Страница 1 от 2
проблеми на работното място
Публикувано: 16 дек 2008, 22:26
от ivailo rachev
здравейте колеги,искам да споделя с вас за проблемите на работното място.много хора си мислят че във големите и известни фирми няма дразги и разногласия,но не е така.аз работя във една от най-известните вериги за черна и бяла техника в българия това съответно е хипермаркет ЗОРА всеки я знае като чуе за ники кънчев.да ама и при нас има много караницимного ми напуши днес и реших да споделя с вас

Re: проблеми на работното място
Публикувано: 16 дек 2008, 22:34
от sikywrc
Добре дошъл! Във всяка фирма е така, дори и да е малка

Re: проблеми на работното място
Публикувано: 16 дек 2008, 22:59
от cenzor

В големите фирми дразгите са повече и по-"качествени" от малките фирми.
А по въпроса, че фирмата е сред най-известните в този бранш

, сред служителите си, може би (без да се обиждаш).
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 16 дек 2008, 23:49
от _bioHAZArd_
И най-хубавата работа е по-лоша и от най-лошият банкет. Та по темата - няма фирма на света в която да не изпушиш от време на време - заради шеф, колега или клиент - проблеми винаги има.
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 17 дек 2008, 07:57
от Cougar
Ооо на мен всеки ден ми пуши главата заради разни педераси и пу*ки заспали...И к'во да праиш...свикваш
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 17 дек 2008, 08:29
от ivailo rachev
хах свиква се особено като дойде някой побъркан клиент отначало много се ядосвах ама ся не им обръщам внимание,иначе доста дразги има с колегите
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 17 дек 2008, 15:23
от Bijutera
ivailo rachev написа:хах свиква се особено като дойде някой побъркан клиент отначало много се ядосвах ама ся не им обръщам внимание,иначе доста дразги има с колегите
Ако не те засяга или не си виновен-да не ти пука

ако почнеш да мислиш за всеки и да споделяш чуждите проблеми,загубен си.

Зора-та наистина е една от най-големите в България,даже преди хладилник от там си бяхме взели >:D<:
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 17 дек 2008, 15:49
от samsung_bg
Така е.Дразги и разногласия си има навсякъде. Пък за клюките да не говорим. Не зависи от известността на фирмата и това колко е голяма (аз например работя за една по-голяма от Зора-та

)
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 17 дек 2008, 16:15
от Еди
Клиентите от ден на ден стават по-капризни, по-разглезени и по-откачени, не им се впрягай...
А за дразгите на работното място... като минеш 5-6 леви завоя рано сутрин, за да стигнеш на работа и като повисиш като прани гащи на простир половин час в задръстването на светофара все на някой трябва да си го изкараш нали

Re: проблеми на работното място
Публикувано: 17 дек 2008, 18:31
от isoiso
Клиент-а се пише с главно "К" като "К"атил >:D<:
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 17 дек 2008, 20:15
от vargala81
Bijutera написа:ivailo rachev написа:хах свиква се особено като дойде някой побъркан клиент отначало много се ядосвах ама ся не им обръщам внимание,иначе доста дразги има с колегите
Ако не те засяга или не си виновен-да не ти пука

ако почнеш да мислиш за всеки и да споделяш чуждите проблеми,загубен си.

Зора-та наистина е една от най-големите в България,даже преди хладилник от там си бяхме взели >:D<:
и аз преди две години взех от Зора в Пловдив компютъра ,като го занесах да му инсталират луиндолса се оказа че липсва оперативната памет .Така срещу 1300 лв се здубих с не работещ компютър .
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 17 дек 2008, 20:22
от Bijutera
vargala81 написа:Bijutera написа:ivailo rachev написа:хах свиква се особено като дойде някой побъркан клиент отначало много се ядосвах ама ся не им обръщам внимание,иначе доста дразги има с колегите
Ако не те засяга или не си виновен-да не ти пука

ако почнеш да мислиш за всеки и да споделяш чуждите проблеми,загубен си.

Зора-та наистина е една от най-големите в България,даже преди хладилник от там си бяхме взели >:D<:
и аз преди две години взех от Зора в Пловдив компютъра ,като го занесах да му инсталират луиндолса се оказа че липсва оперативната памет .Така срещу 1300 лв се здубих с не работещ компютър .
от тактичност не исках да кажа какво ми е мнението за хладилника,ти директно си го отпра
не са им хубави стоките ако трябва да бъдем честни

Re: проблеми на работното място
Публикувано: 18 дек 2008, 00:24
от cenzor
isoiso написа:Клиент-а се пише с главно "К" като "К"атил >:D<:

С такова интелигентно "отношение" нищо чудно, че сферата на услугите и търговията ни е на такова първобитно ниво..
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 18 дек 2008, 01:04
от pantata
Повечето са такива, рядко има такива които знаят какво искат, повечето си чешат езиците и търсят нещо, което не съществува. Клиента има право, но когато плаща, а не да му слугуваш и накрая да си тръгне без да каже довиждане.
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 18 дек 2008, 08:26
от ivailo rachev
има някой стоки които не са хубави при нас,но аз си взех от там компютър,хладилник на INDESIT сд за колата на сони, говорители на пайнер и съм доволен за сега а също имам и телевизор от там който работи вече 3 години и половина.иначе няма спор че има лоша стока.
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 18 дек 2008, 09:09
от la4o
абе не че нещо съм станал на криво, ама... нещо тая тема ми се вижда супер безсмислена... Иво, ти искаш да споделиш с нас... и кво сподели, че има много караници... ми айде посочи ми фирма с повече от 10 човека в която всички се обичат и се гледат влюбено по цял ден

и не само че не сподели нещо, ами накрая обсъдихте от къде сте си купи хладилниците? сега нямам време, но малко по-късно ще ви покажа от къде си взех котешката тоалетна за котето, защото съседите ми малко се карат, тъй като в Чили е по-топло от обикновенно...
аман...
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 18 дек 2008, 09:28
от nikolovvd
Във всеки магазин, респективно верига магазини като "Зора"1 "Технополис", "Техномаркет" и други подобни се намират стоки на ниско техническо ниво (умишлено не ги наричам боклуци).
Просто има стоки за всички - бедни, богати и не толкова богати. Аз обаче ще ги разделя на две основни групи - такива които знаят какво искат и такива които незнаят, но искат да направят впечетление. Има телевизори със сходни параметри, но единия е 1.5 до 2 пъти по-скъп от другия. Пита се защо ли?
Жена ми се оглежда за нова фурна и керамичен плот. Има такива, които и двете струват 600-700 лева, а други само фурната е 1300 лева. Като се огледаш стоките произведени в Турция, Полша, Румъния и т.н. са на нормална (за България) цена, докато стоки произведени в Словения, Германия, Швеция и т.н. са на Европейски (двойни) цени.
С други думи - качеството си струва парите и когато човек купува печка, хладилник, голям телевизор и др. стоки, които се купуват веднъж на 7-8 години е желателно, да не кажа задължително, да си направи маркитингово проучване и да избере най-доброто за нуждите си, а не да се съобразява с бюджета си. Вярно е че парите не стигат, но в последствие тези пари ще ти се върнат, я от икономия на ток, я от спестяване на излишни нерви или нещо друго.
Има и нещо друго, също важно - КЪСМЕТА. Има хора с лош късмет, има и други с злятен късмет. Какво да се прави - такъв е живота.
А иначе във всеки колектив има проблеми, но всичко зависи от шефа. Работил съм на много места включително и в София. Мога да ви кажа, че има шефове, които като стане проблем, например за пари и някой го попита защо този получава толкова, а той по-малко и двамата които се цитират си заминават. Ако шефа е тъп и неможе да разбере, че всеки скандал и нагнетяване на обстановката му носи само загуби, то бягайте от тази фирма. Тя сама ще се ликвидира след месец два.
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 18 дек 2008, 09:36
от cenzor
pantata написа:Повечето са такива, рядко има такива които знаят какво искат, повечето си чешат езиците и търсят нещо, което не съществува. Клиента има право, но когато плаща, а не да му слугуваш и накрая да си тръгне без да каже довиждане.

Трябва да си опресниш малко знанията.. Доброто отношение и компетентността определено
продават. И да не купи този път - ако е доволен от обясненията и това, което получи като отношение - ще се върне и ще те препоръча на познати.
И още нещо - как ще познаеш, че клиента ще купи? По блясъка в очите, по издутия джоб, по .. ?
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 18 дек 2008, 09:47
от nikolovvd
cenzor написа:Доброто отношение и компетентността определено продават. И да не купи този път - ако е доволен от обясненията и това, което получи като отношение - ще се върне и ще те препоръча на познати.
И още нещо - как ще познаеш, че клиента ще купи? По блясъка в очите, по издутия джоб, по .. ?
Напълно те подкрепям. Аз например никога не влизам в магазин с мисълта, че трябва да си купя нещо. Влизам, разглеждам, питам. Ако не ми е достатъчна информацията ровя по интернет, но никога не обявявам консултантите в неграмотност, защото човек не може да знае всичко. Когато съм готов с избора си и зная какво точно търся отивам и го купувам без да обръщам внимание на препоръки, хвалби или цена. Просто съм се убедил, че избора ми е правилен, но всичко това е подплатено с информация и сметки, които подчертават правилността на избора ми.
Re: проблеми на работното място
Публикувано: 18 дек 2008, 10:15
от isoiso
cenzor написа:isoiso написа:Клиент-а се пише с главно "К" като "К"атил >:D<:

С такова интелигентно "отношение" нищо чудно, че сферата на услугите и търговията ни е на такова първобитно ниво..
Джъст ъ джоук - смей се сега не се зъби

нали знаеш с клиента олуейз учтиво майнЪтЪ после
