, е да инсталираш комплект лупи. Нямам представа как ще изглеждат на тези фарове, но ще "прогледнеш". Рефлекторите пък ги пръскаш черни.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от metalon » 11 сеп 2013, 11:16

Ще търся в нета някакви DIY модификации и идеи как да сложа лупи. Не бях се сетил за такова нещо. Самите фарове са с метални рефлектори и съм ги цепил и двата понеже и двата е текло вода с години и сещаш се. Намерих някакъв калпав сив спрей но реално все още са не-рефлектори. Апък запазени рефлектори няма защото на модела явно това му е хронично също. Снимки скоро.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от ЯЛТА » 11 сеп 2013, 12:04

Ето ти най добрата фирма за възстановяване на рефлектори:
http://www.ideabg.com/clients/ewert/contact.php
След намесата им, няма да си ги познаеш- стават нови.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от madboy » 11 сеп 2013, 14:40

Има нови фарове, излизат към 66 лв. двата. За възстановяване на рефлектори, не мисля че ще е по-тънко.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

Re: Escort MK4 1.6DC '88

Мнение от metalon » 11 сеп 2013, 23:15

Правих малко почистване. Тоя капак има нужда от някакво боядисване според мен. :D:
Преди:
Изображение
Сега:
Изображение

Нямам търпение да ги сложа! :D: :D: :D: :D:
Изображение

*Чудех се. Трябва да намеря някаква вата и да сложа пак на капака. Старата беше пропита с масло и дизел. Дали ше намали още шума от двигателя?

*Мерих тоци. При включени фарове алтернатора не може да вдигне над 14V така че ще трябва да го свалям. Трябва да купя нови релета за късите и дългите че волтажа на фаровете пада на 11.91V затва са жълтеели. Не изключвам и факта че старите проводници може да са си вдигнали и съпротивлението.

*Включих червеното пилапо на + на акумулатора а черното пипало на + на фара при запалено и включени къси. Показа 11,93V. Закачих червеното пипало на - на акумулатора а черното на масата на фара и показа минус 0,23. Определено е алтернатор. Забравих да премеря съпротивлението по веригата по същия начин. Ще проверявам утре на светло.
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта