Мондеото на TED
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Мондеото на TED
Ford Mondeo 1.8 GLX hatchback MK1 '94 - това е колата която карам вече четири години.
През свободното си време съм направил някои модификации по нея:
1. Алармена система с дистанционно управление, управлява централното заключване. Най-важният „мод” на колата
2. DEH-P6050UB CD tuner with advanced sound quality and OEL display
3. Оригиналните високоговотители са сменени с BLAUPUNKT GTX-572. Тези свирят много по-добре и не са скъпи.
4. Подменени са пожълтелите „разсейватели” на късите светлини с нови.
5. Инсталирани са ксенонови HID лампи, 4300К на късите светлини.
6. Предните габаритни светлини са заменени с такива на Луксима. -> TX-T10-9W LED
7. Предната решетка е сменена с такава от Мондео с халогени. Халогените са опроводени и работят
8. Монтирана е газова инжекционна система SEC. Контролер полско производство, изпарител, нивомер, газов клапан и дюзи – италиански. Изминати 20000 км и никакви проблеми. Имам софтуера и интерфейсният кабел за ПС и си я конфигурирам сам.
9. На двете предни ел. стъкла е добавена "one touch down" и "one touch up" функция. Това е възможност само с едно кратко натискане на бутон да вдигнете или свалите стъклото докрай. По рождение Мондео-то има само "one touch down" на шофьорската врата. За повече инфо -> тук
10. Изключен е airbag-а на волана (само там имам) също и куплунга на компютъра му за да не ме дразни индикатора на таблото. Повярвайте ми хич не е приятно като се отваря, а също и след това като си купувате нов.... Аз и без това карам с толкова назад дадена седалка че не достига като се отвори до мен , нито и аз до него като съм с колан, проверено е вече
11. При инсталацията на АГУ-то махнах грозният "апендикс" на входящите колектори, на него е лепенката с конските сили.
12. Сменени са няколко кабелни снопа в коша на двигателя. Оригиналните проводници са с напукана от времето и жегата изолация и са предпоставка за много сериозни проблеми. Например това са кабели към сензора за температурата на двигателя и кабели за охлаждащият вентилатор на радиатора. При проблем с тях прегрява двигателя !!!! Напукани са също и кабелите към инжекторите. Всички кабели са подменени с такива със силиконова изолация.
13. Сложени са 14' лети джанти модел '85 (от Sierra или Escort XR3i), стар модел но са феноменално здрави пък и не изглеждат лошо.
През свободното си време съм направил някои модификации по нея:
1. Алармена система с дистанционно управление, управлява централното заключване. Най-важният „мод” на колата

2. DEH-P6050UB CD tuner with advanced sound quality and OEL display
3. Оригиналните високоговотители са сменени с BLAUPUNKT GTX-572. Тези свирят много по-добре и не са скъпи.
4. Подменени са пожълтелите „разсейватели” на късите светлини с нови.
5. Инсталирани са ксенонови HID лампи, 4300К на късите светлини.
6. Предните габаритни светлини са заменени с такива на Луксима. -> TX-T10-9W LED
7. Предната решетка е сменена с такава от Мондео с халогени. Халогените са опроводени и работят

8. Монтирана е газова инжекционна система SEC. Контролер полско производство, изпарител, нивомер, газов клапан и дюзи – италиански. Изминати 20000 км и никакви проблеми. Имам софтуера и интерфейсният кабел за ПС и си я конфигурирам сам.
9. На двете предни ел. стъкла е добавена "one touch down" и "one touch up" функция. Това е възможност само с едно кратко натискане на бутон да вдигнете или свалите стъклото докрай. По рождение Мондео-то има само "one touch down" на шофьорската врата. За повече инфо -> тук
10. Изключен е airbag-а на волана (само там имам) също и куплунга на компютъра му за да не ме дразни индикатора на таблото. Повярвайте ми хич не е приятно като се отваря, а също и след това като си купувате нов.... Аз и без това карам с толкова назад дадена седалка че не достига като се отвори до мен , нито и аз до него като съм с колан, проверено е вече
11. При инсталацията на АГУ-то махнах грозният "апендикс" на входящите колектори, на него е лепенката с конските сили.
12. Сменени са няколко кабелни снопа в коша на двигателя. Оригиналните проводници са с напукана от времето и жегата изолация и са предпоставка за много сериозни проблеми. Например това са кабели към сензора за температурата на двигателя и кабели за охлаждащият вентилатор на радиатора. При проблем с тях прегрява двигателя !!!! Напукани са също и кабелите към инжекторите. Всички кабели са подменени с такива със силиконова изолация.
13. Сложени са 14' лети джанти модел '85 (от Sierra или Escort XR3i), стар модел но са феноменално здрави пък и не изглеждат лошо.
Последна промяна от TED на 12 дек 2008, 17:32, променено общо 1 път.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта