Ford Focus 1.8 TDDI
- shmitc
- потребител
- Мнения: 368
- Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ford Focus 1.8 TDDI
Здравейте,колеги! Решил съм да си купя Фокус и съм се спрял на дизел. Ако може да споделите мнение за автомобила като двигател,возия,плюсове и минуси?


Être soi-même, il ya assez d'autres personnes
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.8 TDDI
Здравей, ей загуби се нанякъде и отдавна не си писал из форума
.
Един колега наскоро ме пита за Фокус с такъв мотор, ще споделя какво му писах...
. Сега ти пиша, понеже бях извън града 2-3 дни.
Какво да ти кажа, моя го карам вече 3 години минал съм към 60000км, за сега не съм имал кое знае какви ядове с него.
Смених ремък ангренажен с ролката в МП за около 300лв. с труда и частите, там е най-добре за това понежe дават гаранция, мисля чe една година беше. Малко е, но все пак е нещо.
Ако не си ги сменил, сменяй да не стане беля.
Смени си пистовия ремък, ако ти препоръчат в сервиза че е за смяна. Ако пистовия ремък го правиш другаде, не в МП си търси ремък на Continental /ContiTech/, понеже има на гърба си едни пъпчици, които придават допълнително сцепление.
Пистовия ремък минава през 6 или 7 неща /водна помпа, генератор, климатик, хидравлика, две паразитни ролки и една обтяжна/ и всичко това му създава огромен товар и с гърба си върти водната помпа, понеже няма място от страната на пистите. И ако не е такъв или друг с пъпки отзад и свири изключително неприятно като е студена колата. Като загреее остава едно лекичко цирикане, абе кофти работа.
Споделям това от опит, понеже аз и още един колега с такъв Фокус имахме еднакви проблеми.
Въпросната обтяжна ролка на пистовия ремък, също може да се разсвири, не я подменяй в МП, защото ще те съдерат около 380лв. за нея, понеже тя е с едно рамо и пружина която я притиска към ремъка и така става обтягането на ремъка. Не можело да сменят по отделно казват там разбирковците
. Може в други сервизи я сменят и струва към 60-80лв. мисля че беше.
Казвам на какво да обърнеш внимание, а не да те плаша, че всичко това е за смяна
.
Гори задоволително за вървежа си, на мен ми прави около 5,2л. - 5,5л. на 100км извънградско с климатик, 2-3 души и пълен багажник с багаж. Над 10 пъти съм го засичал и се движи в тея граници. Това естествено при постигане на 80 до 100км/ч. средна скорост за пробега които съм засичал, кето не е малка скорост като цяло!
Градско отива към 6,5-7л./100км като е топло, а зимата 8-9л./100км, та чак до 10л./100км съм я докарвал при каране на къси разтояния и с много газ.
Возията е добра, окачването е здраво и то много, за тея 60000км дето съм минал и още 50000км преди това само в БГ /знам колата преди да я купя, понеже беше на мой познат/, съм сменил 2 пъти биалетки и два лагера на главините, един отпред и един отзад.
Смених също и една полуоска, заради вътрешното каре понеже имаше едно тресене за което съм споменавал из форума.
Масло вече 3-ти път слагам Ford Formula 5W-30 или 40, не го гори, а и не е скъпо, около 70лв е 5л. Преди това слагах 10W-40, но видях че и дават по каталозите пълна синтетика и не съжалявам.
Двигатела е добър, върви добре за мощността си и колата е доста пъргава. Малко е по-шумен мотора от Common Rail-a, но се свиква
. Слагай хубаво масло и му се наслаждавай.
На мен ми остана да сменя само антифриза и маслото в скоростната кутия, хидравличната течност я смених, спирачната също, просто така за профилактика.
Друго не знам какво да ти кажа, потърси с търсачката има доста теми за TDdi, и доста мои мнения. Има какво да научиш, не е капризна кола ако се поддържа добре и с качествени части. В раздел софтуеър има техническа литература и програми, които могат да ти бъдат от полза.
Поздрави и ако има нещо конкретно питай, с удоволствие ще споделям това което съм научил за Фокусника

Един колега наскоро ме пита за Фокус с такъв мотор, ще споделя какво му писах...
Здравей, да си го караш със здраве и да не ти създава ядовеjoro.1986 написа:здравей колега.поздрави за добрия автомобил.скоро си купих същият като твоя фокус - 1.8 тдди 90к.с. 2000г. и ме интересува всичко което би могло да ми баде полезно,т.т слаби места,добри черти,особенности и най вече разход!!!незнам нищто понеже разбери ме-това ми е първият ФОРД и още повече първият дизел.Ще съм ти много благодарен ако ми помогнеш с малко информация..поздрави колега,благодаря ти предварително

Какво да ти кажа, моя го карам вече 3 години минал съм към 60000км, за сега не съм имал кое знае какви ядове с него.
Смених ремък ангренажен с ролката в МП за около 300лв. с труда и частите, там е най-добре за това понежe дават гаранция, мисля чe една година беше. Малко е, но все пак е нещо.
Ако не си ги сменил, сменяй да не стане беля.
Смени си пистовия ремък, ако ти препоръчат в сервиза че е за смяна. Ако пистовия ремък го правиш другаде, не в МП си търси ремък на Continental /ContiTech/, понеже има на гърба си едни пъпчици, които придават допълнително сцепление.
Пистовия ремък минава през 6 или 7 неща /водна помпа, генератор, климатик, хидравлика, две паразитни ролки и една обтяжна/ и всичко това му създава огромен товар и с гърба си върти водната помпа, понеже няма място от страната на пистите. И ако не е такъв или друг с пъпки отзад и свири изключително неприятно като е студена колата. Като загреее остава едно лекичко цирикане, абе кофти работа.
Споделям това от опит, понеже аз и още един колега с такъв Фокус имахме еднакви проблеми.
Въпросната обтяжна ролка на пистовия ремък, също може да се разсвири, не я подменяй в МП, защото ще те съдерат около 380лв. за нея, понеже тя е с едно рамо и пружина която я притиска към ремъка и така става обтягането на ремъка. Не можело да сменят по отделно казват там разбирковците

Казвам на какво да обърнеш внимание, а не да те плаша, че всичко това е за смяна

Гори задоволително за вървежа си, на мен ми прави около 5,2л. - 5,5л. на 100км извънградско с климатик, 2-3 души и пълен багажник с багаж. Над 10 пъти съм го засичал и се движи в тея граници. Това естествено при постигане на 80 до 100км/ч. средна скорост за пробега които съм засичал, кето не е малка скорост като цяло!
Градско отива към 6,5-7л./100км като е топло, а зимата 8-9л./100км, та чак до 10л./100км съм я докарвал при каране на къси разтояния и с много газ.
Возията е добра, окачването е здраво и то много, за тея 60000км дето съм минал и още 50000км преди това само в БГ /знам колата преди да я купя, понеже беше на мой познат/, съм сменил 2 пъти биалетки и два лагера на главините, един отпред и един отзад.
Смених също и една полуоска, заради вътрешното каре понеже имаше едно тресене за което съм споменавал из форума.
Масло вече 3-ти път слагам Ford Formula 5W-30 или 40, не го гори, а и не е скъпо, около 70лв е 5л. Преди това слагах 10W-40, но видях че и дават по каталозите пълна синтетика и не съжалявам.
Двигатела е добър, върви добре за мощността си и колата е доста пъргава. Малко е по-шумен мотора от Common Rail-a, но се свиква

На мен ми остана да сменя само антифриза и маслото в скоростната кутия, хидравличната течност я смених, спирачната също, просто така за профилактика.
Друго не знам какво да ти кажа, потърси с търсачката има доста теми за TDdi, и доста мои мнения. Има какво да научиш, не е капризна кола ако се поддържа добре и с качествени части. В раздел софтуеър има техническа литература и програми, които могат да ти бъдат от полза.
Поздрави и ако има нещо конкретно питай, с удоволствие ще споделям това което съм научил за Фокусника

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта