Помогнете да се преборя със заводския ми касетофон

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
FoCuSsS2000
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
Местоположение: пресвета София
Status: Извън линия

Помогнете да се преборя със заводския ми касетофон

Мнение от FoCuSsS2000 » 20 яну 2008, 14:03

Здравейте колеги,нов съм във форума,преди около 1 месец станах официално член на форд сектата.Купик си фокусче 2000 кубика 16винтила и сега лека полека си го правя по мой вкус.след по-серозните неща(смяна на всички ремъци,ролки,масла,филтри и лек ремонт по ходовата част) искам да си сменя касетофона.моя е оригиналния за модела рдс500 мисля че се води.та аз искам да си сложа пак оригинален но с диск(мисля че модела е рдс 600).но тук идва проблема ми,нямам тези щтипки с които се сваля касетофона от таблото.питането ми е ,има ли някакъв начин да го сваля с няква самоделка или трябва да си копувам такива оригинални щипки.ако някои има такива и има възможност да ми ослужи с тях ще съм много благодарен,естествено ще почерпя.не е задължително да ми го дава за няколко дни,просто се разбираме с пичагата,отивам до тях,изваждам касетофона пред него и му ги връщам,след това отиваме да пием по бира :lol: и те тва ми е мисълта.дано някой откликне :roll:
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 20 яну 2008, 14:13

Взимаш два електрода за електрожен, очукваш ги и огъваш теловете като U, така че да могат да влезнат в дупките. Или два тела с подходящ диаметър ~3мм. Вкарваш навътре, ще усетиш съпротивление от пружините. След това ги използваш като лост, за да прибереш контрите навътре, т.е теловете ги разтваряш на страни от касетофона и дърпаш навън. Успех.
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 20 яну 2008, 14:20

Или с четири шиша за печене на месо, или с четири тънки отвертки. Импровизирай с нещо подобно.
Изображение

Потребителски аватар
FoCuSsS2000
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
Местоположение: пресвета София
Status: Извън линия

Мнение от FoCuSsS2000 » 20 яну 2008, 14:39

благодаря за бързите отговори колеги.това се казва съпричстност 10х още веднъж.след малко слизам пред блока да пробвам.ще пиша ако успея.
а имам още едно въпросче,имате ли представа къде може да е проблема-не ми работи управлението на касетофона от волана :( :roll:
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 20 яну 2008, 14:42

Това управление е само с две жички. Дистанционното на волана се сваля като натиснеш с тънка отверка в дупчицата отзад - трябва да щракне контрата и да излезне (има пружина). На касетофона е на средния конектор (тоя с трите жици). Виж дали са закачени, дали не е прекъсната някоя от жичките.
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
maxpoint
потребител
потребител
Мнения: 1265
Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от maxpoint » 20 яну 2008, 15:06

debug написа:Това управление е само с две жички. Дистанционното на волана се сваля като натиснеш с тънка отверка в дупчицата отзад - трябва да щракне контрата и да излезне (има пружина). На касетофона е на средния конектор (тоя с трите жици). Виж дали са закачени, дали не е прекъсната някоя от жичките.
четири са :D

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 20 яну 2008, 15:17

Сигурен ли си...


Изображение
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
FoCuSsS2000
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
Местоположение: пресвета София
Status: Извън линия

Мнение от FoCuSsS2000 » 20 яну 2008, 16:06

колеги,свалих касетофона,обаче
от таблото излизат 3 букси ,а на самия касетофон има 3 куплонга самоче тоя средния е по-малък,демек няма място къде да се закачи третата букса и средното място за зака4ане седи празно.аз си мисля друго ,дали пък не са ми подменили касетофона с някои по стар модел който дане потдържа опцията -управление от волана :?:
третата букса има само 3 жички,другите 2 са с повече кабеляци по тях и аз си мисля че точно тази с 3те жички е въпросната за управлението,но няма къде да я закача
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.

Потребителски аватар
FoCuSsS2000
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
Местоположение: пресвета София
Status: Извън линия

Мнение от FoCuSsS2000 » 20 яну 2008, 16:14

а иначе джойстика за управлението ми е точно същия като на колегата "debug".колега(дебуг)ти има6 ли спомен как са ти буксите от зад на касетофона.мойте са сичко на сичко 4ри букси- 3 правоъгални една до друга в горния ляв ъгъл и 1 по в дясно която е малка и квадратна(незнам за какво е,няма нищо закачено на нея) и естествено изход за антената. А и така като гледам май неможе да се свърже усилвател :(
някой ако е свързвал усилвател на такъв касетофон нека ме светне как става плс
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 20 яну 2008, 16:16

Изображение

Така трябва да изглеждат конекторите, за да можеш да вържеш оригиналното дистанционно на Фокуса... Това е снимка на EON 5000, EON 6000 - СД - изглежда по същия начин отзад. Средната от черните (най-малката) букса е за дистанционното. Зелената е за сд-чейнджър.

RDS 5000 EON

Изображение


RDS 6000 EON

Изображение
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
FoCuSsS2000
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
Местоположение: пресвета София
Status: Извън линия

Мнение от FoCuSsS2000 » 20 яну 2008, 16:25

братле,на моя също пише 5000 рдс ама има разлики с тоя който си снимал.тва за усилването не ми е врътка а са копчета(наляво-надясно) и от зад средната букса ми е по-малка *unknw*
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 20 яну 2008, 16:40

Значи е по-стария модел и не от Фокус... На Фокуса се монтира тоя модел с врътката. За това не ти работи и управлението от волана.
Изображение

Изображение

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 20 яну 2008, 16:43

На моя Фокус беше точно такъв, усилването ставаше с копчета, а не с врътка. Дистанционното на волана работеше с всичките си функции.
Друг е въпроса, че оригинално си ми е бил EON 6000, CD-то което е :wink: .

Потребителски аватар
FoCuSsS2000
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
Местоположение: пресвета София
Status: Извън линия

Мнение от FoCuSsS2000 » 20 яну 2008, 16:49

мерси колеги,знаех си че тоя 4овек кадето ми докара колата ми е сменил касетофона.аз се осъмних щото тои кара форд ескорт и неговия беше с цд което веднега ми направи впечатление че моежеби,като е видял че на фокуса е по готин от неговия,веднега ги е разменил.но както и да е тва да ми е косура,ще си купа 1 еон6000 и сичко ще е ток.мерси още вендъж на всички които ми помогнаха
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 20 яну 2008, 16:56

DTM написа:На моя Фокус беше точно такъв, усилването ставаше с копчета, а не с врътка. Дистанционното на волана работеше с всичките си функции.
Друг е въпроса, че оригинално си ми е бил EON 6000, CD-то което е :wink: .
С оригиналния конектор ли беше? То можеш ли ги разбра колко модела 5000, 6000 и прочие има... Не знам защо ги правят различни, пък с един номер :roll:
Изображение

Изображение

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта