Страница 1 от 1
Радари и антирадари
Публикувано: 10 дек 2006, 11:00
от 1.8d
Колко време е необходимо на радара на катаджиите за да засече точно с колко се движиш?Питам защото няколко пъти вече ми се случва да карам с 80-90 в ограничението и като ми свирне антирадара скачам веднага на спирачките и свалям на 50км/ч и няма проблем,катаджиите не ме спират,макар че ме засичат доста след знака за ограничение
Публикувано: 10 дек 2006, 12:17
от Nedkych
А от каде мога да си намеря антирадар и какви пари струва? Този радар да не показва средната скорост за определен участък и в края на този участак ти да настъпваш спирачките и да излиза по малка средна опща скорост?
Публикувано: 10 дек 2006, 12:41
от Kocko
Nedkych бате, ти утепа рибата с динамит.
Колкото до полицейските, малък им е обхвата, не повече от 300 метра пряка видимост по лични наблюдения. Извънградските не знам, но би трябвало да използват същите радари.
Re: Радари и антирадари
Публикувано: 10 дек 2006, 12:51
от pepy1
1.8d написа:Колко време е необходимо на радара на катаджиите за да засече точно с колко се движиш?
засичането става за части от секундата
Публикувано: 10 дек 2006, 14:17
от murselin
1 приятел полицай ми каза че новите радари засичат до 1 км направо и имат опция и за колона демек и в колона мо да те засечат
Публикувано: 10 дек 2006, 16:51
от Cobra
На мен един униформен ми каза, че радара засича до 300м
Публикувано: 11 дек 2006, 00:22
от HACKO
Независимо от обхвата на радара ако участъка е прав, антирадара винаги ще реагира преди да са те засякли. Ако обаче радар с 300м обхват е монтиран на 200м след завой нищо не може да те спаси. Същото важи и за радарите които се държат с ръка и излъчват само когато е натиснат спусъка, защото той се включва когато колата със сигурност е в обхвата и няма време за никаква реакция.
Публикувано: 11 дек 2006, 02:15
от Kocko
НАСКО, напълно съгласен, тук още един колега потвърди 300 метра, значи информацията е правилна. Колкото до тази глупост коя кола си в колоната, извинявам се, но няма начин това да е истина. Радара работи на принципа пряка видимост, отразен сигнал, ако съм втора кола, могат да ме хванат за к... и да ме разходят. Веднъж пробваха, не успяха. Идеята е да имаш свидетел. Замисли се малко и виж колко безумно изглежда. Дори и да си на неравен релеф и да има вероятност да си ти с превишената скорост, няма начин да се докаже. Ако си сам може да се заядете здраво и пак няма какво да направи г-н Униформен.
Така че ако си имате параван, карайте си смело. Щом и в Англия нямаше такова животно, а те са боговете на CCTV, значи има светлина в тунела.

Там за 1 година никой не получи "честитка" по пощата за каране зад някой с превишена скорост, просто на снимката първия е с превишена, а втория като не е на 5 метра зад него, не можеш дори да предположиш скоростта му.
Публикувано: 11 дек 2006, 08:50
от 1.8d
Даа,това за новите радари и аз съм го чувал,всъщност четох го преди 2-3 месеца в "24 часа",че с тях можело да се засича скоростта на автомобил в колоната.Това го помня,защото се замислих,дали моят антирадар ще може да ги засича и дали няма да работят на различни честоти и на някакъв нов принцип
Публикувано: 11 дек 2006, 09:29
от nikolovvd
По принцип полицейските радари работят с два обхвата 100м и 300м и могат да засичат и в двете посоки, но това няма нищо общо с разстоянието, от което се задейства антирадара. Виждал съм антирадар, който реагира на 5-10 км преди да видиш радара и то зад завои и баири. Всичко зависи от антената и чувствителността на приемника. Това е така, защото радара работи с отразен сигнал, т.е. сигнала от предаватерля му стига до теб, отразява се и се връща обратно. Принцип широко използван в радиолокацията. Антирадара използва излъчения от предавателя на радара сигнал, който е много по-силен от отразиния от теб и затова по-правилно е да се нарече радардетектор. Поради тази причина е нормално да го засича от по-голямо разстояние. Понякога обаче и той се лъже и подава фалшива тревога. Това се получава, когато минавате край летища или автомобила, който настигате или с който се разминавате, е оборудван с суперхетеродинен радардетектор.
Публикувано: 11 дек 2006, 09:53
от 1.8d
nikolovvd написа:....Антирадара използва излъчения от предавателя на радара сигнал, който е много по-силен от отразeния от теб .....
Това е единственото по-правдоподобно обяснение което си давам за това защо не ме спират.Защото анти-то ми засича техният сигнал доста преди 300-400 м. и аз като намаля рязко и влизам в полезрението им вече с 50 км/ч.
Всеки знае магистралата София-Бургас,на изхода от Стара Загора посока Бургас как е дълъг прав път със сума ти безумни ограничения(беше обсъждано дори тук за тези безумни ограничения),че там понякога като е включен радара засичам катаджиите още от 5-6 км.
Публикувано: 11 дек 2006, 10:55
от Polly
Колеги противоречите си малко.

В една от темите се коментират ПТП-тата и жервите по пътищата, а тук обсъждате антирадарите...
Не е ли по-лесно и безопасно да се спазват ограниченията по пътя. Така, от една страна не рискувате да ви спрат полицайте, а от друга карате безопасно

Публикувано: 11 дек 2006, 11:35
от S@sel@
С ограниченията... аз ги спазвам, но понякога са БУЗУМНИ, караш на международния път, с 90 и внезапно ограничение 40 заради един черен път за влизане и излизане от нивата после пак 90, след 1 км отбивка, след още 1 бензиностанция, после село, после пак черен път... и накрая ти писва тръгни- спри танца. Не е ясно защо главен път трябва да минава задължително през всички села и паланки. Околовръстни пътища - йок! Антирадара е като средство за противодействие на дебнещите точно до безмислените знаци полицаи.
ПС нямам антирадар, колкото и да ме дразнят спазвам отраниченията
Публикувано: 11 дек 2006, 11:43
от nikolovvd
Polly написа:
Колеги противоречите си малко.

В една от темите се коментират ПТП-тата и жервите по пътищата, а тук обсъждате антирадарите...
Не е ли по-лесно и безопасно да се спазват ограниченията по пътя. Така, от една страна не рискувате да ви спрат полицайте, а от друга карате безопасно

Това е много така, но и малко не е така. Веднъж ми се е случвало да ме спрат до Бяла Слатина. Няма табела, няма ограничителен знак и ме спира един моторист с 89 км/ч. Викам му поне табела да има да покаже, че навлизам в населено място, а то от ляво борова гора, а от дясно някакви безлюдни стопански згради. Друг случай. Движа се по мост с ограничение 40 км/ч. Минавам си моста. Минавам покрай знака за отмяна на ограничението и ускорявам до разрешените 90 км/ч. Да ама не. Изкача от храстите едно ченге и ме спира. Карал съм със 70. Поглеждам радара настроен да алармира при скорост от 70 км нагоре. Разправям му, че аз ускорявам и затова радара показва 70 (колкото са му задали), а не 71 или повече. Взе ми 5 лв. и това бе всичко. Така че май си е добре човек да спазва ограниченията в закона, но и да си има радардетектор в колата. Поне ще поглежда към спидомера, когато нещото му писне и го изведе от унеса на дългото каране. А и защо трябва да им плащаме кафетата и цигарита на катаджиите.