Страница 1 от 2
Ford Escort - неблагодарна любов
Публикувано: 14 авг 2007, 15:40
от AX!S

Когато човек реши да си купи автомобил на старо, той трябва да избира между това, което иска сърцето му и това, което позволява джобът му.
Така например, акo сърцето му иска "Голф", но възможностите му са ограничени, логичния изход е да си гупи "Форд Ескорт".
Проверката в сайтовете показва, че употребяваните автомобили "Ескорт" се движаг катоцени около 6000 лева, докато цените на "Голф"-вовете на същата възраст, са около 8000 лева.Тази проверка дава представа за това, кой автомобил по лесно губи стойността си ,излизайки на пазара като втора ръка.
Покупката на такъв евтин автомобил може да зарадва купувача и скоро след това, да го докара до фалит. Е, това все пак е и някъкъв плюс за монтьорите, поддържащи тези автомобили, които също трябва да имат своето препитание...
...може да използувате услугите на фирмата ни,свързана с поддръжката на тези автомобили.
Цялата статия е
тук
Разчитам на притежателите на "вечния трети" да споделят
откровено тяхното мнение за безкрайните ремонти, за които пише навсякъде, защото имам намерение да си купувам такъв автомобил. Не че нямам пари, ама някакси сърцето ми не иска Голф.

Публикувано: 14 авг 2007, 15:47
от DTM
Ами щом вярваш на такива статий, не си взимай нищо! По-добре ходи пеш, постоянно се пишат кви ли не работи по медийте. Няма такова нещо което се движи и изобщо има някакви механични елементи и да не се е развалило.
Всичко зависи от експлоатацията на нещото било пък то и автомобил, и не на последно място и от експлоатиращия(те) го задкормилни (не)хора

понякога. И после защо бил измислен Опел-а, да имало по-кофти кола от Форд. Айде нема нужди, както казваше някой

.
Купи си това което ще ти хареса, с такива питания най-добре пешата.
Без лоши чувства.
Публикувано: 14 авг 2007, 15:58
от Bijutera
тва са предрасъдаци!
няма лоша кола,ако си я поддържаш като хората...това е мойто мнение!
Публикувано: 14 авг 2007, 16:20
от vladislav
Тази статия съм я чел, доста от отдавна мисля че в Авто пазар, и да си кажа има много верни неща, особено за ръждата и проблемите с токовете.
Те и за другите две коли не са особено ласкателни, освен за голф 3 1,9 TDI, но цената му е доста по-висока от тази на форда, така че всеки си решава.
Публикувано: 14 авг 2007, 16:44
от madboy
Когато няма как да поддържаме дадена кола в добро състояние казваме, че е пълен боклук. Само ръждата няма как да се оправдае- това си е производствен дефект, лоша обработка и покритие.
Разбира се при всеки модел автомобил си има "стандартни" за него си дефекти- при някой повече, при други по-малко....

Публикувано: 14 авг 2007, 16:58
от mrdds
madboy написа:. Само ръждата няма как да се оправдае- това си е производствен дефект, лоша обработка и покритие.
бих казал,че лошите пътища са предпоставка.
Виждал съм автомобили от Италия,на които етикетите по пода се виждат,да не говорим за ръжди и изгнило.
Същевременно тези от Германия можеш да пропаднеш като Флинстоун.
Публикувано: 14 авг 2007, 17:03
от ewgeny
Публикувано: 14 авг 2007, 17:18
от sweety_girl
Публикувано: 14 авг 2007, 17:38
от AX!S
Много благодаря за отговорите!
Целта на питането ми беше на какво да обърна по-специално внимание, при оглед преди покупката, или с други думи често срещащи се сериозни дефекти. Предпочетох да се допитам до притежатели на Ескорт, отколкото да се доверя на статиите. До момента видях мнения само за корозията, но тя така или иначе си личи. Предполагам проблемите с ел. инсталацията също имат връзка с корозията?!
DTM, що така бе човек, направо ми късаш сърцето, нещо да не съм те обидил, подразнил...

Публикувано: 14 авг 2007, 17:45
от cossy
Възможни проблеми са ти корозията на задните греди, не се вижда лесно и трябва колата да се вдигне. Ел.инсталацията също дава дефекти, провери всичко дали работи както трябва. Нещата по окачването вече са консумативи, вярно е че по-често се сменят тампони, но за сметка на това не са скъпи. Има една марка powerflex мисля, че беше който много ги хвалят, но не съм ги пробвал. Относно двигателя... за сега нямам проблеми с него. Скоростите е възможно да влизат малко по-трудно и да ти хърка задната, но това не са проблеми за мен. С времето свикваш и си превключваш без проблеми. Насочвай се към двигатели 1.8 16v или td. Това са моите препоръки.
Публикувано: 14 авг 2007, 18:52
от bdjon
ако има шибидах погледни колонките на предно стъкло да не са изгнили

иначе като цяло здрава колица незнам защо не държат цена

Публикувано: 14 авг 2007, 19:15
от nikolovvd
За да не спамя - просто и кратко мнение.
Комшията ми работи в автосервиз.
Мина през Джета после Ауди, а сега е на Форд Орион от 3 години.
През месец ходи за коли и части до Австрия.
Защо ли още не е сменил Форда? Отговорете си вие.
Публикувано: 14 авг 2007, 19:25
от paci
nikolovvd написа:Защо ли още не е сменил Форда? Отговорете си вие.
МА чеки щи кажа уе.
Щото е вложил прекалено много в него

Публикувано: 14 авг 2007, 19:34
от AX!S
Значи за тампончета, маншончета и други подобни изобщо не си струва да се повдига въпроса, това са неща, дето се сменят лесно и не са скъпи. Мен ме притесняват скъпоструващи (300 лв. и нагоре) и труднооткриваеми проблеми. Особенно с тея датчици и електроники...
Значи за двигател... още се чудя, по принцип клоня към 1.6 16V, 1.8 16V по-здрав ли е? По спецификации гледам, че е 25 коня отгоре, а разхода му е по-малък от на 1.6...
1.8 Дизел бих взел само 90 коня който е, с турбо (атмосферните хич не ме блазнят) и то ако много много ми хареса състоянието и оборудването на конкретния автомобил.
Забравих да уточня - за последните ескорти става въпрос - '98-'00. При тях май ръждата има по-малко победи? Доколкото мога да съдя по моя Форд, 50% от корозията се получава в следствие на скъсани или деформирани уплътнения, така че се научих тях да си ги проверявам.
Публикувано: 14 авг 2007, 19:37
от EscortMK51.3
аз за Ескорта като кусур отбелязвам само руждата ! НИЩО ама НИЩО друго ! само добър майстор му е майката и колата ти ще спи и сънува !
Публикувано: 14 авг 2007, 19:43
от paci
AX!S написа: ... и труднооткриваеми проблеми. Особенно с тея датчици и електроники...
Че тя ще е на поне 10 години!
Кво очакваш?
Ама то всички марки кочини са така.
С Евгени ли лафихме на Събора в Априлци че иска си взима Волво S60 ...
Еми не ми се пресъздава разговора

Тя е била хубава кога е била нова. Сега кво е останало от нея и как е стопанисвана и какво и се е случвало .... фъргай боб, пали свещи, ходи на врачки ... оправай се

Публикувано: 14 авг 2007, 20:06
от HACKO
За ръждата по пода и задните греди и за пружините е вярно, всичко друго са глупости измислени от некадърни монтьори дето не могат да четат.
Да не подхващам темата, на какви невероятни места гние Голф3, че трябва да пиша до утре. А някой да е виждал Голф с работещ електрически люк( даже заводски има поставена манивела за ръчно задвижване под капачката на копчетата).
Публикувано: 14 авг 2007, 20:13
от DTM
AX!S написа:Много благодаря за отговорите!
Целта на питането ми беше на какво да обърна по-специално внимание, при оглед преди покупката, или с други думи често срещащи се сериозни дефекти. Предпочетох да се допитам до притежатели на Ескорт, отколкото да се доверя на статиите. До момента видях мнения само за корозията, но тя така или иначе си личи. Предполагам проблемите с ел. инсталацията също имат връзка с корозията?!
DTM, що така бе човек, направо ми късаш сърцето, нещо да не съм те обидил, подразнил...

Не си ме разбрал, исках само да ти кажа, че ако няколко човека се появят със Ескорти и дадът мнения, както и впрочем стана. Били имали проблеми с ел. инсталацията,тампоните, корозията и т.н. Всичко това е обективно, но само до някъде. Може на 5 срещнати Ескорта да има проблем с инсталацията на следващите 55 да няма, ама те пак са от проблемните защото са Форд. Всичко зависи от експлоатацията на колата преди теб, има и скрити неща които не се виждат с просто око и не ти пожелавам да се сблъскваш с такива проблеми.
Ще ти дам пример, тук във форума има доста мнения, че Фокусите I имат проблеми с ел. инсталацията дори от хора които нямат Фокус. Е аз си взех все пак такъв и нямам проблем за сега, начетох се и на други неща които на моята кола все липсват като недостатъци.
Това само исках да кажа, нека не слагаме цял модел на определен автомобил под един знаменател, различни собственици от различни страни, всичко е различно. Затова ходи огледай, даже ще дойда да ти помогна с каквото мога, с удоволствие ще го направя

. Ще ти намерим читав автомобил
Като се решиш да обикаляме свирни и тръгваме по салоните, че са доста

.
Публикувано: 14 авг 2007, 20:30
от AX!S
DTM написа:даже ще дойда да ти помогна с каквото мога, с удоволствие ще го направя

. Ще ти намерим читав автомобил
Ей, да знаеш как се зарадвах като прочетох това, много ще съм ти благодарен ако дадеш едно мнение преди да си дам парите. Надявам се в неделя ще дойдеш на срещата в 18:00 защото точно по тоя въпрос искам една консултация с теб.
paci, не на 10. На 11 беше Фиестата, когато я взех. Лошо от нея не съм видял. Няколко дреболии, ама наистина дреболии, дето с повечето фиести се случват са единствените забележки, но по-скоро мога да се хваля, че такива са ми били проблемите отколкото да се оплаквам. Фиестата я взех малко на късмет, нямах време много да избирам, но случих. Този път не бързам и не искам пак само на късмет да разчитам, защото може и да не случа. Затова питам. Не че това е някаква гаранция, но все е нещо.
Публикувано: 14 авг 2007, 20:47
от Bijutera
Вече НАСКО е моя идол!
кърти плочки бате,честно
