като нямаме какво да правим в сервиза...
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
като нямаме какво да правим в сервиза...
се занимаваме с глупости.
слагаме турбокомпресори на умрели бракми..
Това е ситроен ксара 1.4 с турбо от бе ем ве 2500 кубика..
Вече ситроенчето къса всякакви 2000 и на горе..
малуумна работа...
http://i.data.bg/08/06/06/990684_orig.jpg
http://i.data.bg/08/06/06/990682_orig.jpg
http://i.data.bg/08/06/06/990681_orig.jpg


Това е ситроен ксара 1.4 с турбо от бе ем ве 2500 кубика..
Вече ситроенчето къса всякакви 2000 и на горе..



малуумна работа...
http://i.data.bg/08/06/06/990684_orig.jpg
http://i.data.bg/08/06/06/990682_orig.jpg
http://i.data.bg/08/06/06/990681_orig.jpg
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
ихаааааааа >:D<:
mrdds написа:Мисля,че за този датчик става въпрос...според мен това е датчика за управление на колата
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
traqn_savov написа:се занимаваме с глупости.![]()
слагаме турбокомпресори на умрели бракми..
Това е ситроен ксара 1.4 с турбо от бе ем ве 2500 кубика..
Вече ситроенчето къса всякакви 2000 и на горе..![]()
![]()
![]()
малуумна работа...
http://i.data.bg/08/06/06/990684_orig.jpg
http://i.data.bg/08/06/06/990682_orig.jpg
http://i.data.bg/08/06/06/990681_orig.jpg


- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Ще епо забавно ка с двигател от сиера 2000 кубика косуард, със турбо, и да я кара блондинка..
Ех мечти..
Ех мечти..

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Някакви промени по КММ и буталната група направихте ли
Автомобилен ретро клуб Shark
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Компресията е стандартна за сега, турбонадува е 0.9 което е страшно много, трябва или да се намали компресията, или надува, че вече става опасно..
предполагам ще предприемем евтиният вариантс намалянето на надува, защото с вдлъбнати бутала ще излезе скъпо, но пък ще стане свинщина за цикъл ще обработва по голям кубик гориво въздушна смес...
Знам аз как се прави но парите.... са убиец на мечтите.

предполагам ще предприемем евтиният вариантс намалянето на надува, защото с вдлъбнати бутала ще излезе скъпо, но пък ще стане свинщина за цикъл ще обработва по голям кубик гориво въздушна смес...
Знам аз как се прави но парите.... са убиец на мечтите.


Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Пиши после как се държат основните лагери, защото те най много ме притесняват
Автомобилен ретро клуб Shark
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
държат се още, по някаква магия...
Защото това е простотия пълна на заводски 1.4 да сложиш турбина от 2500
Защото това е простотия пълна на заводски 1.4 да сложиш турбина от 2500

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Пак са някакви разумни граниници горе долу. Аз си взех турбина от ГАЗ ама още нямам смелост да я сложа.
Автомобилен ретро клуб Shark
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Sasho85 написа:Пак са някакви разумни граниници горе долу. Аз си взех турбина от ГАЗ ама още нямам смелост да я сложа.
Ако не намалиш степента на згъстяване, почти няма смисъл, двигателя ще гръмне, като турбината го наблъска с въздух става лошо..
Степента на сгъстяванете "това е компресионо съодношение между обема на цилиндъра и обема на камерата" трябва да е към 8-9..
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Знам какво е степен на сгъстяванеtraqn_savov написа:
Степента на сгъстяванете "това е компресионо съодношение между обема на цилиндъра и обема на камерата" трябва да е към 8-9..

Като се слага някакъв надув се увеличават съответно и тези сили и температурата на изгаряне на гориво-въздушната смес. От тук идва и другият проблем-температурното разширение на буталото.
Автомобилен ретро клуб Shark
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
знам че знаеш, това е за хората който мерят степента на сгъстяване във атмосфери
им пояснявам какво е...
така сашо ако искаш наистина добре да си сложиш турбината....
Двигателя се сваля, правят се специални впръсквачки, да пръскат масло под буталата, ако се наложи яко охлаждане, се прави отделна маслена помпа, целта е буталата да не загряват повече от допустимото " има в нета как се слага точно на форд системата за охлаждане на буталата"..
слага се маслен радиатор, задължително, по голяма мощност, означава по голяма топлина за отвеждане, дори е хитро да минава първо през маслен радиатор, и после маслото да се подава за охлаждане на дъната на буталата..
маслото е специално, кастрол рейсинг, само от представителството на кастрол.
Намаля се компресионното одношение, атмосферните двигатели са със степен 10-11 че и на горе, да ама когато турбото наблъска става 30 това не е дизел все пак
И тук идват настройките, това е най сложното, повече въздух означава повече бензин, но инжекцията не е изчислена за надуване, за това се променят датчици и стойности..
да кажем че това долу горе е на любителско ниво...
На професионално ниво, се сменят компютри, разпределителни валове, титаниеви мотовилки и тем подобни...

така сашо ако искаш наистина добре да си сложиш турбината....
Двигателя се сваля, правят се специални впръсквачки, да пръскат масло под буталата, ако се наложи яко охлаждане, се прави отделна маслена помпа, целта е буталата да не загряват повече от допустимото " има в нета как се слага точно на форд системата за охлаждане на буталата"..
слага се маслен радиатор, задължително, по голяма мощност, означава по голяма топлина за отвеждане, дори е хитро да минава първо през маслен радиатор, и после маслото да се подава за охлаждане на дъната на буталата..
маслото е специално, кастрол рейсинг, само от представителството на кастрол.
Намаля се компресионното одношение, атмосферните двигатели са със степен 10-11 че и на горе, да ама когато турбото наблъска става 30 това не е дизел все пак


И тук идват настройките, това е най сложното, повече въздух означава повече бензин, но инжекцията не е изчислена за надуване, за това се променят датчици и стойности..
да кажем че това долу горе е на любителско ниво...
На професионално ниво, се сменят компютри, разпределителни валове, титаниеви мотовилки и тем подобни...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
При мен си мисля, че ще стане по лесно с осигуряването на нужното количество гориво. Инжекционната с-ма е К-Jetronic и при нея няма датчици и компютър. Бензиновата помпа има дебит 200-220 л час и дава нялягане 5,5бар. Трябва само да сменя разпределителен вал и да си поиграя малко с регулатора на налягането
Автомобилен ретро клуб Shark
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Дано точно това което смяташ за преимущество да не се окаже препъни камъка. Тъй като е механично всичко е фиксирано. Единствено ще можеш да варираш с налягането на горивото и може би с дебитомера но там нещата са доста прецизни.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
На професионално ниво, компютрите могат да се обучават, но е скъпо..
На любителско ниво, е бутане на датчиците, от който зависи горивовъздушната смес.
На любителско ниво, е бутане на датчиците, от който зависи горивовъздушната смес.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Нали и аз това казвам. Дюзите на KE i К-Jetronic не се управляват от нищо. Те впръскват горивото непрекъснато с някакъв дебит. Ако се увеличи налягането ще се увеличи съответно и този дебит. Това вече трябва да се пресметне.HACKO написа: Единствено ще можеш да варираш с налягането на горивото
Автомобилен ретро клуб Shark
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Не бързайте да се радвате, там не е така просто..
характеристиката на турбото не е линейна, тоест...
турбото се върти постоянно, но почва да блъска при някакви обороти на двигателя, да кажем при 3000 обм.
до тогава файда няма, тоест порцията на горивото не трябва да е голяма..
по скоро трябва нещо като компенсатор който да мери налягането в смукателният колектор, и да увеличава налягането на впръскване..
в противен случай колата ти ще се дави докато турбото се развърта...
Сложно е общо взето..
изисква изчисления, интерполация на различните режими..
При толкова обороти, от каква порция гориво се нуждае, за да е коефицента ламда рамен на 1 "мощностна смес"
не е проста работа.
характеристиката на турбото не е линейна, тоест...
турбото се върти постоянно, но почва да блъска при някакви обороти на двигателя, да кажем при 3000 обм.
до тогава файда няма, тоест порцията на горивото не трябва да е голяма..
по скоро трябва нещо като компенсатор който да мери налягането в смукателният колектор, и да увеличава налягането на впръскване..
в противен случай колата ти ще се дави докато турбото се развърта...
Сложно е общо взето..
изисква изчисления, интерполация на различните режими..
При толкова обороти, от каква порция гориво се нуждае, за да е коефицента ламда рамен на 1 "мощностна смес"
не е проста работа.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Имаш ли идея какъв е дебита на допълнителната дюза за първоначалното пускане на ДВГ.
Автомобилен ретро клуб Shark
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Да може да пробваш това което си намислил, да вкючваш дюзата за обогатяване при студен старт, за да обогатява сместа..
Лошото е че ако коефицента не е 1 на сместа, и във двата случая има загуба на мощност.
Лошото е че ако коефицента не е 1 на сместа, и във двата случая има загуба на мощност.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: като нямаме какво да правим в сервиза...
Коефицента не трябва да е 1, а 0,85 за най-голяма мощност. Но трябва да видя колко още гориво може да влезе през допълнителната дюза
Автомобилен ретро клуб Shark
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта