3D - анимации на двигатели Форд

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

3D - анимации на двигатели Форд

Мнение от debug » 14 окт 2007, 01:13

Изображение

Изображение

dodi
потребител
потребител
Мнения: 436
Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
Местоположение: Гео Милев
Status: Извън линия

Мнение от dodi » 14 окт 2007, 15:08

супер са филмчетата :D

Потребителски аватар
malak_dic
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 сеп 2007, 23:49
Модел на автомобила: FORD MONDEO-1.8i 16V 115к.с 94г.
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Мнение от malak_dic » 16 окт 2007, 22:02

Бравос много добро .Супер са филмчетата. >:D<: O:): O:): O:):

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 17 окт 2007, 10:58

Това "car engine ford Ti-VCT" си е направо ненормална работа. Тия управляват момента на отваряна и затваряне на клапъните.
Направо нямам думи.
Че те така могат да си играят с мощността както си искат.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 17 окт 2007, 16:26

Според мен Форд доста късно започнаха да използват променливите фази на газоразпределителния механизъм. Вариатори имат Алфите, Тойота - VVTI, Хонда - прочутия VTEC, БМВ - ванос, Мерцедес, Нисан.
Справка - http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing. Форд използва технологията при сравнително малък брой коли, въпреки че инфото на Wikipedia в случая не е съвсем точно - http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_C ... %28Ford%29. Двигател с променливи фази е и DURATEC ST, който се слага на Фокус ST170 (SVT) - блок от двулитров Зетек с друга глава, вярно само с един вариатор на вала на всмукателните клапани, 170 коня.

Изображение

Един такъв нов се продава от доста време в ebay.de
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 19 окт 2007, 14:28

debug написа:Според мен Форд доста късно започнаха да използват променливите фази на газоразпределителния механизъм.
Не съм запознат с фактите за Форд но не мисля, че са изостанали кой знае колко много. Хонда и БМВ горе долу по едно и също време почват да ги ползват, но за разлика от първите БМВ ги ползва и при по-ниските си модели (всички двигатели освен 4 цилиндровите, а не като Хонда само най-мощните).
Знам със сигурност, че 1997 Пума 1.7 има променливо газоразпределение (главата е разработена от Ямаха), но не знам дали се използва до тогава. Все пак ако и преди това този или подобен двигател се е използвал в някой модел то не са закасняли много, имайки впредвид, че БМВ примерно почват към 92-93 със спаменето на ВАНОС, а при Хонда VTec-а става масов още по-късно.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта