Некадърените майстори.
- nicko
- потребител
- Мнения: 285
- Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
- Местоположение: Майна
- Status: Извън линия
Некадърените майстори.
Искам да пиша за премеждията които преживях тези дни из родните сервизи и как открих сам проблема. От няколко дена колата като е паля на студено и веднага гасне. Като позагрее не гасне, но оборотите ту падат ту се увеличават. Това на бензин. На газ пали, оборотите са същите. Вчера пък видях, че парното духа само откъм предния прозорец. Ходих в четири специализирани сервиза на диагностика. Едни казват, че е компютъра други да е оставя за ден два да прегледат електрониката. А за парното пък вдигат рамене и кво ли не ръсят. Не знам какво ме накара днес да вдигна капака и да направя оглед. И както си гледам и виждам едно маркучле изкокнало вкарвам го паля и о небеса всичко е ок. И парното си духа и всичко си е 6. На снимката съм заградил въпросните маркучи. Утре ще ходя във всички сервизи да кажа на майсторите да си сменят професиите.





- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
Кранчето се управлява вакумно 
както и на някой аудита, ауди 80 яйце..
и ти смуче въздух, и ти бърка оборотите, какво толкова страно има..

както и на някой аудита, ауди 80 яйце..
и ти смуче въздух, и ти бърка оборотите, какво толкова страно има..
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
Странно е , че има хора , които си мислят, че са майстори. Че и сервизи са отворили дори. ...traqn_savov написа:
и ти смуче въздух, и ти бърка оборотите, какво толкова страно има..

И накрая човекът сам си е диагностицирал проблема, че и си го е отстранил.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
И се потвърждава това дето съм писал в други теми - като не могат да открият проблема наш'те пишман "майстори" обвиняват компютъра и електрониката...и псуват марката ФОРД.
- vaskoneti
- потребител
- Мнения: 499
- Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г. - Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
Напълно съм съгласен с Вас колега, като отида някъде уж "МАЙСТОРА" щот незнам как му е името, и като ми каже " ТО ТУЙ ФОРД ВА, ТО ТЪЙ СИ ПРАЙ " и направо ми иде да извадя манивелата от багажника ( бъркам се още от старата Жигулка), и да го залопам у простата глава !!!!!Edinuser написа:И се потвърждава това дето съм писал в други теми - като не могат да открият проблема наш'те пишман "майстори" обвиняват компютъра и електрониката...и псуват марката ФОРД.

With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
Пробвай с крикаvaskoneti написа:
Напълно съм съгласен с Вас колега, като отида някъде уж "МАЙСТОРА" щот незнам как му е името, и като ми каже " ТО ТУЙ ФОРД ВА, ТО ТЪЙ СИ ПРАЙ " и направо ми иде да извадя манивелата от багажника ( бъркам се още от старата Жигулка), и да го залопам у простата глава !!!!!

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
Е, стига така. Има и кадърни. Проблема, е че човек винаги започва от най-сложното, пък то кво...
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- nicko
- потребител
- Мнения: 285
- Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
- Местоположение: Майна
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
Да и ако бяха започнали едни ремонти щях да платя половината кола. Като си помисля само и изтръпвам. Днес отивам да се юркам с големите майстори да видим какво ще кажат.



- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
За да няма подобни проблеми ходете при майстори, които карат Форд, а най-добре като вашия модел!
Така правя аз. В сервиза, в който започнах да ходя преди 7 години имаше човек със Скорпио. Така научих доста неща и не съм имал проблеми от типа "казис".
Така правя аз. В сервиза, в който започнах да ходя преди 7 години имаше човек със Скорпио. Така научих доста неща и не съм имал проблеми от типа "казис".
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
Някой да знае майстор от Варна да кара Форд и да не работи в Мото-Пфое.nikolovvd написа:За да няма подобни проблеми ходете при майстори, които карат Форд, а най-добре като вашия модел!
Така правя аз. В сервиза, в който започнах да ходя преди 7 години имаше човек със Скорпио. Така научих доста неща и не съм имал проблеми от типа "казис".

Автомобилен ретро клуб Shark
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
аз карам форд ама е фиеста сори.





Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
Ае, колегата пита за майстор бре!traqn_savov написа:аз карам форд ама е фиеста сори.![]()
![]()
![]()


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
а аз да не правя баници уе.



Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
" Майстора: Да те ева в мондеото!
Мондеото:Да те ева в майстора!"
За съжаление мондото с тези вакумни маркучи къде ли не често прави тези мизерий,които са трудно откриваеми от "майсторите",защото като чуят за оборотите и веднага почват почистване на дебитомери,ламбди,моторчета за празен ход,температурни датчици и един куп други модули.
А всъщност тези маркучи са вкарани без абсолютно никаква скоба и често излизат .
Мондеото:Да те ева в майстора!"
За съжаление мондото с тези вакумни маркучи къде ли не често прави тези мизерий,които са трудно откриваеми от "майсторите",защото като чуят за оборотите и веднага почват почистване на дебитомери,ламбди,моторчета за празен ход,температурни датчици и един куп други модули.
А всъщност тези маркучи са вкарани без абсолютно никаква скоба и често излизат .
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
Трябжа ми диагностик и по възмойност да ходи по домовете. Ще го взема от където трябва, прави диагностиката, плащам и го връщамtraqn_savov написа:аз карам форд ама е фиеста сори.![]()
![]()
![]()
Автомобилен ретро клуб Shark
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Некадърените майстори.
Аз заради масторите правих и основен ремонт а можех да не правя ..Ама си го правих сам.. Сменя ми разпр. вал един "майстор" (вала имаше износване 2-3 десети на всички гърбици което не е фатално и с 1 реглаж можеше да се пренебрегне).. И На сиерата вала излиза само към купето - или трябва да извадиш мотора или трябва да махнеш главата.. ии махна главата.. сглоби го после .. платхме му ама не го беше довършил.. вика сам си направи центровката и и да е направих аз " Е как да я направя" ...Както и да е направх я да работи ама стана ЯКО зле колата.. изгуби всякакъв вид мощност... И така отидах при втория си и майстор който просто досега никога не ме е разочаровал с уменията си.. Чу я как работи изфорсира я (брех тя сиерата и в 8000 можела да влиза на бензин) и каза.. или по запалителната система нещо има оберъкано.. или клапаните не са ти в ред.. Провери всичко е точно .. премери компресия 4-5 . 5 . 6 и 8 ии на мен ми се ревеше вече.. свалихме главата..от 8 клапана 7 не затварят добре като напълнихме камерите 7 клапана течаха ама ЯКО..занесоха я за напасване и шлайф и всичко точно.. Е да де ама ризите жестоко надрани.. и с огромен ръб.. и майстора ме пита.. ще я караш ли или да я затваряме така.. ии реших ,че ще я правим..Закара буталата и блока (разкостен) във шлайф базата в Орландовци при няква си Таня.. направиха ми нови ризи със луфт на разработен мотор по буталата и го събрах наново мотора.. стана друго нещо.. И просто стига да не е за електроника нещо или за регражи за друго не мисля да ходя в сервиз.. Мисля ,че що годе се справям...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта