Страница 1 от 1

Разяснете

Публикувано: 23 дек 2007, 00:14
от Aicken
http://www.ford.com/vehicles/vehicle-showroom" onclick="window.open(this.href);return false;


значи изберете форд мустанг 2008

http://www.ford.com/vehicles/vehicle-sh ... coupe-2008" onclick="window.open(this.href);return false;


това е модел 2008 а се продава с '300hp 4.6L OHC 3V V8 Engine:'

мисълта ми е защо модел 2008 е с такъв двигател ОХЦ не е ли остаряла технология и т.н. и защо на всичкото отгоре е с 4 скорости :shock: :shock: спортна кола с 4 скорости... ясно че в Америка е друго ама... разяснете малко...


А и защо проклетия мустанг струва само 19 бона чисто нов :shock:

Публикувано: 23 дек 2007, 00:57
от madboy
In the long tradition of muscular Ford Mustang V8s, the 4.6L SOHC V8 engine under the bold hood of the Mustang GT features free-breathing 3 valves-per-cylinder and advanced variable cam timing. It cranks out 300 wild horses and 320 lbs.-ft. of raw low-end torque for awesome acceleration from a standing start. Go with the slick standard 5-speed stick or available 5-speed automatic.
?????
То още май не е въведена нова технология при двигателите!? Всички нови автомобили на различните марки използват двигатели SOHC и DOHC. Иначе, че е остаряла технология така е- четиритактовия двигател е изобреретен през 1877 г.
:wink:

Аз не видях къде пише, че е с четиристепенна скоростна кутия...

Публикувано: 23 дек 2007, 08:44
от jordj
Почвам едно по едно.
Бедните американци нямат пари и затова колите ( а и други неща )само при тях са по-евтини.
Карат такива мощни коли защото Галон
имперски галон (imperial gallon), равен точно на 4,546 09 литра;
американски галон за течности (liquid U.S. gallon), равен на 3,785 411 784 литра.

гориво при тях е около долар.

Публикувано: 23 дек 2007, 11:33
от chains
В америка като цяло използват големи по обем двг и затова не е необходимо да са свръх технологични за да се постигне добър перформънс!

Основен важен момент, е че трябва да се има в предвид съотношението конски сили от литър работен обем - колкото са повече конете от литър, толкова е по-голямо износването - за да конструира двг. има нужда от скъпи и високотехнологични сплави и за да работи нормално се нуждае от скъп високо октанов бензин; като за жалост това, че се вдигат конете не значи, че двг. става реално по-мощен! Факт е че броя на конските сили расте, обаче расте в диапазона на високите обороти 4000 и нагоре, а ние в ежедневието караме на ниски обороти около 2000 /все пак всеки си прави сметка за разхода/ и реално за да ичаш добър перформънс трябва да държиш колата в обороти. Основната единица за реална мощност - "въртящия момент" остава ниска, тя е пряко свързана с работния обем /пример Волво 340 1.4 е 70к.с. и 116Нм. докато Опел Тигра 1.4 е 90к.с. и 125Нм - тоест въртящия момент не е нарастнал порпорционално/.

Докато американците залагат на класическите и изпитани във времето технологии - те изпозват големи по обем мотори, но много разтоварени, така те получават голям въртящ момент на ниски обороти при малко конски сили на литър. Така конструирания двг. е евтин за производство, защото не се налага да се използват скъпи сплави, няма чак толкова много електроника и за правилната му работа няма нужда от високо октанов бензин! Тук износването е ниско и двг. безпроблемно изкарват значителен преход /в щатите разстоянията са огромни и колите за нула време навъртат огромен километраж/. Друг основен факт, е че по-големия мотор всъщност е по-икономичен от по-малкия и е по-рентабилен /вектра 1.6 с четири човека до Варна дава по-висок разход от Вектра 2.0 със същото натоварване/!
Тъй, че според мен американците правилно си слагат големи мотори - така те получават реално мощна кола, която без затруднение върти автоматика, климатроника и т.н. като всъщнаст не харчат чак толкова много /като пресметнем излиза между 12-15л. на 100км. градско и от евтин бензин 87 до 91/ !

Публикувано: 23 дек 2007, 13:55
от Aicken
а казвали че американците били глупави и тъпи... явно не е така :D


мерси че разяснихте...

Публикувано: 23 дек 2007, 14:20
от doctordre
това което казва chains си е точно така 8) затова винаги съм харесвал американските двигатели и особено muscle cars :D друго си е един V8 :)

Публикувано: 25 дек 2007, 09:19
от isoiso
Американците са супер изостанали, там колите умишлено се правят със технологии отпреди 20г, за да изкочат с цена която да пребори всякаква трезва мисъл! Неслучайно почти цяла Америка кара японски коли. Даже скоро гледах за новия Шевролет Камаро няма дори независимо задно окачване :lol: абе въобще са супер изостанали. Форд Европа са като астронавти в сравнение с ония каубои. Другото което искам да подчертая е, че са супер прост народ. Ама прости като зелки :!: Консуматори - яде, ..... и тва е. Цвета на нацията е не повече от 2-3% - завършилите там колежи, останалите са много удобни на горепосочените 3%.

Публикувано: 25 дек 2007, 12:15
от doctordre
да и това си е така, доста тъпа нация са (ако изобщо може да се нарече така тая мешавица от народности, включително и измислената им "американска" такава...) :roll: