Страница 1 от 1
3D - анимации на двигатели Форд
Публикувано: 14 окт 2007, 01:13
от debug
Публикувано: 14 окт 2007, 15:08
от dodi
супер са филмчетата

Публикувано: 16 окт 2007, 22:02
от malak_dic
Публикувано: 17 окт 2007, 10:58
от nikolovvd
Това "car engine ford Ti-VCT" си е направо ненормална работа. Тия управляват момента на отваряна и затваряне на клапъните.
Направо нямам думи.
Че те така могат да си играят с мощността както си искат.
Публикувано: 17 окт 2007, 16:26
от debug
Според мен Форд доста късно започнаха да използват променливите фази на газоразпределителния механизъм. Вариатори имат Алфите, Тойота - VVTI, Хонда - прочутия VTEC, БМВ - ванос, Мерцедес, Нисан.
Справка -
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing. Форд използва технологията при сравнително малък брой коли, въпреки че инфото на Wikipedia в случая не е съвсем точно -
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_C ... %28Ford%29. Двигател с променливи фази е и DURATEC ST, който се слага на
Фокус ST170 (SVT) - блок от двулитров Зетек с друга глава, вярно само с един вариатор на вала на всмукателните клапани, 170 коня.
Един такъв нов се продава от доста време в
ebay.de
Публикувано: 19 окт 2007, 14:28
от KickingKing
debug написа:Според мен Форд доста късно започнаха да използват променливите фази на газоразпределителния механизъм.
Не съм запознат с фактите за Форд но не мисля, че са изостанали кой знае колко много. Хонда и БМВ горе долу по едно и също време почват да ги ползват, но за разлика от първите БМВ ги ползва и при по-ниските си модели (всички двигатели освен 4 цилиндровите, а не като Хонда само най-мощните).
Знам със сигурност, че 1997 Пума 1.7 има променливо газоразпределение (главата е разработена от Ямаха), но не знам дали се използва до тогава. Все пак ако и преди това този или подобен двигател се е използвал в някой модел то не са закасняли много, имайки впредвид, че БМВ примерно почват към 92-93 със спаменето на ВАНОС, а при Хонда VTec-а става масов още по-късно.