Помогнете да се преборя със заводския ми касетофон
- FoCuSsS2000
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
- Местоположение: пресвета София
- Status: Извън линия
Помогнете да се преборя със заводския ми касетофон
Здравейте колеги,нов съм във форума,преди около 1 месец станах официално член на форд сектата.Купик си фокусче 2000 кубика 16винтила и сега лека полека си го правя по мой вкус.след по-серозните неща(смяна на всички ремъци,ролки,масла,филтри и лек ремонт по ходовата част) искам да си сменя касетофона.моя е оригиналния за модела рдс500 мисля че се води.та аз искам да си сложа пак оригинален но с диск(мисля че модела е рдс 600).но тук идва проблема ми,нямам тези щтипки с които се сваля касетофона от таблото.питането ми е ,има ли някакъв начин да го сваля с няква самоделка или трябва да си копувам такива оригинални щипки.ако някои има такива и има възможност да ми ослужи с тях ще съм много благодарен,естествено ще почерпя.не е задължително да ми го дава за няколко дни,просто се разбираме с пичагата,отивам до тях,изваждам касетофона пред него и му ги връщам,след това отиваме да пием по бира
и те тва ми е мисълта.дано някой откликне 


Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Взимаш два електрода за електрожен, очукваш ги и огъваш теловете като U, така че да могат да влезнат в дупките. Или два тела с подходящ диаметър ~3мм. Вкарваш навътре, ще усетиш съпротивление от пружините. След това ги използваш като лост, за да прибереш контрите навътре, т.е теловете ги разтваряш на страни от касетофона и дърпаш навън. Успех.
- FoCuSsS2000
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
- Местоположение: пресвета София
- Status: Извън линия
благодаря за бързите отговори колеги.това се казва съпричстност 10х още веднъж.след малко слизам пред блока да пробвам.ще пиша ако успея.
а имам още едно въпросче,имате ли представа къде може да е проблема-не ми работи управлението на касетофона от волана

а имам още едно въпросче,имате ли представа къде може да е проблема-не ми работи управлението на касетофона от волана


Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
четири саdebug написа:Това управление е само с две жички. Дистанционното на волана се сваля като натиснеш с тънка отверка в дупчицата отзад - трябва да щракне контрата и да излезне (има пружина). На касетофона е на средния конектор (тоя с трите жици). Виж дали са закачени, дали не е прекъсната някоя от жичките.

- FoCuSsS2000
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
- Местоположение: пресвета София
- Status: Извън линия
колеги,свалих касетофона,обаче
от таблото излизат 3 букси ,а на самия касетофон има 3 куплонга самоче тоя средния е по-малък,демек няма място къде да се закачи третата букса и средното място за зака4ане седи празно.аз си мисля друго ,дали пък не са ми подменили касетофона с някои по стар модел който дане потдържа опцията -управление от волана
третата букса има само 3 жички,другите 2 са с повече кабеляци по тях и аз си мисля че точно тази с 3те жички е въпросната за управлението,но няма къде да я закача
от таблото излизат 3 букси ,а на самия касетофон има 3 куплонга самоче тоя средния е по-малък,демек няма място къде да се закачи третата букса и средното място за зака4ане седи празно.аз си мисля друго ,дали пък не са ми подменили касетофона с някои по стар модел който дане потдържа опцията -управление от волана

третата букса има само 3 жички,другите 2 са с повече кабеляци по тях и аз си мисля че точно тази с 3те жички е въпросната за управлението,но няма къде да я закача
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.
- FoCuSsS2000
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
- Местоположение: пресвета София
- Status: Извън линия
а иначе джойстика за управлението ми е точно същия като на колегата "debug".колега(дебуг)ти има6 ли спомен как са ти буксите от зад на касетофона.мойте са сичко на сичко 4ри букси- 3 правоъгални една до друга в горния ляв ъгъл и 1 по в дясно която е малка и квадратна(незнам за какво е,няма нищо закачено на нея) и естествено изход за антената. А и така като гледам май неможе да се свърже усилвател
някой ако е свързвал усилвател на такъв касетофон нека ме светне как става плс

някой ако е свързвал усилвател на такъв касетофон нека ме светне как става плс
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.
- FoCuSsS2000
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
- Местоположение: пресвета София
- Status: Извън линия
- FoCuSsS2000
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
- Местоположение: пресвета София
- Status: Извън линия
мерси колеги,знаех си че тоя 4овек кадето ми докара колата ми е сменил касетофона.аз се осъмних щото тои кара форд ескорт и неговия беше с цд което веднега ми направи впечатление че моежеби,като е видял че на фокуса е по готин от неговия,веднега ги е разменил.но както и да е тва да ми е косура,ще си купа 1 еон6000 и сичко ще е ток.мерси още вендъж на всички които ми помогнаха
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
С оригиналния конектор ли беше? То можеш ли ги разбра колко модела 5000, 6000 и прочие има... Не знам защо ги правят различни, пък с един номерDTM написа:На моя Фокус беше точно такъв, усилването ставаше с копчета, а не с врътка. Дистанционното на волана работеше с всичките си функции.
Друг е въпроса, че оригинално си ми е бил EON 6000, CD-то което е.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта