Некадърените майстори.

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Некадърените майстори.

Мнение от nicko » 16 май 2008, 17:07

Искам да пиша за премеждията които преживях тези дни из родните сервизи и как открих сам проблема. От няколко дена колата като е паля на студено и веднага гасне. Като позагрее не гасне, но оборотите ту падат ту се увеличават. Това на бензин. На газ пали, оборотите са същите. Вчера пък видях, че парното духа само откъм предния прозорец. Ходих в четири специализирани сервиза на диагностика. Едни казват, че е компютъра други да е оставя за ден два да прегледат електрониката. А за парното пък вдигат рамене и кво ли не ръсят. Не знам какво ме накара днес да вдигна капака и да направя оглед. И както си гледам и виждам едно маркучле изкокнало вкарвам го паля и о небеса всичко е ок. И парното си духа и всичко си е 6. На снимката съм заградил въпросните маркучи. Утре ще ходя във всички сервизи да кажа на майсторите да си сменят професиите.
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от traqn_savov » 16 май 2008, 18:01

Кранчето се управлява вакумно :)

както и на някой аудита, ауди 80 яйце..

и ти смуче въздух, и ти бърка оборотите, какво толкова страно има..
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от cenzor » 16 май 2008, 19:01

traqn_savov написа:
и ти смуче въздух, и ти бърка оборотите, какво толкова страно има..
Странно е , че има хора , които си мислят, че са майстори. Че и сервизи са отворили дори. ... :evil:
И накрая човекът сам си е диагностицирал проблема, че и си го е отстранил.
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от Edinuser » 16 май 2008, 20:46

И се потвърждава това дето съм писал в други теми - като не могат да открият проблема наш'те пишман "майстори" обвиняват компютъра и електрониката...и псуват марката ФОРД.

Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от vaskoneti » 16 май 2008, 21:09

Edinuser написа:И се потвърждава това дето съм писал в други теми - като не могат да открият проблема наш'те пишман "майстори" обвиняват компютъра и електрониката...и псуват марката ФОРД.
Напълно съм съгласен с Вас колега, като отида някъде уж "МАЙСТОРА" щот незнам как му е името, и като ми каже " ТО ТУЙ ФОРД ВА, ТО ТЪЙ СИ ПРАЙ " и направо ми иде да извадя манивелата от багажника ( бъркам се още от старата Жигулка), и да го залопам у простата глава !!!!! :D
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от Атанас » 16 май 2008, 21:14

vaskoneti написа:
Напълно съм съгласен с Вас колега, като отида някъде уж "МАЙСТОРА" щот незнам как му е името, и като ми каже " ТО ТУЙ ФОРД ВА, ТО ТЪЙ СИ ПРАЙ " и направо ми иде да извадя манивелата от багажника ( бъркам се още от старата Жигулка), и да го залопам у простата глава !!!!! :D
Пробвай с крика :D:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от ewgeny » 16 май 2008, 22:46

Е, стига така. Има и кадърни. Проблема, е че човек винаги започва от най-сложното, пък то кво...
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от nicko » 17 май 2008, 09:55

Да и ако бяха започнали едни ремонти щях да платя половината кола. Като си помисля само и изтръпвам. Днес отивам да се юркам с големите майстори да видим какво ще кажат.
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от nikolovvd » 17 май 2008, 10:32

За да няма подобни проблеми ходете при майстори, които карат Форд, а най-добре като вашия модел!
Така правя аз. В сервиза, в който започнах да ходя преди 7 години имаше човек със Скорпио. Така научих доста неща и не съм имал проблеми от типа "казис".

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от Sasho85 » 17 май 2008, 15:18

nikolovvd написа:За да няма подобни проблеми ходете при майстори, които карат Форд, а най-добре като вашия модел!
Така правя аз. В сервиза, в който започнах да ходя преди 7 години имаше човек със Скорпио. Така научих доста неща и не съм имал проблеми от типа "казис".
Някой да знае майстор от Варна да кара Форд и да не работи в Мото-Пфое. :roll:
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от traqn_savov » 17 май 2008, 17:58

аз карам форд ама е фиеста сори. _friends_ :P :P :cry:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от madboy » 17 май 2008, 22:47

traqn_savov написа:аз карам форд ама е фиеста сори. _friends_ :P :P :cry:
Ае, колегата пита за майстор бре!

:D:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от traqn_savov » 18 май 2008, 07:02

а аз да не правя баници уе. *banned* :-/:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от mrdds » 18 май 2008, 10:02

" Майстора: Да те ева в мондеото!
Мондеото:Да те ева в майстора!"

За съжаление мондото с тези вакумни маркучи къде ли не често прави тези мизерий,които са трудно откриваеми от "майсторите",защото като чуят за оборотите и веднага почват почистване на дебитомери,ламбди,моторчета за празен ход,температурни датчици и един куп други модули.
А всъщност тези маркучи са вкарани без абсолютно никаква скоба и често излизат .

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от Sasho85 » 18 май 2008, 22:18

traqn_savov написа:аз карам форд ама е фиеста сори. _friends_ :P :P :cry:
Трябжа ми диагностик и по възмойност да ходи по домовете. Ще го взема от където трябва, прави диагностиката, плащам и го връщам
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Некадърените майстори.

Мнение от venom4o » 21 май 2008, 08:49

Аз заради масторите правих и основен ремонт а можех да не правя ..Ама си го правих сам.. Сменя ми разпр. вал един "майстор" (вала имаше износване 2-3 десети на всички гърбици което не е фатално и с 1 реглаж можеше да се пренебрегне).. И На сиерата вала излиза само към купето - или трябва да извадиш мотора или трябва да махнеш главата.. ии махна главата.. сглоби го после .. платхме му ама не го беше довършил.. вика сам си направи центровката и и да е направих аз " Е как да я направя" ...Както и да е направх я да работи ама стана ЯКО зле колата.. изгуби всякакъв вид мощност... И така отидах при втория си и майстор който просто досега никога не ме е разочаровал с уменията си.. Чу я как работи изфорсира я (брех тя сиерата и в 8000 можела да влиза на бензин) и каза.. или по запалителната система нещо има оберъкано.. или клапаните не са ти в ред.. Провери всичко е точно .. премери компресия 4-5 . 5 . 6 и 8 ии на мен ми се ревеше вече.. свалихме главата..от 8 клапана 7 не затварят добре като напълнихме камерите 7 клапана течаха ама ЯКО..занесоха я за напасване и шлайф и всичко точно.. Е да де ама ризите жестоко надрани.. и с огромен ръб.. и майстора ме пита.. ще я караш ли или да я затваряме така.. ии реших ,че ще я правим..Закара буталата и блока (разкостен) във шлайф базата в Орландовци при няква си Таня.. направиха ми нови ризи със луфт на разработен мотор по буталата и го събрах наново мотора.. стана друго нещо.. И просто стига да не е за електроника нещо или за регражи за друго не мисля да ходя в сервиз.. Мисля ,че що годе се справям...

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта