Страница 1 от 1

Малка консултацийка???

Публикувано: 04 юли 2007, 14:47
от showMANiak
Здрасти на всички.
Скоро взех книжле и сега идва ред да се взима кола :)
Пулих се по сайтовете с обяви,чоплих из нета и установих ,че май най-добре ще е да си взема една фиеста-малка колица точно като за града (София),добър външен/вътрешен вид,приличен разход и не много скъпа :)
Обаче като неразбирач (или по-точно със скромни познания) и човек без наблюдения над тоя модел не знам с какъв точно двигател е най-удачно да се вземе :roll: ,за това и пиша :D
Модела с кой двигател е най-сполучлив и си струва да се вземе?
Ще ми се да е евтин за поддръжка и ремонт (първа кола,знаете как е,всяко начало е трудно;)) и с 4 врати.На голяма мощност не държа понеже ще джиткам предимно из града и я се ходи веднъж месечно на село я не (Троян,160км) и то 2 души + малко бажаг.Не държа но предпочитам да е със серво или поне със лек волан че на учебния Голф станах като Шварценегер :P
Най-много мога да дам 3000 левчета за возило.
Естествено ще се правят и компромиси с някое изискване :)
Мерси предварително :)
ПП-Забравих-ако може да се споменат някои типични ядове при фистите от които могат да ми побелеят косите :roll:
ПП2-Наистина ли много им скърцолявят пластмасите на фиестите и са със много кофти окачване или са само митове това? :roll:

Публикувано: 04 юли 2007, 15:24
от petkoff_pl
Такава като мойта ще ти пасне на изискванията за тези пари и газова може да и сложиш. Няма да имаш първоначални големи разходи защото е с агренажна верига и няма да се набутваш да сменяш ремъци и ролки.

Публикувано: 04 юли 2007, 16:24
от geo_g
Здравей и от мен,
Явно това ще ти е първа кола. Моят съвет е да не започваш с отрицателни емоции и въпроси за вечната нечупеща се кола. Всеки автомобил върви и се проврежда така както го караш и поддържаш. За 3000. лв. мисля можеш да си намериш прилична кола, която те кефи повече от останалите, ще сядаш вътре с кеф ще се чустваш комфортно и ще си я караш с кеф. Вечни неща няма. Забрави легендите за яките Голфове, евтините Опели, качествени японки ..... и т.н.
Купи си такъв автомобил, който те кефи повече от останалите (естествено според парите) и в крайна сметка кола втора ръка е котка в чувал.

Късмет, жив и здрав.

p.s. Не се нахвърляй на първия срещнат автомобил, твоят ще си го познаеш. Казвам го от опит и досега не съм грешил.

Публикувано: 04 юли 2007, 21:06
от kEFi
На посоченото описание, според мен, най-много отговаря Фиеста 1.1Мi. Стига да си имаш късмет (колата е дуракоустойчива, но все пак човешките изстъпления не познават граници) вероятни проблеми са съвсем минимални. Поддръжката и е супре евтина. Ако ти трябва по-пъргава - 1.4, в краен случай 1.3. Последната не, че е лоша (това е най-дълго произвеждания мотор т.е. доказан) - само е малко по-лакома. Успех и късмет!

П.П. А с 1.6 16V....вземаш самолетче!

Публикувано: 04 юли 2007, 23:30
от showMANiak
Мерси на досега включилите се :D
Пак разглеждах из нета (да добия бегла представа преди голямото обикаляня ;) ) и се чудя няколко неща:
1.Колко е долу-горе разликата в разхода между моделите със и без моно (то е ясно че зависи от каране и т.н но ориентировъчно)
2.kEFi,каза че 1.3 били по-лакоми-голяма ли е разликата или... :)

Публикувано: 05 юли 2007, 10:45
от nikolovvd
Колега, докато бях студент и живеех по таваните на Варна, имах една приятелка, която казваше - "Щом съм се качила - значи съм се решила."

И при теб ситуацията е същата. Щом си решил да купуваш кола значи си се решил да пръскаш пари за бензин/дизел, масло, антифриз и прочее консумативи.
Колата е като две любовници. Каквато и да я избереш разходите си вървят.
Късмет в избора и да те слуша.

Публикувано: 05 юли 2007, 18:32
от traqn_savov
geo_g написа: p.s. Не се нахвърляй на първия срещнат автомобил, твоят ще си го познаеш. Казвам го от опит и досега не съм грешил.
*00118*

то и с жените е същото де. :oops: :oops: :evil: :evil: :evil:

*00125*

Публикувано: 05 юли 2007, 19:27
от shmitc
traqn_savov написа:
geo_g написа: p.s. Не се нахвърляй на първия срещнат автомобил, твоят ще си го познаеш. Казвам го от опит и досега не съм грешил.
*00118*

то и с жените е същото де. :oops: :oops: :evil: :evil: :evil:

*00125*
Колега,не се научи да даваш нормални,смислени и по темата отговори.дразнещо е.

Публикувано: 05 юли 2007, 19:48
от traqn_savov
:oops: :oops: :oops: :oops:


Ви кафене за сериозен раздел ли го имате..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


а ето смисленният ми коментар Най добрата кола е служебната :wink: :wink: :wink:

Публикувано: 05 юли 2007, 20:06
от HACKO
traqn_savov написа:..........
Най добрата кола е служебната :wink: :wink: :wink:
*00133* Пък ако има син буркан отгоре и е с висока проходимост още по-добре :P

Публикувано: 05 юли 2007, 20:28
от showMANiak
Пак мерси за съветите и коментарите :)
Като цяло сте прави за избора-не знаеш на какво ще попаднеш,както викаше инструктора -избора на кола втора употреба е като избора на жена-бъркаш у торбата и квото извадиш(то същото го казвате и вие де ;) )
Твърдо съм решил да е фиестичка а какъв модел точно ще реша като пообиколя насам натам и разгледам :).Така или иначе не вярвам да е чак толкова фрапантна разликата в харчелъка между моделите със и без инжекцион :wink:
А сега се сетих още нещо-нали няма ядове при "газифицирането" на фиестичките освен тея пълните инжекции,че евентуално може да се стигне и до обгазяване ;) :P

Публикувано: 05 юли 2007, 21:19
от traqn_savov
фиестичка: аз имам, фубави са, малко 1.1 им е слабо моторчето :oops:

моята е края на 95-96

като я взех беше на 180 000 километра.. гореше "малко" масло, купих и за 90 лева сигменти на гьоце оригинални. за 8 лева вложки, за 17 лева гарнитура "виктор ренц" и за 10 лева гарнитура картер, 20 лева горивен филтър и 24 лева свещи...

сега остана да сменя синхронизаторите и един заден лагер (и още каквото излезе)...

стара кола винаги ще има нещо за правене, важното е да се обичате :oops: :oops: :P любов да има. :roll: :roll: :wink: :wink: :wink:

Публикувано: 05 юли 2007, 22:31
от HACKO
Ако искаш икономична насочи се към Нафта. За 1.8D купето идва леко и динамиката е като на бензин а разхода 5/100.

Публикувано: 06 юли 2007, 10:25
от kEFi
showMANiak написа:Мерси на досега включилите се :D
Пак разглеждах из нета (да добия бегла представа преди голямото обикаляня ;) ) и се чудя няколко неща:
1.Колко е долу-горе разликата в разхода между моделите със и без моно (то е ясно че зависи от каране и т.н но ориентировъчно)
2.kEFi,каза че 1.3 били по-лакоми-голяма ли е разликата или... :)
по 1 - има тема някъде тука на кой колко му харчи;
по 2 - 1.3 е малко по-лаком, сравнено с 1.1 и 1.4. Не значи, че гори много!

П.П. Колкото до 1.8Д... купето е леко за този двигател, но пък той е тежък за купето...от там идват малко по-чести ремонти по предницата, включително амортесьори; идва и малка промяна в поведението на мокро и хлъзгаво - свръхзавиване (задницата се "вее"); самия двигател принципно е корав, но...като умре - умира завинаги :wink:

Публикувано: 06 юли 2007, 10:44
от Polly
showMANiak написа:Така или иначе не вярвам да е чак толкова фрапантна разликата в харчелъка между моделите със и без инжекцион :wink:
Не ти препоръчвам да купуваш фиеста с карбуратор, лятото разхода може да е и в границите на нормалното, но зимата..., тогава са възможни аномалии и завишен разход. Моя съвет е, колата да е инжекцион.

П.П. карала съм фиеста с карбуратор и от личен опит ти го казвам.